Chcípá na volnoběh

prohledat
63 příspěvků (zobrazeno 51 až 63) od 13.11.2005 do 25.08.2011, založil/a Martin
řadit dle data
06:38:32
27.09.2009
Pavel P..
-> petr s: nastartuje.. já měl kdysi kondik nějakej načatej a normálně to chytlo po dlouhym točení starteru nebo po roztlačení ale pak to samo do sebe nečekaně zdechlo a už to nechytlo, až zase po roztlačení....
19:06:18
26.09.2009
petr s
-> David29: nenastartuješ
19:05:24
26.09.2009
David29
-> petr s: Díky-) Juknu na to..

A co ten kondík? Kdyby byl v prdeli, tak ani nenastartuju, ne?
19:04:20
26.09.2009
petr s
-> David29: popraskaná a přisávala vzduch dnes jsem měl to samé na autě
19:02:52
26.09.2009
David29
-> petr s: Všechny tam jsou... jakože by byla zasraná?
19:00:58
26.09.2009
petr s
-> David29: třeba ta malá hadice od filtru na karburátor
18:54:20
26.09.2009
David29
Využiji...

Motor 742.136, karbec 136



Táhne hezky, neni problém, ale prostě když přide na volnoběh, tak 800, 500, 200 a pak chcípne 8 To vše během krátké chvilky.

Dotáh jsem vše, kde by to mohlo přisávat - šroubek od potlaku rozdělovače, odpojovač byl v prdeli, tak jsem ucvak ten cvoček, šroub volnoběhu a bohatosti přetěsněny.. Předstih 5, snad to stačí když leju N98



Napadá mě už jenom hadice od posilovače, svíčky... dál už fakt nevim...

Napáda někoho ještě něco?



Kondík by to taky mohl bejt, ne?
upraveno 1x, naposled 26.09.2009 18:55:40
18:40:56
15.11.2005
Martin
Tak děkuji všem za rady, nakonec měl v podstatě i přesně pravdu Pilot. Netěsnost sání vlivem povoleného el.magnetu odpojovače volnoběhu. Ale nechápu, jak se to mohlo povolit, resp. ta zajišťovací podložka nějak nefunguje. Budu se na to muset podívat ještě za pořádného světla.

Ale mám radost, že autíčko zase krásně jede, bez škubání, topí, prostě pohodička 1
16:04:39
14.11.2005
miskus
aby som ta zmiatol tak to moze byt aj bordelom v benzine to ze to pred tym islo normalne a teraz nie je mozne aj kvoli tomu mne nastavili emisnu dosiel som domov a rano som mohol uz len na sytic.nastavili a uz ide normalne dalej

tiez mi to skapinalo strielalo ale do sania3
10:54:47
14.11.2005
Labros
tak možná až dáš do pořádku ten předstih tak to přejde...

Měl jsem jednoupodobné problémy, bylo to kombinací špatných trysek (úzkých), slabé jiskry, většího předstihu a snad ještě něčeho...
01:32:20
14.11.2005
Pilot 105
-> Martin: Přesně tyto příznaky se projevují při jakékoliv netěsnosti v sání (křivá příruba karburátoru, děravá hadice podtlaku k posilovači, netěsnící náústek na hadici k podtlaku, atd.), Mě to např. jednou způsobovala netěsnost odpojovače volnoběhu. Chce to přejít všechna místa možné netěsnosti od karbu, přes sání až k posilovači.
23:24:14
13.11.2005
jate-line
Může to být také zvodnatělej benzín, svíčky zanesené, karbec ucpaná tryska apod..
21:04:34
13.11.2005
Martin
Zdravím,

tak jsem po cca půl roce vytáhnul škodověnku.

Ale jízda nebyla zcela bez problémů, při jízdě, pokud vyřadím rychlost při cca 3tis ot a výš, tak motor chcípne. Pokud dobržďuji s motorem až na cca 1500ot, tak se volnoběh udrží.

Dalším problémem je nejspíš moc velký předstih, protože při delším brzděním motorem a poté malinkém přidání plynu to střelí do výfuku.

Než se do toho pustím, byla by nějaká přesná rada, čím by to mohlo být ???

Motor 781.136, karburátor SEDR.
Extreme Tyres