Kp vs oktan. cislo

prohledat
114 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 27.01.2006 do 25.01.2016, založil/a TomasB
řadit dle data
19:27:16
10.04.2013
darabos
-> Evž@: mas ich urcite dobre zosynchrozinovane, nemohli sa posunut?
17:48:23
10.04.2013
Evž@
Tak karbce sem přehodil...a blbne 3. a 4. válec dle očekávání.Takže chyba motoru a elektriky jde mimo hru.Ale co udělat s tim karburátorem to netuším.Musí být chyba někde v tom co má vliv pro obě komory.
10:27:08
10.04.2013
Evž@
-> Urbi: ted sem nedavno zrovna jedno mezikruží navařoval na výfuk jelikož byl moc blízko a mlátil o lyžu.

Jinak tlaky byly kolem 13ti
upraveno 1x, naposled 10.04.2013 10:28:40
01:03:59
10.04.2013
Petr Urban
-> Evž@: navaříme mezikruží na výfuk, dáme lambdu a budem vědět všechno, akorád sem teď momentálně tak kurevsky zasekaný prací jak sem ještě nebyl .... Jaké máš tlaky při prohřátém motoru ?
upraveno 1x, naposled 10.04.2013 01:04:47
23:34:29
09.04.2013
Evž@
-> darabos: velice podobný projev
23:20:23
09.04.2013
darabos
-> Evž@: mne to robilo podobne, ked som stratil synchornizacny srob na solexoch...a iba sme tam dali matku a pritiahli sme dratom.



Skoda 120 @ Dolná Strehová
cca od 0:55
upraveno 1x, naposled 09.04.2013 23:21:00
23:16:03
09.04.2013
Evž@
-> Eidy: toto mě taky napadlo ale veřím v to že je to tím karbem tak sem je nepřehazoval.Ale zkusím.Jak bude haprovat 3 a 4 válec tak budu jistý že to karburátor.
upraveno 1x, naposled 09.04.2013 23:16:21
22:59:55
09.04.2013
Eidy
-> Evž@: ještě zkus přehodit karby mezi sebou, abys vyloučil chybu v motoru.
22:54:41
09.04.2013
Evž@
-> Athlonek: nevím zda tohle řešit....mám měřák na kompres...a tlak tam je

-> Gemini: třeba i na to dojde 6
22:20:17
09.04.2013
m8rinek
-> Gemini: tak tos mu fakt poradil...
22:18:53
09.04.2013
Gemini
toto veru neni dobre Evzo, je cas prejst na motokarburatory :)

pripadne pridi a pichneme to na lambdu...
21:51:05
09.04.2013
Athlonek
-> Evž@: Tak to je dobře, jako první bych zkusil dát píst do komprese, místo svíčky našroubovat ventilek, zařadit rychost a zabrzdit auto. Pak připojit kompresor nafokanej na 8 Barů a fouknot do válce a poslechnout sání a výfuk zda neutíká tlak. Až pak bych ladil zapalko a karbce.
21:01:34
09.04.2013
Evž@
-> Athlonek: nemám.To je čisté jak slovo boží.
20:49:13
09.04.2013
Athlonek
-> Evž@: S podpálenejma ventilama to jede, akorát to občas práskne do sání a do výfuk, motor ve velké zátěři poškubává, při velkých otáčka jede skoro normálně, záleží jaké jsou profuky, pokud trochu netěsní jeno výfukové ventily tak se dá zlepšit chod motoru obohacením směsi. Nemáš očouzené škrtící klapky a difuzory v karburátorech?
20:35:39
09.04.2013
Evž@
-> Athlonek: to by snad nejelo vůbec
20:29:33
09.04.2013
Athlonek
-> Evž@: Nemáš podpálené ventily, nebo střihlej klínek na vačce, těško říci u takle poladěného motoru.
19:50:22
09.04.2013
Evž@
-> Urbi: asi budu muset...zas a znova.Mě to ani tak nesere ale ted tak přemýšlím proč to kolikrát při výjezdu z retardéru např. nechce jet.Při podřazení a brždění motorem se tam najebe benzínu a pak je to líné.



Ve stopě valašské zimy 2013 Škoda 120




Tady v tom záběru je to dle mě jasné 0:09 až 0:40.Brždění do retardéru,motor si nabere.Potom výjezd a jde vidět jak to sotva jede.Pak je vidět že se to zbrchalo a následuje další brždění do retárdéru,plameny z výfuku vlivem bohaté směsi a vlastně se to celé opakuje.
21:29:58
08.04.2013
Petr Urban
-> Evž@: karburátory ven a rozborku, zkontrolovat vše na nefunčkním podle toho funkčního, pokud ti to někdy fungovalo a teď ne, tak hledej věci které si na tom dělal a mohl si udělat špatně a nebo věci které se mohou používáním rozesrat.
20:30:23
08.04.2013
Evž@
-> vhml: jo podtlak na brzdy je na 3 válci a ten šlape
20:25:53
08.04.2013
vhml
-> Evž@: nemas tam treba nekde podtlak na brzdy? Mě sel volnobeh na tri kvuli netesnosti ve vedení k brzdám. Pod trochou plynu už to běželo normálně, protože to sálo víc a ta netesnost byla v tu chvili zanedbatelná.
20:18:30
08.04.2013
Evž@
-> Vrba: ty jehlak sem kontroloval,ten je ok.Ta hladina taky nebyla závratně vysoká,a plovak byl taky ok.Ale hladinu zkusim snížit.
upraveno 1x, naposled 08.04.2013 20:20:20
19:47:45
08.04.2013
Vrba
-> Evž@: a nemas treba jen vysokou hladinu?praskly plovak nebo netesny jehlak?prasklej plovak docela casta vec,....nevim teda jak u techto karbecu,ale jinak se s tim setkavam docela casto,...
17:10:57
08.04.2013
Evž@
-> Vrba: děje se tak na 1. a 2. válci čili jeden karb.Svíčky na 3,4 jsou černější ale pálí.Na 1 a 2 jsou jakoby do bíla ale mokré takže asi omyté od benzínu,tak bych to viděl.Při troše přidání plynu se motor chytá na 4 válce.Ale samotný volnoběh je to dvouválec :)
14:41:11
08.04.2013
Vrba
-> Evž@: takze se to deje jen na jednom valci jako?musis najit důvod proč je to bohaté,...
13:32:04
08.04.2013
Evž@
-> Vrba: pravě....ne nadarmo sem ten karb cely rozdělal a prošel...někde je chyba.Když normálně pálí jeden karb tak by měl stejně fungovat i druhý.
12:05:54
08.04.2013
Vrba
-> Evž@: Mas to dole moc bohaté.Jakkoliv to zkus ochudit a uvidis,ze se na ten volnobeh chytne.
18:37:20
07.04.2013
koko
-> Evž@: Urbi má pravdu, taky jsem to teď přenastavil a funguje to už dobře, ta teplota na to má velký vliv
18:30:55
07.04.2013
Evž@
-> Urbi: rozdělovač je dobrej,zkoušel sem další dva jiné a dělá to stejnou paseku.
17:49:25
07.04.2013
Petr Urban
-> Evž@: To je právě to, že ta směs není dobře promísená a rychlost hoření se tím sníží, doženeš to vlastně tím zvýšením předstihu, jenže jak by se to zahřálo, mohl by být zase problém s detonacemi kolem otáče nejvyššího kroutáku. Nabízím ti zdarma zkoušku přeladění rozdělovače - přemazání a nastavení. Tvůj rozdělovač sem dělal jako jeden z prvnních vůbec, je tam možnost ještě nějakého maláho zlepšení.
13:18:28
07.04.2013
Evž@
-> Urbi: jj...a když sem zvednul předstih na nějakých 15° tak to šlapalo v pohodě....po natočení rozdělovače zpět na 8° začal opět bordel což mam taky natočené



-> jate-line: to je ta dlouhá zima beztak :D
12:50:54
07.04.2013
jate-line
-> Evž@: Akorát mi to teda nestřílí ohně do sání :) Jinak mě to příjde, že je to ovlivněno atmosférickým tlakem...protože taky mi to v prosinci chytalo jinak...prostě jak kdy :)
12:34:50
07.04.2013
Petr Urban
-> Evž@: Ty webry nechcou směšovat (zvláště velké průměry difuzoru)...ten benzín tam jen jakoby stíká potrubím v takových teplotách, až při dost vytočeném zahřátém motoru je tam dostatečný podtlak aby se palivo dobře rozprašovalo a mělo to lepší chod. Že to dříve šlapalo lépe je zase o nastavení webrů, na zimu to chce asi dost jinak než přes léto...prostě závodní stroj.
12:00:48
07.04.2013
Evž@
-> jate-line: asi to tak bude.Ja to řeším jen proto pač kdysi to normalně šlapalo na 4 valce hned po startu a to bylo taky zima kolem nuly.Po naladeni to sice zaclo lepe jet nahoře ale ty starty hruza.
09:54:34
07.04.2013
jate-line
-> Evž@: Včera jsem taky startoval venku a uplna tragedie bez sytičů, mělo to podobný projev jak to tvoje,jakmile se prohřalo,tak dobré.Pokud za tepla funguje normal,bych to neřešil.
23:43:51
06.04.2013
Petr Urban
-> Evž@: něco s karb. na 90% Snad poradí nějaký weber expert virtu.
17:21:55
06.04.2013
Evž@
http://youtu.be/agjYIkaK0 Cg možná i blbost řešit tu pač benzínem to není
upraveno 1x, naposled 06.04.2013 17:24:05
00:35:33
06.04.2013
Petr Urban
-> Evž@: Za studena tady v tom počasí to bez předehřevu sání nebude zázrak na jakoukoli 4 klapku.
21:39:16
05.04.2013
Evž@
-> Eidy: 6 ne opravdu netočím.Tím jsem seřídil oba karbce aby si braly stejné množství vzduchu.
21:37:29
05.04.2013
Eidy
-> Evž@: Jestli se to potentilo až po "seřízení" Weberů, tak to hledej tam. A jsi si jistej, že netočíš bypasem volnoběhu? Nechci podceňovat, ale je to divný.
21:22:34
05.04.2013
Evž@
-> Urbi: jak říkám elektriku sem prošel.Vyházel staré koncovky káblů.Všechny mají po přeměření 10 kohmu.Svíce mám nové Bosche FR6tky.Předstih je kolem 9°.Šrouby nastavuju všecky zároven jako vždy.Mám pocit že je to benzínem.Za studena všechno špatně a po zahřátí se tyto projevy sníží téměř na minimum.
21:14:35
05.04.2013
Petr Urban
-> Evž@: A když vytáhneš sytič tak se to sklidní jo...jen některé svíčky ? Máš ty webry opravdu nastveny jak mají být...zkus všechny šroubky bohatosi nastavit stejně a zkoušej méně i více. Mrkni zda jsou ok kabely a svíčky. Kabely nesmí mít žádný více jak 10kohmu a pro jistotu bych zkusil jiné svíce...pokud chceš levné na test tak Brisk D14YC k té kompresi co máš...ale bude to spíše nastavením těch webrů, něco je zle. Ten předstih je kolik ? 8st. v základu opravdu zkontrolovaných ? PS : povoluješ určitě šroubky směsi a mají ok své o-kroužky ?
upraveno 1x, naposled 05.04.2013 21:15:24
21:11:39
05.04.2013
Evž@
-> Urbi: napadlo.Ale když to vyšrubuju ty volnoběžky(povolím na max) tak to pořád dělá bordel.A svíčky sou černé jak bota.Některé dokonce mokré.
upraveno 1x, naposled 05.04.2013 21:12:00
21:09:01
05.04.2013
Petr Urban
-> Evž@: všechny šroubky k ladění směsi volnoběhu otoč - povol stejně o půl otočky...musíš to nastavovat jinak na léto a jinak na zimu když nemáš vyhřívané sání, je to chudé. To tě nenapadlo když přidáš sytič a vše je ok že to bude asi chudé...
21:07:51
05.04.2013
Evž@
-> Eidy: asi nemám.Dneska sem povolil šrouby volnoběhu na max a nemohl sem ani nastartovat jak to bylo bohaté.S tím už jsem laboroval.Zkoušel jsem to od uplneho přitažení šroubů volnoběhu až do povolení.
21:03:20
05.04.2013
Eidy
-> Evž@: Tak podle posledního příspěvku bych řekl, že máš chudej volnoběh.
21:00:37
05.04.2013
Evž@
-> Urbi: KP 11,1:1 pořád,těžko popisovat....dělá to bordel hned po nastartování,jede tak na 2 válce,chrchle všelijak možně,střílí do výfuku a do sání.Na plný kotel no problem ale to volnoběžné rozmezí na pikaču.Motor je furt stejný....zítra natočím nějaké video a hodim to sem

-> vhml: asi taky pravda....ale jezdím webry už 3 rokem a nikdy mi to nedělalo až poslední dobou co se nastavily sladily karbce.Je fakt že po sladění šel potenciál motoru dost citelně nahoru.Ale ten volnoběh na 2 valce,špatně reaguje na jemné přidání plynu,střílí atp.Když zkusím sitič motor začne jít ladně
upraveno 2x, naposled 05.04.2013 21:04:01
20:49:15
05.04.2013
vhml
-> Evž@: bouchnutí po vypnnutí je normální a nemá nic společnýho s celým zbytkem nastavení motoru. To nevyřešíš bez odpojovače volnoběhu. Vypneš zapalování, ale motor se ještě převalí, nasaje benzín a plivne ho do rozpálenýho vejfuku.
20:44:07
05.04.2013
Petr Urban
-> Evž@: webry....hodně otevřená výfuková soustava a nastavení webrů. Pavlovi z Bohumína to dělá přece taky a neřeší to. Po zdechnutí za dvě sekundy rana z výfuku... Zdechej auto tak že na volnoběh popustíš trochu spojku jakoby do záběru, aby maličko klesly otáčky jako by ses chtěl rozjíždět a pak vypni klíček...Dělal jsem to tak aby mi motor nešel ještě 2s po zdechnutí sám...tzn.moc rozžhavený spalovací prostor a špatně nastavený karb. sem tehdy měl. Za jízdy pod plynem ti to dělá, nebo jen když ubereš plyn či když jedeš stálou rychlostí. Popiš více přesně za jakých konkrétních okolností se to děje. Jaký předstih s mým rozdělovačem ? KP máš teda stále 11 nebo se cosi dělalo s hlavou ?
20:21:19
05.04.2013
Evž@
-> Eidy: celou elektriku sem už řešil...kromě kondiku ale dělal to i druhý rozdělovač takže kondik je ze hry.Na plný to jede uplně v pořádku ale rozmezí volnoběh až 3500 otáček to dělá paseku.
20:14:38
05.04.2013
Eidy
-> Evž@: Oktany nemají vliv na rychlost hoření, ale odolnost proti samozápalům (detonacím). Spíš si zkontroluj předstih, kondík, kladívka.
Extreme Tyres