Cuká...

prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 51 až 74) od 14.02.2006 do 20.08.2019, založil/a Fire
řadit dle data
14:02:37
17.02.2006
Pavel P@nkáč
-> King: nekecám podle otáčkoměru jo, mám 290-ku vačici
12:57:58
17.02.2006
King
2 Johny Death: Ke spotrebe se castecne prelepenym sanim - ted kdyz povolily mrazy si favomotor ve 105ce sosne svejch 7,2/100 (2/3 silnice 1. tridy, 1/3 Praha)4
12:53:24
17.02.2006
King
2 Johny Death: Neni na tom nic divnyho - tupej lpg system se ridi podtlakem v miste mixeru, kterym se ovlada jednoduchej a hlavnenedokonalej ventil 2. stupne reduktoru. Na stelovani mas bezne k dispozici jenom sroub bohatosti a sroub max. prutoku do mixu. To je proste malo ve srovnani treba s karburatorem. Ten ma sice taky jenom 2 ovladaci prvky, ale davkovani smesi se otimalizuje pomoci trysek, vzdusniku, ekonostatu, prechodovy systemy bla, bla, bla. Tim castecnym zaslepenim dostavas dalsi "stelovaci" prvek. Znova opakuju - nefunguje to kazdymu a na spouste aut se to pouziva jako by-pass jinejch problemu. Treba pri netesnosti sani, karbu apod. Samozrejme, ze spravny reseni spociva v nalezeni toho spravnyho mixu, ale idealni mixer stejne neexistuje :)



12:46:33
17.02.2006
King
2 Pavel Korbelar: 7000 rpm? Ale pak ses probudil v posteli, ne? :)
12:44:33
17.02.2006
Fire
takze na benal to jezdi v pohode, problem bude nekde v LPG soustave, treba ujedu trasu OK, ale taky treb a znicehonic to zacne cukat a podobne...chvili to cuka, trosku to protahnu a zase OK...8
23:46:05
16.02.2006
XFunny
No ja nevim jak vy ale ja bych to typnul na poloosu !!!!!!! pokud to tak ostre skube tak to je ona....
22:19:21
16.02.2006
Pavel P@nkáč
-> Johny Death: si to zkus fakt to dělá divy jako sviň předtím mě to začínalo tak na 4,5-tis prskat moc to netahalo od spoda a tak a když jsem to udělal tak to jezdí jak na bengo s chudě natryskovaným karbem takže teď mě to točí na LPG v poho 7tis bez nějakého vynechávání a jezdím jako ďábel167 zkus to je to úplně jednoduchý a můžeš to zase strhnout když se ti to nebude líbyt
21:25:40
16.02.2006
Johny Death
-> Pavel Korbelář: no s tim zaslepovanim jse to jeste teda neslysel nic mene myslim ze problem uu me nebyl ani tak se slabou jiskrou jako spiš s tou bohatosti. rozdeloivac jede bez problemu. Uz proto ze na benzin to jezdi bezproblemove. ale s tim zaslepenim ...no nevim je to takovy docela zvlastni reseni :) ale zajimave :)
15:42:40
16.02.2006
Pavel P@nkáč
-> Johny Death: King ti to objasnil:)
10:11:35
16.02.2006
King
Zaslepenim se mysli, ze z puvodni plocha nasavaci doury airboxu se Z CASTI prelepi treba izolepou. Tim se zvysi podtlak v oblasti lpg mixeru, diky cemuz lze uskrtit sroub bohatosti. Na nekterejch autech se diky tomu zlepsi akceleracni pruznost, na nekterejch to neni poznat. Nekdy muze spotreba i klesnout. Dela se to z toho duvodu, ze mixer je kompromisni reseni a malokdy se podari podari namontit mixer, kterej "padne" danymu motoru (karbu) a reduktoru. Samozrejme z hlediska plneni valcu je spatne klast nasavanymu vzduchu zbytecny prekazky, ale v bezne pouzivanym rozsahu otacen (do 6000 :) to neni zas takovej pruser. To zaslepeni hlavne kompenzuje castej problem, kdy bohatost smesi optimalizovana pro, rekneme, 3000rpm, ale mezi 1500-2500 je smes chudsi a ma to tendenci vynechavat zazehy (cukat).

Da se rict, ze to cukani je vetsine pripadu kombinaci chudy smesi ve spojeni s problemem zapalovani (slaba jiskra). kdyz cuka plynak pri akceleraci, je v tom obvykle karbec nevine (pokud nekde brutalne neprisava) a vina pada na rozdelovac. Zvlaste vule v unaseci osy rozdelovace. Vozim sebou jeden nahradni favorozdelovac, kterej kdyz obcas prijde ke slovu, tak se stejnym nastavenim zakl. predstihu, ten s vykloktanym unasecem zpusobuje nechutny cukani pri rozjezdech.
23:22:37
15.02.2006
Fire
-> Johny Death: -> Pavel Korbelář: me to v servise taky otevreli o kousek na tech dvou hadicach a je to OK, navic to chvilec jeste cukalo, ale pak jsem to poradne projel a bylo...co s tim zaslepenim sani ? me na facku to sani z puvodniho mista presunuli k blatniku, aby me to nechcipalo kdyz vyradim z kopecka ...
23:12:44
15.02.2006
Johny Death
-> Pavel Korbelář: jak myslíš z jedné třetiny zaslepit??? tam mam narvat hadru???:))) ja ted jsen cekam kolik z toho vyleze spotreba :)
21:16:46
15.02.2006
Pavel P@nkáč
-> Johny Death: njn měl jsi chudou směs, zkus jsi trochu přislepit dirku ze sání tak 1/3 a ono ti to třeba ožije ještě více, mě to teda pomohlo jak sviň
20:23:13
15.02.2006
Fire
-> Johny Death: tak me uz to taky nedela, nasral jsem se, poradne to protocil az 5000 ot/min a je klid :-)))))))
19:19:33
15.02.2006
Johny Death
-> Johny Death: tak ja jsm tomu dnes rosku prihulil plynu asi o ctvrt otáčky na tom ventilu a najednou to nejak ožilo :) a už to neskube ani nestrili do vejfuku :)
13:00:48
15.02.2006
Pavel P@nkáč
A víš že to dělá motor? něco podobného dělají vymlácené poloosy ale poze v tahu
11:06:32
15.02.2006
Fire
-> fanda_bl: rozvody maj najeto asi 10 000km, ty jsou v poho..-> Johny Death: asi to je ten zasranej plyn :-)))
23:11:46
14.02.2006
kliste
nebo vule na unaseci rozdelovace -cep, popripade stav rozvodu4
23:10:45
14.02.2006
Johny Death
me to dělá taky :/ ale dělá mi to jen při jízdě na plyn a taky mi to střílí do laufu čas od času to škubne střelí a zase jede dál :-/ na benzín uplně v pohodě ...
22:42:38
14.02.2006
Fire
-> Martin: svicky jssou v poho, kolik stoji kabely ? palec je OK
22:41:55
14.02.2006
Fire
-> Karel.: je to karbec...
22:01:36
14.02.2006
Martin
To může být spoustou věcí. Jak už zde bylo řečeno, nečistoty v karbecu či nějaká neplecha v elektrice - svíčky, VN kabely, palec...
21:58:38
14.02.2006
Karel.
nebo ucpanej karbec, záleží rok výroby4
21:26:10
14.02.2006
Fire
Ahoj, ve favoritu, kdyz ztychluji, na dvoju, trojku .... tak citim jednak akceleraci,ale pri tom i mirne cukani.. co to muze byt ? jinak v motorove casti drnci nejakej šusplech,ale to s tim doufam nesouvisi..mozna to dela rozdelovac, nevim...
Extreme Tyres