voda v oleji

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.12.2005 do 07.01.2006, založil/a Jerrys
řadit dle data
15:20:21
07.01.2006
Houba
2Vis co Seve,zatlač to na zgarbák před Kočicovo,tam už si s tým poradí!!A máš po starosti!Případ uzavřen! 3 3 2
15:54:57
02.01.2006
jate-line
-> TomasB: Mrkni na tom ořezaném obrázku do toho obdelníčku! Klika je zbarvena do modra až fialova, tzn. že motor pracoval ve zvýšených teplotách, a pravděpodobně vařil. 4
00:30:37
02.01.2006
XFunny
Blok maji na vrakovisti v Senove u OV
00:17:39
02.01.2006
TomasB
zdravim,chcel by som sa opytat,ako ste podla obrazku prisli na to,ze ten motor je uvareny?? ja som v tomto novy,a rad sa priucim 4 diky
21:51:57
01.01.2006
Jerrys
Nevěděl by taky někdo o dobrém bloku z favorita nebo z felicie????
21:49:34
01.01.2006
Jerrys
saky: jaedna blbá otázka. Čím je teda u fabky zvětšený objem na 1400, když je vrtání stejné?? Zdvihem??? Ty to máš jak s legalitou toho tvého motoru??? Přeržené čísla nebo známý na STK???? :)
17:37:33
30.12.2005
Saky
blok je v podstate uplne stejnej levej uchyt je uplne stejnej akorad musis dovrtat a udelat dva zavity , dva uz tam jsou pravej uchyt se musi doladit trosku vic, v podstate to nema zadnou vyhodu jen je novej a je pevnejsi a ma pevneji ulozenou kliku.. jinak same nevyhody .. za ty 400 je proste blok se steftama nic vic vlozky das z facka kliku taky z facka.. to je fuk, ale kdyz nad tim tak premejslim tak bych radsi koupil celou fabku za nejakejch 5000 a dal ji tam celou a fava se zbavil.. je to nelegalni ale kdyz uz mas mit nelegalni blok tak proc radsi nemit celej nelegalni motor jak vypada se podivej k mymu autu..
12:39:13
30.12.2005
Jarda - zrušená registrace
-> Jerrys: felda je taky 781, uz jsem to nekomu fotil, tusim labrosovi......... jednobod:781.136B a mpi 781.136M 4 fabka fakt nevim nevim........
12:33:43
30.12.2005
Jerrys
Jen by mne zajímalo,jaké typ.označení má motor fabie,když max 742,favo 781,felcie 791.

Vyvstává tu otázka přerazit čísla.
23:31:11
29.12.2005
Jarda - zrušená registrace
-> Jerrys: naskladas tam cele favo v poho, horsi je to s legalitou, kdyz se ti stane nehoda, tak si budou myslet, ze tam mas 1.4 a nekdy potom jsou schopni policajti z postizeneho udelat vinika.......... (kor, kdyz skutecnej vinik bude jejich znamej......)
19:44:57
29.12.2005
Jerrys
Saky: celý blok za 400kč??? Jako jen čistě hliník!!?? A dal bych do toho ten vnitřek z favorita??? (vložky,klika,ojnice,píst y...???) nebo tam musí být vložky a písty fabia???? Já tam mám totiž motor z favorita a na něm naházené věci z motoru 742.136 (sací+výf. potrubí,kryt rozvodů,vodní čerpadlo,olejové čerpadlo,....) A jak je to s uchycením bloku??? Musí být nějaké změny??? Dík
18:09:10
29.12.2005
jate-line
To je vlastně to samé, jak ten červený silikon, jen je to bílé a jmenuje se to Lukopren a mám s ním lepší zkušenosti4
17:49:16
29.12.2005
Jarda - zrušená registrace
-> jate-line: co je to lukopren?, ja jsem tam mel cervenej motorovej silikon, ale tesnit ma jen ta med (ten silikon tam lidi davaj, kdyz to delaj ve spatnych podminkach...... ), tak uz jsem ho tam pak nedaval.......
17:22:27
29.12.2005
Saky
kdybys chtel jinej blok tak bych mel fabiackej (je v podstate uplne stejnej) byl by za cenu hliniku coz je 400, prodal bys svuj a mel bys tenhle pokud chces.. tenhle je jak novej.. nijak ti ho nenutim ale nez se divat jak chces tohle resit .. ja bych se na tohle asi uz nespolehnul..
14:53:29
29.12.2005
jate-line
-> Jerrys: Jo v klidu tam lukopren vydzží je to odzkoušené4
10:19:06
29.12.2005
Jerrys
Jate-line: Myslíš že ten Lukopren to v takových podmínkách vydrží???
20:13:45
28.12.2005
jate-line
-> Jerrys: Tak bych tedy zkusil ty kroužky silnější( ocelové) a doladit to těma měděnýma, vše dej na Lukoprén a musí to těsnit4
18:17:22
28.12.2005
petr s
-> Jerrys: Silnější kroužek bude tvrdý a neutěsníš to ale pořádně prohlédni blok jestli tam není prasklina. Přesně v těch místech jsem už dvakrát našel prasklinu /lupou/
18:07:55
28.12.2005
Jerrys
Takže vložka má přesně 95mm. Tak asi někdo vrtal do bloku. Tak a co teď??? Kromě nového bloku. Jde to nějak opravit??? Myslím třeba ty silnější kroužky???
18:02:49
28.12.2005
petr s
-> Jerrys: Samozřejmě na vložce a je to úplně nová ještě nejetá
18:01:31
28.12.2005
Jerrys
to jsi měřil vložku jo???
17:56:33
28.12.2005
petr s
-> Jerrys: Takže od dosedací plochy po horní plochu je to 95 mm

tak to změř at víš co je špatného
17:53:15
28.12.2005
Jerrys
Jinak díky!!!!!!!
17:52:48
28.12.2005
Jerrys
Doufám, že je máš aspoň ty origo!! Je to 136ka. Kdy to sem tak dáš???
17:49:22
28.12.2005
petr s
-> Jerrys: Já je mám vydělané tak ti je změřím
17:47:06
28.12.2005
Jerrys
No to je také možné. Nejsou někde nějaké rozměry vložek na favorita, abych zjistil jestli je to osoustružené?????
17:44:42
28.12.2005
petr s
-> Jerrys: Někdo nechal osoustružit vložky
17:44:15
28.12.2005
Jerrys
Myslíš horní ploch bloku předpokládám. Ale nechce se mi komplet motor kvůli tomu rozdělávat...
17:42:00
28.12.2005
Jerrys
Ale sám jsem se divil, že tekl jen tan 4. válec! Jinak motor jezdil uplně skvěle!!!
17:41:58
28.12.2005
petr s
-> Jerrys: Tak nech ofrézovat horní plochu
17:39:36
28.12.2005
Jerrys
No jo ale kde takový blok sehnat??? Nový je příliš drahý a dobrý starší samotný blok mi nikdo neprodá. Za kolik by se tak dal sehnat??? Víš já teď potřebuji aby to co nejdřív jezdilo. Myslíš je možná varianta abych třeba místo těch 8 tenkých podložek dal třeba 1 tlustou podložku a doladil to koupenýma tenkýma?? Já myslím že tak by to mohlo fungovat,ne??? Dnes jsem vyndal ty zbylé 2 vložky: 1. válec-8 podložek, 2.válec-4 podložky, 3.válec-5 podložek, 4 válec-8 podložek!!! Je to kurevské!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! Udělat jakýkoliv kroužek a z čehokoliv není problém!!!!!!!
11:10:10
28.12.2005
jate-line
Tady...
zvětšit voda v oleji - obrázek od jate-line vložen 28.12.2005 11:10:10
11:01:37
28.12.2005
jate-line
-> Jerrys: Teď koukam, že ten motor je uvařený...

Sežeň jiný blok, tohle nemá cenu8
10:25:01
27.12.2005
Jerrys
22:57:38
25.12.2005
jate-line
-> Jerrys: 8 podložek?

To je teda dost!

Dává se tak nejvíc 3.

No dosedací plochu musíš, ruční frézou, dočistit a pak vypodložit, jen teď mě napadá jestli už to někdo neudělal před tebou a odfrézoval tolik, že musel použit 8 podložek (nejmenší má tlouštku 0,1mm), tak jestli už to neni zku....é a nebudeš muset sehnat jiný blok....8
21:55:43
25.12.2005
Jerrys
Tak jsem sundal vanu a natlakoval jsem to a tekl 4. válec. Vyndal jsem tu 4. vložku a bylo na ní !!8!! podložek a pod 3. vložkou 5!!! Automechanik mě řekl, že se dávají nejvíce 2 a že při těch 8 to nemůže těsnit. Co je na tom pravdy??? Je to motor 136. A ještě se mi zdá, že v jednom místě dosedací plochy vložky je mírně vyžraný blok. Jak se v takovéto situaci postupuje??? Může někdo poradit??? Když vystružím celou dosedací plochu vložky zase utopím vložku!!!??? Můžu použít tlustší distanční kroužek z mědi nebo z oceli???? Díky
19:06:28
17.12.2005
jate-line
-> Jerrys: Ano sundej napřed vanu a natlakuj vodu a uvidíš kama to teče! Hlavu až potom až si budeš 100% jistý že je to kolem vložek. Jo kdyby byly utopené vložky, šlo by to do spalováku!
21:57:37
16.12.2005
Jerrys
Tak já myslím že je jednodušší sundat vanu a natlakovat to, než hlavu! A navíc kdybych měl utopený vložky, tak jde voda do spalovacích prostorů,ne?? A mě šel bílý jen chvíli po startu a pak v pohodě!!! A vypustil jaem místo oleje světle sračkovou sračku!7
23:04:15
15.12.2005
King
2 Jerrys: Ja myslim, ze ty katastroficky uvahy na tema vlozky je snad jeste brzo, ne?4 Nejdriv hlavu dolu, zkontrolovat presahy vlozek pres blok, pak se uvidi....
20:48:15
15.12.2005
Jerrys
Já to fakt sám nechápu!! V tom rapidovi byl motor origo 136. V roce 98 vyměnili blok za favoriťácký a přeházeli tam věci z toho Rapa. Myslíte že po tak krátké době můžou vložky ureznout, nebo se posrat ty měděné podložky pod nimi????8
23:31:42
14.12.2005
Martin
V mém případě byla zátka prorezlá a způsobilo to nejprve malinkou trhlinku a poté se objevila už slušná díra (cca mm v průměru) a to už byl hukot. Když jsem nouzově dojížděl na chatu (cca 40km) tak jsem v půlce cesty musel upouštět olejovou náplň a ředit jí čistým olejem, abych vůbec dojel.
21:59:51
14.12.2005
Libor
tuhle zavadu mam na 120 taky ,a jeste to spaluje olej.
20:18:36
14.12.2005
Jarda - zrušená registrace
-> Jerrys: jo psal jsem o mrazovkach.....4
20:17:21
14.12.2005
Jarda - zrušená registrace
-> Jerrys: bud prorezla nebo muze vylitnout vlivem chyby tesneni pod hlavou, kdyz ti to tlakuje (jsou pripady, kdy to kvuli spatnemu tesneni tlakuje a ani to nevari), ale pokud by byla vylitla, tak mas vodu okamzite pryc........, pokud mas maly ubytek: muze byt prorezla a voda zatim jen trosko prolinat, nez se protrhne.......
20:03:47
14.12.2005
COL
Taky muze bejt dole urezla vlozka - uz jsem to videl 2 vlozky bezvadny jedn nacata a jedna uplne sezrana a tudy tekla voda do oleje...
20:00:21
14.12.2005
Jerrys
A kvůli čemu ta zátka může prasknout?? Předpokládám,že kvůli mrazu!!??Tak víko ventylů je hodně zasrané od emulze,to máte pravdu. 8
23:06:28
13.12.2005
jate-line
Když je ruplá mrazovka, voda celkem rázně ubývá, protože teče do motoru, to by určitě poznal4
22:56:09
13.12.2005
Martin
-> Jerrys: No tak to se mi nezdá, to je nějakej moc velkej úbytek, aby to na konec opravdu nebyla jen ruplá protimrazová zátka v hlavě.

To zkontroluješ celkem snadno a je to hodně dobře viditelné. Sundej si víko ventilů a zřejmě hned bys poznal podle nánosu emulze zespodu víka a na hlavě, která z těch 3 zátek to je (alespoň v mém případě to bylo jasně vidět, v té třetině byla vrstva nejsilnější).



Byla by to asi nejlepší varianta, která by tě mohla potkat. Výměna zátky je poměrně jednoduchá a nemusíš kvůli tomu kuchat celej motor. Sice škoda toho oleje, ale to už člověk raději oželí ten olej, vymění zátku a jezdí dál, místo toho, aby rozhodil celej motor...
21:24:50
13.12.2005
Jerrys
na to jsem si dával bacha! S klikou jsem netočil! Vody je tam asi hodně když po výměně oleje a ujetí asi 400km stoupla hladina na měrce o nějaké !!3 CM!! Je mě líto toho oleje kuwa!!
21:15:57
13.12.2005
Martin
Pokud tu hlavu sundáš a nezjistíš porušené těsnění pod hlavou, tak zpravidla zbývají jenom ty netěsné vložky. Ty můžou být buď "utopené" (tj. pod hranou bloku), nebo netěsné. To se mohlo stát třeba při výměně hlavy, kdy stačí pootočit klikou při nezajištěných vložkách, čímž následně některá z vložek povyjede, dostane se bordel mezi vložku a těsnící kroužek a problém je na světě.
Extreme Tyres