sání škoda 136

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.11.2021 do 21.11.2022, založil/a Striker123
řadit dle data
21:05:32
21.11.2022
StepaNoFUN
-> Robert 106: Někde mám vytočený hliníkový kroužky na navaření...
20:56:19
21.11.2022
Robert 106
-> Tom Troll: Mnohem jednodušší způsob je vyvrtat do domku termostatu díru za zadní rovné strany u horního okraje. Materiálu tam není moc, ale už spolehlivě mi to funguje třetí sezónu. Co jsem pak koukal na různé fotky tak nejsem jediný kdo to tak řešil.
zvětšit sání škoda 136 - obrázek od Robert 106 vložen 21.11.2022 20:56:19
15:51:01
21.11.2022
minno
-> Bukaj 21.11.22 15:24:23: Neviem ako to povedať, ale je až zarážujúco smutné o tom vôbec len čítať310
-> Bukaj 21.11.22 15:41:41: Tak to som asi prasojazdec na entú, lebo SEDR mi vždy vydržal čistý len veľmi, veľmi krátky čas1 Chvalabohu, je to už roky len dávna minulosť.

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: To bude ono.
15:44:56
21.11.2022
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Hadice předehřevu sací - Favorit/Felicia
zvětšit sání škoda 136 - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 21.11.2022 15:44:56
15:41:41
21.11.2022
Bukaj
-> darklord: Pokud jezdíš jen po rovných silnicích, moc neakceleruješ, nebrzdíš a neřežeš zatáčky, tak vydrží hezkej docela dlouho... 3
Nebo jezdit na LPG - to z něj nic neteče3
15:40:43
21.11.2022
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> minno: Hadice jsou z Favorita a pokud bys potřeboval originály tak mám 4
15:39:08
21.11.2022
darklord
-> Bukaj: aha, takze chyba nie je v mojom prijimaci, ale ten karbec je humusak uz by design...
15:24:23
21.11.2022
Bukaj
-> Tom Troll 21.11.22 11:01:12: Asi nerozumím otázce...
...měl jsi nejspíš na mysli, kdy se uzavírá ventil odvětrání plovákové komory?
To je při úhlu 15° otevření klapky I. stupně.
Kanadské karburátory (a tuším, že i karburátory pro novější TAZ 1500) tam v otvoru odvětrání mají vyřezaný závit a v něm nátrubek.
Nicméně zde jde pouze o odvod výparů. Plech pod karburátorem zachytává kapky paliva, které stékají po stěně komory v důsledku naklánění vozu, otřesů a následného vzlínání benzinu přes papírové těsnění víka, případně při přeplavování karburátoru v důsledku defektu (netěsný jehlový ventil, poškozený plovák či jeho závěs, ...)
Také stéká palivo, vycákané při náklonech a vibracích do sedla ventilu odvětrání, po hřídelce tohoto ventilu (po otevření ventilu při brzdění motorem nebo volnoběhu) a dále po páčce, ovládající tento ventil.
Takže ani při připojení podtlakového odsávání na otvor ventilu odvětrání nezabráníš stékání a odkapávání paliva na plech pod karburátorem (případně sání u osmikanálu)...
12:23:14
21.11.2022
Tom Troll
-> darklord: Maso tam má necelý cm, takže je čidlo bezpečné pod vodou, jestli se správně pamatuju. Každopádně to ukazuje tak jak by mělo. 4
11:45:43
21.11.2022
minno
11:45:24
21.11.2022
minno
-> Polyš 20.11.22 17:19:38: Ja som tú hadicu už v 2013 nezohnal, tak som to vyriešil takto a mám to tak dodnes. Ale z čoho tie hadice sú, to netuším3
zvětšit sání škoda 136 - obrázek od minno vložen 21.11.2022 11:45:24
11:18:13
21.11.2022
darklord
-> Tom Troll: a dostanes sa do vody? Lebo ked len vyvrtas dieru tak to fungovat nebude pokial cidlo nebude v kontakte s vodou. Nieco ukazovat bude, lenze kvoli vzduchovej izolacii bude udaj hodne skresleny.
11:04:45
21.11.2022
Tom Troll
-> Robert 106: A 8k hlava má dost masa na to navrtat a vyrobit závit do hlavy pro čidlo před domek zhruba ve stejných místech jako ho má 5k 1
11:01:12
21.11.2022
Tom Troll
-> Bukaj 11.01.22 09:00:53: Ad odkapy, v jaké pozici otevření komor se otevírá ventilace plováku? Má tam kanadský karburátor nějakou modifikací v rámci odsávání zpět do sání? Jestli by tam nešel také jednoduše i na běžných sedrech vytočit závit na nátrubek, ventilaci odvést, a úkapy přez pružinu eliminovat? 6
19:19:09
20.11.2022
isti
-> Bukaj 20.11.22 18:17:25: Pre teba a pre mňa kto to má od teba určite nie.3
19:09:49
20.11.2022
Robert 106
Jenom dodám, ikdyž to může někomu připadat jako podřadné řešení,
pokud nemáte k dispozici domek termostatu s vývodem tak dobře poslouží
hadice k topení z favorita a obyč T-čko na hadice umístěné za trubkou z termostatu
tak aby se na něj šlo dostat okolo hlavy. Sedí to pěkně - funguje taky.
A že se dá z Viky udělat pumpa alá 136 jsem u tady taky někde dával.
18:20:34
20.11.2022
Polyš
-> Bukaj: Až ti povezu karbec,tak si ji určitě vemu.Dík.
18:17:25
20.11.2022
Bukaj
-> isti: Ale vysloveně nedostatkové to také není...4
18:11:32
20.11.2022
isti
-> Bukaj: Samozrejme,ale nerastie to na každom strome.1
18:11:18
20.11.2022
Bukaj
-> Polyš: Asi nejlíp origo, ne?
Pár jich ještě mám, až se někdy stavíš, tak tu na tebe bude čekat, jestli to nespěchá...4
17:35:56
20.11.2022
darklord
-> Polyš: najlepsie bude si tam urobit nejaku zohybanu trubku a hadicami ju len prepojit, lebo original hadica je pozohybana ako paragraf, to asi z rovnej hadice len tak nezmotas, a teda ma na kazdom konci inu hrubku...
upraveno 1x, naposled 20.11.2022 17:36:29
17:19:38
20.11.2022
Polyš
Není to přímo tohle téma.Máte nějaký tip z čeho hadici mezi vyhřívané sání a termostat na Škodu 136 zadohrab.
14:53:05
12.01.2022
dragon_cb_cz
Pozdně socialistické hospodářství... kdo by se obtěžoval s investicí do něčeho co "nějak" funguje a beztak to všichni koupí, protože jim nikdo nic lepšího nenabídne...
14:50:22
11.01.2022
Bukaj
-> minno: No, nevím.3
Když vidím, jaký hnůj mi občas lidi nosí na repas (vymontováno z funkčního vozu 1)...
...ale pak o to víc potěší zpětná vazba... 6
14:32:37
11.01.2022
minno
-> Bukaj: Asi to bude tak nejako. A na druhej strane, ak by bol ten SEDR tesnosťou a rovnosťou na úrovni hliníkového LEKRa, možno by fungoval ešte horšie3 Keďže SEDR funguje často výborne práve v "nálezovom" stave s rôznymi netesnosťami, ktoré všetkým tým neduhom napomôžu a zrazu funguje aj to, o čom sa užívateľovi nového kusu môže len snívať1
13:37:46
11.01.2022
Bukaj
-> minno: Tak asi z technologických důvodů - tlakově lité hliníkové odlitky se tu sice dělaly, ale možná tak složitý a jemný odlitek, jako je karburátor, asi neuměli - respektive byla by vysoká zmetkovitost? To vše jen mé domněnky...
Ale v licenci Pierburg /LEKR dělali už od poloviny 80. let. Nicméně asi by museli udělat komplet nové formy na výběhový SEDR (který ve výrobě vydržel až do 21. století), aby jej mohli odlévat z Al...???
13:23:29
11.01.2022
minno
-> Bukaj: Veru pravda. Je to blbá konštrukcia. To aj ono.
Prečo sa vlastne v časoch SEDRa nepoužívala hliníková zliatina? Neboli na to v ČSSR technológie? Ten karburátor by dosahoval omnoho lepších kvalít.
12:57:45
11.01.2022
Bukaj
Tak u SEDR/EDSR je průšvih to papírové těsnění víka ve spojení s měkkými zinkovými odlitky tělesa a víka - to nemůže něco tak vzlínavého, jako je benzín, nikdy utěsnit. Ale furt lépe řešené, než BS - tam je přívod paliva do plovákovky řešen tak blbě, že to stříká všude po plovákovce a stéká po víku na (netěsnící) papírové těsnění...8
12:41:47
11.01.2022
P@WL
-> Bukaj 11.01.22 09:30:03: No nemal som ho ešte v ruke, takže nevedel som...ale už budem 1
-> minno 11.01.22 12:33:47: S tým sa počíta, môj sa zatiaľ drží 3
12:33:47
11.01.2022
minno
-> darklord 11.01.22 07:53:01: + inými netesnosťami3 A tak SEDR po očiste je za pár málo km už zas zagrckaný1
09:30:03
11.01.2022
Bukaj
-> P@WL: Ta jedna díra v tom plechu být musí - prochází skrz ní páčka akcelerační pumpičky...
09:06:24
11.01.2022
P@WL
-> darklord 11.01.22 07:53:01: Možno keď tak vyrobím nejaký po vzore bez dier,hmm každopádne vďaka za poznatok 4
-> Bukaj 11.01.22 09:00:53: Ja som si práve kedysi dal prácu s leštenim sacieho potrubia a už to samozrejme aj vďaka tomuto zašlo 3 ale chcel by som tam mať čisto a samozrejme, s tým že tam nejaký únik vždy bude počítam, už to za tú dobu poznám 3
upraveno 1x, naposled 11.01.2022 09:07:08
09:00:53
11.01.2022
Bukaj
-> P@WL: Plech tam dát jde, ovšem u 135/6 funkci toho odkapávacího plechu právě přebírá ta prohlubeň v sání. U pětikanálu by to bez plechu kapalo přímo na výfukové svody, což není žádoucí...3
...a to odkapávání je u SEDR/EDSR vlastnost, nikoli závada - viz-> darklord 11.01.22 07:53:01: 4
07:53:01
11.01.2022
darklord
-> P@WL: ja ten plech tam mam, kedze som netusil ze tam nema byt 40 ale zeby to nejak pomohlo cistote sa neda povedat kedze su v nom diery. A aj ked budes mat vsetko OK, ten bordel tak bude stale, kedze obcas "uleti" benzin cez odvetranie plavakovky, a zide dolu po pruzinke.
upraveno 2x, naposled 11.01.2022 07:54:33
07:33:10
11.01.2022
P@WL
07:32:36
11.01.2022
P@WL
-> COL 18.11.21 19:15:57: Ale inak by sa tam mal dať namontovať, či nezmestí sa ?
Ide mi o to, že po roku prevádzky SEDR-a od repasu mám vzadu nejaký bordel na sacom potrubí ( benzín + maglajz ) a rád by som mal sacie čisté, takže by som tam tej plech uvítal...
Inak samozrejme musím pozrieť čo kde slzi alebo odkiaľ sa to tam berie, mám podozrenie na membranku v akceleračnej pumpičke 7
upraveno 1x, naposled 11.01.2022 07:32:49
19:15:57
18.11.2021
COL
-> minno 16.11.21 19:51:25: Ano, ten plech se do 135/6 nemontoval, taky jsem ho na zadnem z 5ti aut, co mi detailnenji prosla rukama, nemel.
13:22:20
17.11.2021
Bukaj
A ten pertinax (nebo jiný termoset) je tam právě kvůli tepelnému odizolování karburátoru od sacího potrubí. Hliníkovou podložkou to úplně zabiješ...4
13:21:06
17.11.2021
Bukaj
-> Striker123: Ano.4
13:20:04
17.11.2021
Striker123
Takze tam patri ta plastova vyssi podlozka?
zvětšit sání škoda 136 - obrázek od Striker123 vložen 17.11.2021 13:20:04
23:46:22
16.11.2021
Dušan
jako odkap slouží samotný sání
21:00:57
16.11.2021
Jarda - zrušená registrace
-> minno 16.11.21 19:51:25: jj, to tam neni4
20:35:28
16.11.2021
dragon_cb_cz
-> minno 16.11.21 19:51:25: Taky ho na 136 nevede (odkapávací plech).

EDIT: A i dle katalogu pro osmikanál není: skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../20-cistic-vzd uchu--karburator
upraveno 1x, naposled 16.11.2021 20:36:58
20:27:10
16.11.2021
isti
-> minno 16.11.21 19:51:25: Fakt to tam nemám,ani som to nezaregistroval.
19:52:16
16.11.2021
minno
Patrí tam len tento plech.
zvětšit sání škoda 136 - obrázek od minno vložen 16.11.2021 19:52:16
19:51:25
16.11.2021
minno
-> isti 16.11.21 18:43:55: Si si istý? Keď som pred rokmi skladal 742.136 od piky a riešil som to, tak mi bolo povedané, že ten "odkvapkávací" plech na 136 nepatrí a skrz veľké sacie potrubie ho tam ani netreba.

-> Jarda - zrušená registrace 16.11.21 19:36:34: No, plech na parohoch s výstupom na trubicu predohrevu vzduchu áno, ale nie odkvapkávací plech pod karburátor, ako bol na 105-130.

Reč je o tomto plechu, že na 136 zrejme ee.
zvětšit sání škoda 136 - obrázek od minno vložen 16.11.2021 19:51:25
19:36:34
16.11.2021
Jarda - zrušená registrace
-> minno 16.11.21 18:05:24: no na parozi neco bylo, ale to bylo kvuli hadici tepleho vzduchu, pak uz tam byl jen tento -> radekra 16.11.21 19:32:13:
19:32:13
16.11.2021
radekra
-> StepaNoFUN: Ne, filtrbox je chycený zde skoda-virt.cz/cz/.../1010 1-drziak-plynoveho-lanka-7 42-136-nakres
19:05:41
16.11.2021
StepaNoFUN
-> minno: Nezacvakaval se za nej na 136 filtrbox? Uz si teda pamatuju kulovy a moc 136 se mi do ruky nedostalo.
18:43:55
16.11.2021
isti
-> minno: Ale dával.
Extreme Tyres