![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyhrivane saci potrubi ???
2 Labros: Trebas se konecne dokopu k prechodu do faze "skodofka jako hracka" a na kazdodenni jezdeni si koupim skutecne auto
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> King: Ále, co by mělo skalního plynivkáře donutit k takovému počinu? Změna ikonky by taky zmátla nejednoho virtistu...
2 Jirik: Konecne rozumnej nazor, jenom bych si dovolil poznamenat, ze u strikajdy multipoint lze vyhrivani sani ozelet (viz felcka 1.3 MPi), pac sysem se vstrikovacem skoro u ventilu neni na teplotu saciho potrubi tak haklivej a optimalni bohatost si ohlida motormgmt. Na novym moturku s vyhrivanim pocitam, pro pripadny budouci downgrade na tu zparchantelou predrazenou sracku s mene nez 100 oktany
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Jirik: souhlas naprostej...
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
Já zapojené vyhřívání mám a nemůžu si to vynachválit. Nový karb. SEDR.
Jen si zkuste bez něj v těch teplotách co jsou teď nastartovat, hned zandat sytič a vyrazit bez cukání podchlazeného motoru.
Ani v létě jsem nepozoroval, že by to jelo hůř když je zapojené.
Má to zapojené nesčetně i nových aut se vstřiky. Když pojedete a bude okolní teplota 35 stupňů, tak vám pojede každý auto hůř než když bude 18.
Podle mě říkat jako důvod, že to nemáte zapojené, protože vám to přijde zbytečné, je jako kdybyste říkali, proč žrát maso, když můžu pít vodu.
Když se to navrhovalo, tak to určitě neudělali z dlouhý chvíle.
Jak říkám, dnes to má hodně aut.
Jen si zkuste bez něj v těch teplotách co jsou teď nastartovat, hned zandat sytič a vyrazit bez cukání podchlazeného motoru.
Ani v létě jsem nepozoroval, že by to jelo hůř když je zapojené.
Má to zapojené nesčetně i nových aut se vstřiky. Když pojedete a bude okolní teplota 35 stupňů, tak vám pojede každý auto hůř než když bude 18.
Podle mě říkat jako důvod, že to nemáte zapojené, protože vám to přijde zbytečné, je jako kdybyste říkali, proč žrát maso, když můžu pít vodu.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jak říkám, dnes to má hodně aut.
Jen takovou vsuvku ohledně vyhřývaného sání:o) Já ho zapojené nemam, protože mi to připadne k ničemu... A další věc proč ho nemam zapojený je, když sem přivezl motor domu tak sem sundal sání a svody abych se podíval, jak to vypadá... A jaké bylo překvapení když pod sáním bylo nalezeno rozpadlé těsnění, které pouštělo vodu do sacích kanálků... Tudíž muselo proběhnout komlet rozebrání hlavy, zabroušení sedel ventilů, naštěstí to neodnesli vložky.Proto nezapojuju zásadně vyhřívání sáni.
2 libor: Rad se necham poucit - v cem teda tkvi vyznam vyhrivani saciho potrubi na teplym motoru? Predpokladam rozdil nevyhrivany/vyhrivany nekolik stupnu C. V cem mi to pomuze snizit emise?
maj pravdu oba, i studeny starty a i emise....proste vykon to snad ani nemeni
2 Faan: Skutecne?
Rek bych, ze bliz k pravde je Johny a ohrivat saci ma vyznam hlavne kvuli studenejm startum resp. tem nekolika minutam po zimnim startu.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> jate-line:
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Vyhřívané sací potrubý má hlavně význam na složení výfukovýk plynů.
-> hymla: no ono by to vyhrivany melo byt spis pri studenejch startech aby tam byla provozni teplota co nejdriv a nesla tam kapalina do valcu (tekutej benzin) ale plyn ... pri vyssi teplote se to lip splynuje . ale fakt je ze ten rozdil tam proste znat asi moc neni.
když se potrubí vyhřívá tak by to mělo jet TEORETICKY hůř protože teplej vzduch se roztahuje, tím se ho tam vleze míň a výbuch by měl být slabší než s větší dávkou vzduchu a mělo by to i hůř spalovat (ale bráchova skušenos je taková že to míň žere tak to vyhrívá)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jede to i bez vyhřívání...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> mirčán: když myslíš ale já to nepoznám, a myslím si že 95% lidí tak y nevidí rozdíl když je to zapojené nebo ne
-> Pavel Korbelář: ale poznas!!!! jen musis dat auto trosku napit a drzet plyn trosku na podlaze!!! mozna se pletu!!!!! ale saci potrubi ohriva smes!!!!! ja to udelal tak, ze mezi vodni pumpu a saci potrubi jsem dal kulovy kohout (trebas ten jak je u WC), kdyz zarazim tak neni prutok a neohriva se saci potrubi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!§
rozdíl nepoznáš! zkoušel jsem to mít zapojené i ne a je to úplně jedno
Já ho zapojil,a žádnej velkej rozdíl.jenom ti tam povedou další 2 hadice.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
No možná by to šlo i bez vulgárního vyjadřování !!! jinak co se tyce vyhrivani tak je to spis pro udrzovani konstantni teploty protoze ta kapalina ti vytvori vsude stejnou teplotu cili stejne proudeni a vlastnosti. ja osobne mam v aute 1,3feldu a vyhrivani jsem nezapojoval a kazdej ti rekne neco jineho nekdo zapojit nekdo nezapojit. Ja myslim ze k tomu u sedra neni nejakej podstatnej duvod.
Mate nekdo zkusenosti s vyhrivanim saciho potrubi, samozrejme provoz v lete, resil jsem dylema zapojit nebo nezappojit, kdyz jsi tak rikam ze vyhrivat zbytecne saci na 80 stupnu je taky picovina, ale kolik ma bez vyhrivani ? Meril to nekdo teplomerem ?
Zkousel jsem ty teplomery do vnitrku aut + co meri venkovni teplotu a nejak to nezvladlo cidlo....a jeden teplomer co jsem mel na kotel nefunguje ....
Zkousel jsem ty teplomery do vnitrku aut + co meri venkovni teplotu a nejak to nezvladlo cidlo....a jeden teplomer co jsem mel na kotel nefunguje ....