-> Tomaso435 29.02.24 21:26:52: me 880 odesel uz v Bukuresti (civka) a zbylejch asi 7 tis.km jsem dal s 860 a nerekl bych, ze by to jelo spatne a jak auto bylo nalozene, predstih jsem mel nastaven na 10°, i tu 860ku jsem tak dal
Horsi byl vyfuk - hasicak z uzovky, to fakt nejelo (nastesti jsem s tim jel jen k Balatonu a celou cestu nadaval a neuspokojila me ani ta potreba 6,5l LPG), tak ho mam ted na BAZovi.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nastavení předstihu
22:36:53
29.02.2024
29.02.2024
Václav Vašák
-> JH1972 29.02.24 20:02:18: jestli to je 40kW,tak bude KP někde na 10:1 což je ideální (u nové hlavy,pokud byla už braná,bude to víc),karbec nahoď sérii,benzín 100 a s jakýmkoliv sérii rozdělovačem max. 5° na volnoběh jinak to bude dělat bordel a vyhoď hadičku k podtlaku,aby to jelo jenom na odstředivku....nebude to zázrak,nic to nestojí,ale bude se to hýbat líp jak série.
21:26:52
29.02.2024
29.02.2024
Tomaso435
-> ajok: s 860 bych nic ani nezkoušel...
20:18:18
29.02.2024
29.02.2024
ajok
No co nejvyssi, ale aby to nedetonovalo. Zalezi jakou mas taky regulaci. Rozdelovac 860 nebo 880? nebo neco specialniho? Rozhodne 100 benzin a zacal bych laborovat nekde okolo 10°
20:02:18
29.02.2024
29.02.2024
JH1972
Ahoj, chlapi chci se zeptat ,motor Favorit 44kw, jaký by mel být předstih u vačky 275,snížená hlava o 1.5mm,natriskovaný a upravený karbec,trochu škráblé a slicované kanály,popřípadě co by bylo potřeba ještě udělat aby ta vačka měla náký smysl ?
Nák nám to nejde naledit ,je to takové seriové :-)
Dík Honza
Nák nám to nejde naledit ,je to takové seriové :-)
Dík Honza