-> Matthes, záškodník z TechWebu: pokud to budu měnit tak u 500km až budu dotahovat šrouby a přeměřovat ventily.
-> palinator: mám teda podívat se po M7ADS IV 10W/40
A mám vyměnit i filtr když budu dávat ten jinej olej ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak ted jezdit ze začátku?
-> Bucin:
Bacha neni M7ADS jako M7ADS ... Abys nekoupil 20W-40 nebo co to je.
Bacha neni M7ADS jako M7ADS ... Abys nekoupil 20W-40 nebo co to je.
-> Bucin: Pokud si na nej jel chvili, tak neresit.
-> Jarda: ten moror vrčel max 45min
A jak je to s přechodem z M6AD na ten M7ADS ? Musí se to nějak vyplachovat jako když se přecházelo z A na AD?
-> Bucin: davam mogul extreme 10W40 a na rapidu 210tis. km bez znamek opotrebeni, meneno po 14-17tis. km, njn, kdyz jedu s olejem, kterej ma 13tis. km na cestu, ktera ma pres 4tis. km :)
ten m6ad vypust a pouzij ho do dutin, kdyz v nem jeste neni moc siry
ten m6ad vypust a pouzij ho do dutin, kdyz v nem jeste neni moc siry

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
To bych ani do starýho traktoru nenalil. To tam nelili ani soudný kolenovrti. Minimálně už tu tragickou M6AD. A stejně bych přešel na něco zastaralýho méně než 25 let.
To bych ani do starýho traktoru nenalil. To tam nelili ani soudný kolenovrti. Minimálně už tu tragickou M6AD. A stejně bych přešel na něco zastaralýho méně než 25 let.

-> palinator: M6A jedine do staryho traktoru, co nikdy na nic jinyho nejezdil :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
To víš, že se dělá, stejně jako M6A.
Ale nevim proč to kupovat. Když už, tak M7ADSIV Turbo (to už má novější specifikace), ale stejně v tom nevidím úsporu, pokud člověk nesežene stáčenej, protože balenej třeba Extreme už o tolik dražší není.
To víš, že se dělá, stejně jako M6A.

-> Bucin: i lidl 10w40 bude lepší...
-> Bucin:
Olej GM/Opel 10W-40 5l okolo 400 Kč. Pořád hodně? Měl bys chodit pěšky, abys ušetřil kámo. Tohle mi hlava nebere.
Olej GM/Opel 10W-40 5l okolo 400 Kč. Pořád hodně? Měl bys chodit pěšky, abys ušetřil kámo. Tohle mi hlava nebere.

-> Bucin: M7ADSIII jestli se jeste dela.
-> radekra: tak je to spotřebák honim to jen 2x do roka na slalomu v želivi
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nebylo by něco levnějšího ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nebylo by něco levnějšího ?
-> Bucin 20.01.13 20:45:00: za 40 kupuju stáčenej M7ADSIII 

-> Bucin: Hej kamo ty ses blazen tyjo :-D M6AD :-D Vis, ze to je olej jen na leto a v zime z nej je med?
Pro me jasna volba www.oleje.cz/p/texaco-hav oline-extra-10w-40-5-l--28 28
Pro me jasna volba www.oleje.cz/p/texaco-hav oline-extra-10w-40-5-l--28 28
Jestli máš auto na běžné ježdění,tak to jezdit bude,na zavody by to s tímhle olejem nebylo,chtělo by to určitě častější výměnu,já mam 10w40 za 70kč litr,ale každej nemá tu možnost
-> radekra: kupuju stáčenej
E.za 40kč litr
E.za 40kč litr
-> Bucin: ty vole.... ta sada byla fakt moc levná, že ti není hloupý tam nalejt M6AD :/. 10-15W40 od rozumnýho výrobce není o moc dražší...
Njn je to velikej skok 200Kč za M6AD a 400Kč za 10W40.... Hold se ten olej kupuje obden, tak se na něm musí ušetřit :))).
Njn je to velikej skok 200Kč za M6AD a 400Kč za 10W40.... Hold se ten olej kupuje obden, tak se na něm musí ušetřit :))).
Na M6AD už se dneska nejezdí,to bylo v dřívějších dobách
-> vhml: heeeej to je blbej fór
-> Bucin: to rovnou vylej :-D
prvních 500-1000 zvolna a lehka, pak tomu postupne davat po vocas at si zvyka.
prvních 500-1000 zvolna a lehka, pak tomu postupne davat po vocas at si zvyka.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Stejně tak to píšou i tady v článku takže vím zase hov*o.
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=412
Z toho mi asi vyplívá obě variaty kombinovat a nevim zda jsem neudělal blbost když jsem použil běžný olej M6AD. U toho nevim jestli je to mineral polosintetika či sintetika.
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=412
Z toho mi asi vyplívá obě variaty kombinovat a nevim zda jsem neudělal blbost když jsem použil běžný olej M6AD. U toho nevim jestli je to mineral polosintetika či sintetika.
-> Bucin: nezalezi kolik tocis, ale musis jezdit s malou zatezi. Takze ne do kopce na plnej plyn, ale o kvalt niz a na ctvrt plynu. Musis s tim proste jezdit lehce, nikam ho nenutit, ale nestydet se ho tocit.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Ten druhej způsob je prej super, že byly zaběhlý jak víno... že prej nesežraly ani kapku oleje.
Ten druhej způsob je prej super, že byly zaběhlý jak víno... že prej nesežraly ani kapku oleje.

-> Bucin: Na to existujou dva ruzny pohledy.
1) Ohrat a jezdit prvnich par tisic pomalu, do 3 - 4 tisic, ne na plnej plyn.
2) Muj oblibeny :-D Ohrat motor a hned plnej plyn, plnej kotel co to da at si motor zvyka

1) Ohrat a jezdit prvnich par tisic pomalu, do 3 - 4 tisic, ne na plnej plyn.
2) Muj oblibeny :-D Ohrat motor a hned plnej plyn, plnej kotel co to da at si motor zvyka


vytáhnu kostlivce
mám nové vložky písty kroužky tak jak na něj na kolik max točit a zhruba při kolika km se dá říci že už si ti sedlo ?

mám nové vložky písty kroužky tak jak na něj na kolik max točit a zhruba při kolika km se dá říci že už si ti sedlo ?
400 za ni v hliniku nedostanes to nedostanes ani za blok.. a hlavne ty prace s tim vymlatit voditka sedla atd.. kdyby nekdo chtel hlavy ze 136ky za 400 tak asi tri mam-) a muze si to vyzkouset jakej je to opruz
-> Fire: asi 400! já tady prodal jednu za 200 s tim že ji aspoň někdo odveze

-> Labros: a vubec, kolik mi dal za tu starou hlavu v hliniku ?


-> Labros: uplne novou, to jsem mozna nazval sptne :-))) mam tam hlavu ktera je narozdil od moji OK, platil jsem jen srovnani a malinko sniteni :-))) tak se omlouvam za spatne nazvani hlavy

někdy i pod cenou, jako jsem prodával já

úplně novou hlavu na starej motor? hmm ses trošku praštil přes kapsu. Fáčkový hlavy se dostanou za cenu hliníku...
studenej motor se moc nemá točit ani zajetej
-> havlik: Kvuli vyměně těsnění pod hlavou se nic zajíždět nemusí. Možná kvůli novejm pánvím do ojnic bych to chvilku šetřil. Zajímavej článek o záběhu motorů je na http:/skoda.panda.cz
-> havlik: teneni mam samozrejme novy, tak jako mam srovnanou hlavu...turovat studeny auto neni dobry ani novy

-> ps: a kvuli tesneni pod palici? netreba jo? no stejne bych ho neturoval studenej zbytecne
-> Fire: tak jak jsi jezdil doposud tam nic nepotřebuješ zajíždět
-> havlik: ok, takze za studena opatrne...
nezne netocit studeny
Ahoj, tak jsem opravili konecne muj motor a dnes uz bude jezdit ( teda doufam ). Davali jsme novy loziska na ojnice + uplne novou hlavu, ta stara byla prdlá. chci se zpetat, jak s tim mam jezdit nez se to zajede...dik