skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké ojnice na upravený motor?
prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 51 až 67) od 27.08.2005 do 11.09.2005, založil/a dial K for Karlos
01:26:28
29.08.2005
29.08.2005

dial K for Karlos
-> Pilot 105: Děkuji
23:23:50
28.08.2005
28.08.2005

Pilot 105
Podle ETKy jsou ojnice od 742 až po feldu stejné. Katalogové číslo 047105401A.
20:23:31
28.08.2005
28.08.2005

dial K for Karlos
-> Kaňa: Nechci nový fabia motor, to je o ničem, navíc problémy spojené se zástavbou tohoto jsou mi známy, já chci zachovat karburátor a především původní 742.136 blok
20:11:33
28.08.2005
28.08.2005

Kaňa
inac kolko asi tak stoji novy fabia motor ? ja som videl uz davnejsie v jednej mototechne 120-kovy motor v mastnom papieri ( v sklade stal x rokov ) a cena 25.000.
19:53:32
28.08.2005
28.08.2005

dial K for Karlos
-> Petr F.: Jo a ještě něco, 781.136 má jiný ojnice, než 742.136 ? A felície je má taky od fáva odlišný?
19:51:28
28.08.2005
28.08.2005

dial K for Karlos
-> Petr F.: Což peníze, toho se nebojim, pokud se vejdu s celým motorem do 60 tisíc, tak do toho jdu 

19:48:34
28.08.2005
28.08.2005

Petr F.
Jestli máš peníze kup nový z Fabie. Pokud míň dej tam jetý z Felicie a pokud nemáš peněz na rozhazování dej tam jetej Favorit. Vše samozřejmně stejnou toleranční třídu.
12:06:36
28.08.2005
28.08.2005

dial K for Karlos
-> Gemini: No a o to mě právě nejde, chci postavit motor o velkym objemu, ale ne hardcore závodní, ale spíš lehce sportovně upravenej,tak aby vydržel alespoň 15 000 km, někdo mi namítne, že je to taky styl jízdy, co tohle ovlivní, jen nechci abych se s tím motorem po pár svezeních nemusel rozloučit. Bojím se, že při objemu 1,6 na to bude mít asi svůj názor 3x uložená klika i ojnice,proto chci poradit jak na to,aby to vydrželo. Na jakej kompresní poměr snižovat hlavu, jakou vačku, o kolik stočit setrvačník (zda vůbec to neni blbej nápad) ??
10:28:30
28.08.2005
28.08.2005

Gemini
jeden chalan mal na zavodnej skodovke motor 1500ku a seriove ojnice......a pohoda jazz, vydrzalo to dve-tri vrcharske sezony 

00:16:38
28.08.2005
28.08.2005

Fén
-> Karlos: To bude trochu víc než vítr. :o)
00:14:31
28.08.2005
28.08.2005

dial K for Karlos
-> Faann: To budeš moc hodnej
, každopádně už teď cítím ten vítr v peněžence 
, každopádně už teď cítím ten vítr v peněžence 
00:10:33
28.08.2005
28.08.2005

Fén
-> Karlos: Mám to někde napsané, tak jak to najdu tak ti to pošlu.
Jinak jsou to háčka, které se používají v závodních motorech.
Jinak jsou to háčka, které se používají v závodních motorech.
23:50:03
27.08.2005
27.08.2005

dial K for Karlos
Jo a materiál?
23:48:08
27.08.2005
27.08.2005

dial K for Karlos
-> Faann: Kdo to vyrábí a co to koštuje? O co je to lepší než původní sériovky?
23:40:20
27.08.2005
27.08.2005

Fén
-> Karlos: Já chystám todle. :o)
23:20:20
27.08.2005
27.08.2005

dial K for Karlos
.
23:19:05
27.08.2005
27.08.2005

dial K for Karlos
Jaké ojnice na upravený motor a na kolik vyjde taková sada? V jakém případě ještě stačí ojnice původní? Chtěl bych do 136kového bloku dostat kliku z fabie (zdvih 78) a vložky s vrtáním 80, to dá výsledný objem cca 1600ccm, kompresi bych nějak brutální nechtěl, co vy na to? Snesou to původní ojnice, nebo se mám bát tohodle?

