Chcípá na volnoběh

prohledat
63 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.11.2005 do 25.08.2011, založil/a Martin
řadit dle data
11:48:58
25.08.2011
skodovak
-> Zeke-ten šestý: no právě že jo..jinak bych to tak nehrotil..



každopádně motor je celej specifickej ventily byly udělaný na 0.85/0.85 řvalo to jak hovado,řikám ty voe to sem ještě neviděl,tak jen tak cvičně šly na 20/20 auto šlo hned potichu,ale zase mlátěj jak sviňa při akceleraci,a údajně to někde dělal schválně na hodně..vrtalo se v tom nějaký hovado a teď aby to člověk dával do kupy..
11:45:35
25.08.2011
Zeke-ten šestý
-> skodovak: aha, tak to je na pikaču a ten karbec jezdil na jinym aute v pohode jo?
11:42:31
25.08.2011
skodovak
-> Zeke-ten šestý: právě že guma je nová a jinde jsem na nic nepřišel..



že by mě takhle vyvedl farorit z míry jsem nečekal 8
11:41:20
25.08.2011
Zeke-ten šestý
-> skodovak: a neprisava falesnej vzduch? me tohle sice nedela facko ale rapid a tam je tez karbec a bylo to tím :)
11:37:02
25.08.2011
skodovak
Mám tu teď favorita a dělá to samé (skoro) nastaruje drží volnoběh,po chvilce spadne na minumum (i když je nastaven plyn na plno) a při jízdě a náhlém zastavení ubrání klekne,za chvilku zase chvilku drží a zase dokola..

Karburátor z funkčního auta,rozdělovač,krabička, kabely,štelovaný ventily (motor stejně jde jak žumpa a furt kolísá i při volnoběhu či přidání)

6e by si sál nikde nevypadá,jediné nezkoušené je pumpa ovšem je čistá a po chvilince naplní litrovou flašku tak už taky nevim
11:28:40
25.08.2011
Jumbo
-> mekki: Co předstih, nebo vůle v rozdělovači?
11:22:01
25.08.2011
James1991
-> mekki:

Ode mě odbornou radu nečekej, ale zkus vyndat Ac pumpu a pořádně vyčistit a pak jestli nemáš poškozenou cívku nebo ETZ.
10:29:42
23.08.2011
mekki
Zdravím pánové,prosím poraďte. F136 LX poslední model s karbecem r.v.1993



Chcípá za studena,respektive nedrží sytič když na něj svítí slunko-teď v letě. Jakmile se zahřeje za provozní teploty drží na cca 900 ot/min, při náhlým zpomalení zase chcípne. Mám nový svíčky i kabely,veškerý hadičky ke karbecu,Vámi zmiňovaný magnet od odpojovače je v poho,v karbecu ani jinde ani smítko. Liju do toho Natural 95. Toto se mi stává poslední rok. Následovala na radu mechanika výměna všech hadiček,čištění karbecu,sání, atd, elektrika po prověření ok.

Příjde mi to jakoby palivová pumpa nedávala dost benálu když je motor ve studeném stavu.

Takže žádám opravdu odbornou radu. Dík
22:41:33
19.08.2011
Bobesh
-> Rooney: Nedáš koním pořádně nažrat a chudáci musej chroupat i součástky,styď se1
18:56:37
19.08.2011
Rooney - zrušená registrace
Haleluja! Záhada vyřešena! 1

Vypadl mi z filtrboxu, takovej ten plastovej hajzl a nasálo ho to do karbecu.

Tak sem to vyhodil a už to zase jede, huráá 20
17:34:16
19.08.2011
charouz
prohnuté víko od karbecu a saje falešný vzduch můj postřeh i s takovou zavadou jsem se setkal
17:19:28
19.08.2011
Rooney - zrušená registrace
-> Bobesh: Tak odpojovačem to není, no nic jdu hledat dál 8
08:57:11
19.08.2011
Bobesh
-> Rooney: Asi to samé,co se zde už řešilo,i na normální jízdu má dysfunkce elmag. odpojovače kupodivu vliv...
07:56:36
19.08.2011
Rooney - zrušená registrace
-> ferrari: ?
07:38:26
19.08.2011
ferrari
Což tak jazda na 3 valce?
06:53:29
19.08.2011
Rooney - zrušená registrace
Zdarec, včera z práce jedu k zubaři, sem tam tak 1h, nastartuju pohoda vše ok, pak jedu ještě do obchodu, tam jsem tak 20min, přijdu nastartuju a ejhle, něco je špatně.

Na volnoběh se motor jen tak převaluje a při přechodu z nízkých otáček nebo při jízdě konstantní rychlostí, to dost cuká.

Při vyšších otáčkách a při akceleraci je vše ok, nechápu jak se to mohlo, z ničeho nic, takhle posrat 8

To bude asi bordel v karburátoru, což? 8
00:16:43
07.08.2011
King
-> palinator: Ten odpojovač na SEDRu je zákeřnej v tom smyslu, že když za běhu motoru z nějakýho důvodu ztratí napájení, tak už není schopnej se znova odblokovat, protože má velkou plochu sedla a podtlak pod klapkou, byť jenom při volnoběhu, ten elektromagnet nepřepere. Kdysi jsem stavěl spořič benzínu na principu zavírání volnoběžnýho ventilu při brždění motorem a na SEDRa jsem musel nabastlit elektromagnet z EDSR (jehla), kterej se dokáže otevřít kdykoliv.

POdobný brikule mi dělal jeden ventil, kterej občas přisával falešnej vzduch kolem spoje plastu a kovovýho těla - spravil to silikon....
20:05:41
05.08.2011
palinator
-> darklord:

Blbost, s původním karbcem to nedělalo a moje auto má najeto 92 tkm.
20:03:08
05.08.2011
darklord
-> palinator: nebude to skorej vola v rozdelovaci?
20:01:15
05.08.2011
palinator
Obnovím téma. Karbec SEDR dif 22/24 otryskovanej dle 135 na Š120 série. Vyměněna všechna těsnění, O-kroužky, nové víko, lehce líznutá příruba, nové membrány. Chyba se má tak, že si tak jedu-jedu, najednou potřebuju zastavit na křižovatce a na volnoběh zdechne. Nastartuju, volnoběh drží. Jedu na další křižovatku a tam drží předpisových 800 ot. Když je to za jízdy ve stádiu možného bugu, tak po ubrání a opětovném přidání plynu to cukne jak střelený. Když jedu s vyššími otáčkami bržděním motorem z kopce, tak po přidání trochy plynu zastřílí z výfuku. Zkoušel jsem za jízdy při zřejmém výpadku vypínat a zapínat zapalování (kvůli odpojovači) a nic se nezměnilo. Odpojovač je z původního karbce 22/24, který jsem koupil, takže se nezaručuju, že je 100% funkční. Můžu zkusit tam dát ten z mýho původního karbu.
23:42:50
04.08.2010
Evž@
-> King: ano...moje chyba....mělo tam být upravený.Nicméně už vše funguje jak má
23:37:26
04.08.2010
King
-> Evž@: Nechci rejpat, ale pokud se to chová stejně, pak se nejedná o repasi :)
17:12:31
31.07.2010
MOLSO
-> Evž@: sundáš veko a máš tam taku rurku našrobovanu



pod ňou musí byť mosadzná tryska - ak tam nie je správa sa to ako sa mu chce 1
00:04:06
31.07.2010
Evž@
-> David29: vzhledem k tomu že druhý karburátor jde dobře tak to tím asi nebude

-> MOLSO: co je to tlumítko :))..to sem nikdy neřešil
23:46:35
30.07.2010
MOLSO
-> Evž@: tlumitko vo veku ?
23:39:33
30.07.2010
David29
-> Evž@: Hadička od posilovače?
23:29:36
30.07.2010
Evž@
Lidi čím to může být....nasadil sem nově repasovaný karbec od Geminiho (EDSR ze 120).....jsou srovnané všechny plochy....nedrží volnoběh v a na sytič to chcípne.

Další věc je ta...že to dělalo už před renovací toho karburátoru
upraveno 1x, naposled 30.07.2010 23:30:10
11:58:29
04.10.2009
David29
Tak vyřešeno...

Karbec jsem opětově rozebral a složil, profouk, proplách a už to jede jak má-)



Dík za pomoc všem
00:37:34
03.10.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: Neni love 38
21:34:32
01.10.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: tak kup naky Brisky za 80 korun....
21:33:34
01.10.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: A jo vlastně... dyt je tam nedám 8

Takže sem v prdeli 8 8
21:32:05
01.10.2009
petr s
-> Zeke-ten šestý: Akorát jedny jsou krátké a druhé delší
21:30:41
01.10.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: v obou hlavach sou jiny svice, ale nevim jak je to s jejich zamennosti
21:25:26
01.10.2009
David29
Tak karbec byl znova vyčištěn.. takže to by mělo být OK.. Zejtra nasadim, ze 130 vydělám svíce a dám je do tý 136 a uvidíme...
20:52:24
01.10.2009
Pavel P..
U-Geen 01.10.09 20:24:34 napsal:

→ Zeke-ten šestý: nebo rovnou vymenit


.. zahodit a rozšlapat, aby se to nevrátilo3 3
20:24:55
01.10.2009
Zeke-ten šestý
-> U-Geen: 3 3
20:24:34
01.10.2009
U-Geen
-> Zeke-ten šestý: nebo rovnou vymenit
20:22:34
01.10.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: tak ale ja byt tebou, tak to raci taky zkontroluju :D
20:21:38
01.10.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: Vole 3
20:21:05
01.10.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: a nebude problem nekde mezi sedackou a volantem?3 40
20:18:40
01.10.2009
David29
-> Pavel P..: To zmáknu 40 Ale díky...
19:49:09
01.10.2009
Pavel P..
-> David29: kdybys chtěl tak se stav a můžem na to mrknout...
19:47:34
01.10.2009
Pavel P..
-> David29: já měl i nějakej bordel v karbecu... muselo by se to rozhodit a projít... takhle těžko číct
19:40:46
01.10.2009
David29
-> Pavel P..: Preventivně hodim nový víčko (uhlík už je vyběhanější), a juknu na to.. kabely mám nějaký 100% funkční, takže výměnou nic nezkazim...
19:38:30
01.10.2009
Pavel P..
-> David29: vynechává ti nějaká svíce... jdi po kabelech, nedotaženejch svíčkách, kontaktech v rozdělovači atd... já to taky řešil,, a pak jsem zjistil že to byla povolená svíčka na prvnim válci a vadná jedna koncovka kabelu.
19:36:07
01.10.2009
David29
Tak motor je proti mě 3



Nastartuju a vše se jeví v pohodě... chcípnu, nastartuju hned znova a už zase chcípal 8 Mám to nějaký zakletý 3



Ale tipuju to asi na svíčky, protože v pravidlenym cyklu motor otřese a pak se srovná (když to bylo v pohodě, než jsem chcíp). Co myslíte?
19:27:47
29.09.2009
David29
-> Gryzly: Šrouby bohatosti a volnoběhu nereagujou vůbec... točim jak chci a furt stejný-)

Ale fakt je, že gumičky těch šroubů sou nějak na h*vno, takže omotám izolačkou a uvidíme... a dotáhnout trysky nebude problém...
19:21:36
29.09.2009
Gryzly
-> David29: jestzli to udělalo po prohnání, tak se ti něco povolilo, bud šrouby volnoběhu anebo bohatosti, tryska se mohla povolit, nebo třeba jehla v plovákovce. už se mi to taky stalo.
15:31:01
29.09.2009
David29
Milý Petře es,

tak tu inkriminovanou hadičkou jse vyndal, jenže..



Je naprosto v pořádku, akorát v ní byl zastrčenej šroub (což určitě bylo, a běhalo to jak má), myslíš, že by stačil minimum vzduchu, aby to běhalo?



Jak jsem již dříve myslim psal, motor začal chcípat až poté, co jsem ho "prohnal". Po vyndání onoho šroubku, byla hadička zarvaná olejem (tudíž už nemoh procházet vzduch ani okolo šroubu). Hadička byla pročištěna a otázka zní - může má teorie býtí správná?



Děkuju 1
08:39:42
27.09.2009
spartra
kondenzátor, to je mrcha, se nám vyklepal letovanej spoj ob drátky byli připájený pouze se oddělily od kondenzátoru, to byla jízda, cuk, cuk , chcíp a na lano, než na to člověk přišel

stačilo přepájet byl problém pryč
Extreme Tyres