skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chcípá na volnoběh
06:38:32
27.09.2009
27.09.2009

Pavel P..
-> petr s: nastartuje.. já měl kdysi kondik nějakej načatej a normálně to chytlo po dlouhym točení starteru nebo po roztlačení ale pak to samo do sebe nečekaně zdechlo a už to nechytlo, až zase po roztlačení....
19:06:18
26.09.2009
26.09.2009

petr s
-> David29: nenastartuješ
19:05:24
26.09.2009
26.09.2009

David29
-> petr s: Díky-) Juknu na to..
A co ten kondík? Kdyby byl v prdeli, tak ani nenastartuju, ne?
A co ten kondík? Kdyby byl v prdeli, tak ani nenastartuju, ne?
19:04:20
26.09.2009
26.09.2009

petr s
-> David29: popraskaná a přisávala vzduch dnes jsem měl to samé na autě
19:02:52
26.09.2009
26.09.2009

David29
-> petr s: Všechny tam jsou... jakože by byla zasraná?
19:00:58
26.09.2009
26.09.2009

petr s
-> David29: třeba ta malá hadice od filtru na karburátor
18:54:20
26.09.2009
26.09.2009

David29
Využiji...
Motor 742.136, karbec 136
Táhne hezky, neni problém, ale prostě když přide na volnoběh, tak 800, 500, 200 a pak chcípne
To vše během krátké chvilky.
Dotáh jsem vše, kde by to mohlo přisávat - šroubek od potlaku rozdělovače, odpojovač byl v prdeli, tak jsem ucvak ten cvoček, šroub volnoběhu a bohatosti přetěsněny.. Předstih 5, snad to stačí když leju N98
Napadá mě už jenom hadice od posilovače, svíčky... dál už fakt nevim...
Napáda někoho ještě něco?
Kondík by to taky mohl bejt, ne?
Motor 742.136, karbec 136
Táhne hezky, neni problém, ale prostě když přide na volnoběh, tak 800, 500, 200 a pak chcípne

Dotáh jsem vše, kde by to mohlo přisávat - šroubek od potlaku rozdělovače, odpojovač byl v prdeli, tak jsem ucvak ten cvoček, šroub volnoběhu a bohatosti přetěsněny.. Předstih 5, snad to stačí když leju N98
Napadá mě už jenom hadice od posilovače, svíčky... dál už fakt nevim...
Napáda někoho ještě něco?
Kondík by to taky mohl bejt, ne?
18:40:56
15.11.2005
15.11.2005

Martin
Tak děkuji všem za rady, nakonec měl v podstatě i přesně pravdu Pilot. Netěsnost sání vlivem povoleného el.magnetu odpojovače volnoběhu. Ale nechápu, jak se to mohlo povolit, resp. ta zajišťovací podložka nějak nefunguje. Budu se na to muset podívat ještě za pořádného světla.
Ale mám radost, že autíčko zase krásně jede, bez škubání, topí, prostě pohodička
Ale mám radost, že autíčko zase krásně jede, bez škubání, topí, prostě pohodička

16:04:39
14.11.2005
14.11.2005

miskus
aby som ta zmiatol tak to moze byt aj bordelom v benzine to ze to pred tym islo normalne a teraz nie je mozne aj kvoli tomu mne nastavili emisnu dosiel som domov a rano som mohol uz len na sytic.nastavili a uz ide normalne dalej
tiez mi to skapinalo strielalo ale do sania
tiez mi to skapinalo strielalo ale do sania

10:54:47
14.11.2005
14.11.2005

Labros
tak možná až dáš do pořádku ten předstih tak to přejde...
Měl jsem jednoupodobné problémy, bylo to kombinací špatných trysek (úzkých), slabé jiskry, většího předstihu a snad ještě něčeho...
Měl jsem jednoupodobné problémy, bylo to kombinací špatných trysek (úzkých), slabé jiskry, většího předstihu a snad ještě něčeho...
01:32:20
14.11.2005
14.11.2005

Pilot 105
-> Martin: Přesně tyto příznaky se projevují při jakékoliv netěsnosti v sání (křivá příruba karburátoru, děravá hadice podtlaku k posilovači, netěsnící náústek na hadici k podtlaku, atd.), Mě to např. jednou způsobovala netěsnost odpojovače volnoběhu. Chce to přejít všechna místa možné netěsnosti od karbu, přes sání až k posilovači.
23:24:14
13.11.2005
13.11.2005

jate-line
Může to být také zvodnatělej benzín, svíčky zanesené, karbec ucpaná tryska apod..
21:04:34
13.11.2005
13.11.2005

Martin
Zdravím,
tak jsem po cca půl roce vytáhnul škodověnku.
Ale jízda nebyla zcela bez problémů, při jízdě, pokud vyřadím rychlost při cca 3tis ot a výš, tak motor chcípne. Pokud dobržďuji s motorem až na cca 1500ot, tak se volnoběh udrží.
Dalším problémem je nejspíš moc velký předstih, protože při delším brzděním motorem a poté malinkém přidání plynu to střelí do výfuku.
Než se do toho pustím, byla by nějaká přesná rada, čím by to mohlo být ???
Motor 781.136, karburátor SEDR.
tak jsem po cca půl roce vytáhnul škodověnku.
Ale jízda nebyla zcela bez problémů, při jízdě, pokud vyřadím rychlost při cca 3tis ot a výš, tak motor chcípne. Pokud dobržďuji s motorem až na cca 1500ot, tak se volnoběh udrží.
Dalším problémem je nejspíš moc velký předstih, protože při delším brzděním motorem a poté malinkém přidání plynu to střelí do výfuku.
Než se do toho pustím, byla by nějaká přesná rada, čím by to mohlo být ???
Motor 781.136, karburátor SEDR.