Jaké ojnice na upravený motor?

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.08.2005 do 11.09.2005, založil/a dial K for Karlos
řadit dle data
21:14:03
11.09.2005
Pepino RS
-> jate-line: taky jsem si rikal .. no akdyb to prsaklo tak by to prasklo.. stejne ten motor byl n aodpis !! 4
12:28:12
11.09.2005
Dieter Bonrath
Gemini-> Myslím, že o vyvažování ojnic psal již Baťa v přiručce pro litra... 4
11:59:04
11.09.2005
Gemini
niekde som cital ze ojnice treba vyvazit, tak aby mali vsetky rovnaku hmotnost + - 0.5 gramu
10:57:30
11.09.2005
jate-line
-> Pepino RS: Tak to jsi měl velké štěstí, prasknout to při takových 6500ot...2
10:42:34
11.09.2005
Pepino RS
-> jate-line: nic nenaslodovalo. ono proiste jen prasklo, sai to treba prasklo v tuchvbili kdyz motoru nebyl pod zaberem, proste to prasklo ale nevikouklo to ven !! 4
13:09:15
10.09.2005
jate-line
-> Pepino RS: Co následovalo pak je nám asi všem jasný...3
12:59:05
10.09.2005
Pepino RS
-> jate-line: mne prasklo.. 4
12:38:35
10.09.2005
jate-line
-> Pepino RS: Nemusí prasknout jen se oko natáhne!4
12:23:51
09.09.2005
Pepino RS
-> jate-line: jasny..
-> Petr F.: odlechcovat ojnice neni prdel musis je pak vyvazit.. jinak rozm.. daj celej motor.. na vis kdyz to prezenes z odlechcenim na voko tka praskne !! 4
09:52:10
09.09.2005
Veron
sériový ojnice jsou nejlepší z Fabky - nemají žádný nákovky a pístní čep je taky menší, takže taky ušetření na váze. Nevýhoda je v tom, že se na ně dedělají jiný písty. I když mi Chovanec psal, že písty s těmahle čepama jsou ve vývoji, tak jsem zvědav..
21:02:31
08.09.2005
Petr F.
Zkoušeli jste někdy doopravdy odlehčovat seriové ojnice? Kolik materiálu je potřeba odebrat aby to k nečemu bylo? Tak žlutý nebo modrý a zelený jsou pouze barvy. A až je doopravdy odlehčíte, tak začnete mít pocit , že to nevydrží a když už je dáte do motoru, tak při každým točení na to budete sakra myslet. 7
19:35:40
08.09.2005
jate-line
-> Pepino RS: Neplácáš nesmysly, v pohodě, virt je o tom, abychom se občas něco dozvěděli ne??!!4
13:31:06
08.09.2005
Pepino RS
-> jate-line: no tak je to pevnejsi matros... to je skoror to samy jako kovan... 1 uz v tom mam bordel a placam nesmysly !!! 4
19:34:07
07.09.2005
jate-line
-> Pepino RS: Ted jsem na ně čuměl a nejsou kované jsou to normální odlitky, ale proti favu je to trošku jiný matroš!Asi budou kvalitnější!2
23:39:59
06.09.2005
Pepino RS
-> jate-line: ono stim znazenim jak ktery je fak ze tam neni puntik.. ale jsou pevnejsi nez jakykoliv jyny !! 4
20:03:46
06.09.2005
jate-line
-> Pepino RS: Jo značení ojnic žlutě znamená, že jsou lehčí a není tam puntík, ale je to přes spodní oko mázlé štětcem žlutě4 ....ale že by byly kované??, to nevim...1
08:55:37
06.09.2005
DuriQ
Gemini: brusit sa musi akurat kluka a pouzit ine piestne capy alebo na zakazku navrhnute piesty ked budes chcet mal som moznost zohant spravit ake kolvek piesty ale musis mat jeden uz upraveny podla ktoreho by to robili alebo nakres 4 myslim ze kus zacinal od 500sk
22:38:16
05.09.2005
Pepino RS
-> Karlos: tusim ze zluty sou lehci, nekde n aqty ojnici by mnel bejt puntik bud zlutej a nebo modrej..
-> Gemini: proc brousit blok to nechapu !! 4
20:14:48
05.09.2005
dial K for Karlos
-> Pepino RS: Takže ojnice z feldy 1,3 by připadaly v úvahu? Jaké jsou lehčí a jaké těžší? Dá se to odlišit podle roku výroby? Nebo podle BMM či MPi motoru?
18:13:31
05.09.2005
Gemini
-> Pepino RS: mas pravdu
ked sa pouziju ojnice z feldy, (myslim ze) treba brusit blok zvnutra...... a to by som ja nerad, oslaboval blok motora.... :/
17:44:34
05.09.2005
Pepino RS
-> Karlos: za 1: pokud budes mit kliku z fabie musis tam dat i ojnice z fabie bo upravit jakykoliv jyny, pac fabie ma uzsi loziska , nacvic pisty z malym cepem jako ma fabie se blbe schanej za 2: felicie ma lepsi ojnice-udajne b ymnel ybejt kovany a navic jsou dva druhy modry a zluty jedny sou lehci adruhy tezsi a za 3: z favorita tam vubec nedaj boi stojej za hovno .. 4
09:28:50
05.09.2005
DuriQ
Vici: tak teraz neviem ci som mal pravdu alebo nie 1 teda daju sa pouzit ojnice z feldy fava ale musia sa upravit a musia sa pouzit piesty fabky 1 mno a nieje jednoduchsie pouzit proste komplet creva z tej fobky 1 je to bez uprav teda okrem kluky a zotrvaku 1
14:37:25
04.09.2005
dial K for Karlos
-> Faann: Já sice zaměstnání ne, ale i když taky bejvám dýl v práci,abych si něco vydělal, jinak už tomu obětuju snad vše, co je v mých silách.
14:25:10
04.09.2005
Fén
-> Karlos: Já jsem tomu podřídil už vše a to i zaměstnání. :o))
14:19:34
04.09.2005
dial K for Karlos
-> Faann: Asi takto: Doteď mě mý 2 rapidy přišly asi takhle: Pořizovací cena 110 tisíc, nepočítám povinný ručení a takový ty nutnosti, když jsem loni na jaře hravě překonal částku 150 tisíc, přestal jsem počítat, ale co jsem si spočítal, na kolik mě ještě jedno z aut vyjde, kdybych na něm chtěl realizovat svý představy, tak bych musel vysázet dalších 200 tisíc.Horší je to, že to jsem odhodlanej spáchat 1
14:05:41
04.09.2005
Fén
-> Karlos: Já sem si jednou zkusil propočítat kolik mě to auto bude stát a když jsem došel k celkové ceně tak jsem myslel, že se kalkulačka zbláznila. Sice si účtenky schovávám, ale od té doby se na ně raději nedívám a mám je pod zámkem. :o)
14:03:16
04.09.2005
dial K for Karlos
-> Faann: Tak to je nářez, to abych si na motor vzal půjčku, no možná to udělám jinak, myslím neřešit ty ojnice tímto způsobem, ale.. kurník mít ty prachy!!3
14:00:26
04.09.2005
dial K for Karlos
-> Faann: Díky, nějak mi zhořkly chutě, uf.
13:57:34
04.09.2005
Fén
-> Karlos: Tak zatím co jsem našel je cena a ta je pouhých 31.000,- Kč. :o)
03:47:10
03.09.2005
dial K for Karlos
-> Petr F.: No to mě po*er, to jsou ty písty tak nekvalitní? U koho je kupujete?
18:55:24
01.09.2005
Petr F.
-> Vici: Poskládáš novej motor ujedeš 2km a popraskaj dva písty. Je to možný, JE. Poskládáš ho znovu a vydrží to 800km.
18:28:33
31.08.2005
Vici
mam pocit ze praskani mustku na pistu zpusobuje hlavne detonacni horeni.......
mate ok predstih a jeho regulaci?
18:26:57
31.08.2005
Vici
je to cele mirne jinak. delka ojnic fabie i felicie je STEJNA! v kazdem pripade se ke klice se zdvihem 78 musi pouzit pisty pro ni urcene, maji tusim o 3mm mensi kompresny vysku nez pisty pro ser. kliku. dale zalezi jaky prumer pistniho cepu maji pisty co pouzijes (felda ojnice jsou na cep 20mm, fabie 17mm) a dlais vec je ale to si uz nepamazuje presne ze myslim k te vekme klice se kdyztak feldacke ojnice musi upravuit zuzenim v miste lozisek, ale jak rikam to uz se nepamatuju. ale muzu top zjistit, v kazdem pripade pokud nekdo dava kliku a pisty fabie tak pouzije ojnice fabie........... pokud jine pisty ktere kvuli prumeru pist cepu potrebuji felda ojnice tak je pouzije taky (asi je ale musi zuzit)
18:25:07
31.08.2005
Petr F.
-> Gemini: Já beru písty z Valmetu H.Králové, ale po poslední diskuzi jsme z Chovancem konstatovali, že zřejmě ta chyba je v kvalitě výroby, jinak si to nedokážeme vysvětlit. Prý se písty dělají snad v Maďarsku a nebo pak písty z Opela. Ty mají ovšem ojniční čep na průměr 16 a tam nastává problémek s ojnicemi.
14:36:06
31.08.2005
DuriQ
Vici: berem spat 4 sice mi to saky tlacil do hlavy ale teraz som si precital jeho navod k pouzitiu 1 a tam neni iny problem okrem upravy kluky a zotrvaku vsetko ostatne je seria 4 podla toho co pise... takze beriem spat 4
14:12:47
31.08.2005
DuriQ
Vici: mno mna velmi presviedcal saky, ze to nieje mozne... tak neviem alebo mas potom patricne upravenu hlavu... neviem ale pokial to ma davat zmysel tak by mali byt fabiacke ojnice kratsie... mno ale ked ti to tak chodi 1 tak parada... 1 usetrene naklady 1
12:47:55
31.08.2005
Vici
-> DuriQ: vidis a ja mam uz rok ykliku 78mm a ojnice z feldy.. a nemam zadnej problem
11:52:23
31.08.2005
Gemini
-> Petr F.: skusim zistit co to maju, viem ze sa to robi na zakazku niekde v CZ
celkovo, to miesto kde sa stretavaju vlozky, sa pri vykone 150 koni a 8000 otackach neda uchladit...proste nikto neratal stym ze sa taky motor bude robit pre take vykony
08:33:22
31.08.2005
DuriQ
Karlos: ked chces pouzit kluku o zdvyhu 78 tak asi nepojdu pouzit ojnice z feldy 1 teda mozno pojdu ked budes mat spesl piesty 1 ked budes rvat kluku s fobie musis aj ojnice + piesty... teda v tomto pripade piesty vyrobene na zakazku ale z ulozenim piestneho capu ako fabka 4 kto ti bude upravovat kluku ?
23:24:55
30.08.2005
dial K for Karlos
-> Petr F.: Koukám zvrtlo se to tu na ještě zajímavější diskuzi, to by mě též zajímalo, od koho nejradši vzít "kit", kdo je jak drahej a tak.
4
20:03:38
30.08.2005
Petr F.
-> Gemini: Mohl by jsi mě zjistit jaký písty jezdí ten tvůj "vrchař"? Mě se tento problém stává také. Již na třetím motoru. Dík za každou radu a informaci. Stačí cokoliv.
22:07:08
29.08.2005
dial K for Karlos
-> Gemini: To jsem se právě docela divil, že v tom místě, kde se k sobě dotýkají vložky,když je to tam takové zeslabené, že to vydrží, ale jak vidím, při takové zátěži to asi dělá problémy.Ani se tomu nedivim, tohle by se možná částečně vyřešilo druhým chladičem, který by byl vzadu v motorovém prostoru s náporem zboku, tím dosáhnu rychlejší reakci na chlazení, ale asi to nebude úplně ono. Každopádně se nebudu držet nějakejch svejch představ, spíš se přikláním k názorům z praxe.Moje praxe je zatím taková, že jsem roztavil 2 písty i na třináctistovce 3
21:32:39
29.08.2005
Gemini
poviem ti asi tak, viem asi len o jednom motore - 1600 skodovka , jazdi vrchy.....a su snim len problemy....no pan co ho staval , je macher a bojuje dalej.......v kratkosti : odchadzaju piesty, neda sa uchladit miesto kde sa opieraju vlozky valcov (hlavne take tenke) a a piesty na uplne znicia, odpadavaju kusky medzi kruzkami a mozete hadat kam....
19:00:02
29.08.2005
Petr F.
Jestli máš na motor vyčleněno 60tis?Domluv se s Chovancem a ten ti postaví takovej motůrek levou zadní(jen zadat požadovaný výkon). A v tomto rozpočtu cena ojnic zřejmě nerozhoduje.
13:28:46
29.08.2005
Labros
-> Kaňa: Nový motor z fabie stojí 60.000 4
13:27:22
29.08.2005
Labros
176
13:01:30
29.08.2005
dial K for Karlos
-> Labros: Tak tak, nevíš co použít za ojnice na tenhle objem?
12:59:51
29.08.2005
Labros
1568ccm? 4
12:33:27
29.08.2005
dial K for Karlos
-> Pilot 105: to mi došlo 4
02:27:23
29.08.2005
Pilot 105
-> Karlos: Nemáš zač. Tím 742 je samozřejmě myšleno 742.130/5/6.
Extreme Tyres