skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chladic S100 vs 110r
Tak nakoniec som zistil pod farbou ze mam medene lamely...a chladic je na 110L...boli tri druhy...ocelove 100,100L...medene 110L, a medene plus krycy plech na vyfukove potrubie na 110 R/LS
-> saskyn2 31.05.24 23:51:13: Může být, už je to dávno, co jsem to měl podrobně nastudovaný..
-> Jozka 31.05.24 23:08:46: dakujem, porovnam si to
-> Jozka 31.05.24 23:08:46: to si myslím bylo spíš rokem výroby. Vyšší měli novější 100ky. Ty ls a R měli fakt jen měděný lamely. Chtěl jsem aby to a embecku vypadalo originálně a zároveň to fungovalo tak jsem vzal nový z erka a nechal k tomu dát vršek z mb
-> AlBugni: LS/R (asi i chladiče pro 1100 MB) měly horní část (vaničku) o něco vyšší (10-20 mm?) - jinak souhlas..
..mohl bych i vyfotit, mám obě varianty u kotle po repasi na doladění (estetický).
..mohl bych i vyfotit, mám obě varianty u kotle po repasi na doladění (estetický).
-> Jozka 31.05.24 19:04:59: mal som zato, ze su rovnake rozmerovo...len stovkovy ma lamely ocelove a rkovy medene..to je jediny rozdiel (teda okrem este pridavneho chladica oleja), preto sa pytam
V drtivý většině provozních podmínek bych řekl, že uchladí. A v těch zbylejch případech by měl problémy i ten o něco lepší a větší z LS/R..
Jsem přesvědčený, že to uchladí.
Uz viac rokov mi tecie chladic na mojej LSke, uz trikrat bol cinovany..ale znovu zacne po cca dvoch troch rokoch...mam odlozeny zo S100, jazdeny len 2-3 roky..uchladi LS motor?..dakujem pekne za odpovede..