Líná 1.3 Bmm 50kw

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 10.09.2020 do 29.09.2020, založil/a Mike2051
řadit dle data
19:38:36
29.09.2020
Jarda - zrušená registrace
u bmm odpojit cidlo teploty pro RJ a uvidite, jak to bude litat, ikdyz ja nemam vlastne origo soft a po pripojeni se to chova uplne stejne, jen tam neni chyba... puvodne 40kW, ma to upravy hlavy a vacku, soft, objem asi seriovy, co delal metalex a co autospektrum nevim, ale rozhodne to je zivejsi, nez seriova 1.6 AEE
07:10:50
29.09.2020
Borderer
Taky máme SPi a když tomu na volnoběh šlápnu na krk, trvá snad v řádech vteřin, než doputuje do červenýho pole.... Na tohle je to prostě lenoch a ještě k tomu má delší převodovku, jak MPi... Mladou sem naučil, že když už chce předjíždět, tak ať tam loupne dvojku a stojí jí na krku, co točí. Nad nějakých 70-80 ať tam loupne trojku a postup opakuje. 3 A kamion, co jede 90 ať radši nepředjíždí vůbec, pokud nevidí kilometr dopředu.
11:12:53
25.09.2020
Tom Troll
-> Mike2051: No, a to je MPi motor s vačkou nahoře, příbuznej 1.6 ve filetě. Těch sto kubíků moc neudělá, ale vícebod jo. Sání to má taky mpi šneka.
04:40:00
25.09.2020
Mike2051
Porovnávám to hlavně s 1.4i 44kW v Ibize. A je to jako nebe a dudy. O 6 kW míň, ale táhne to znatelně líp a celkově je to auto mnohem živější.
22:30:20
24.09.2020
moucan - zrušená registrace
Měl jsem stejný trápení s bývalou BMM 50kw. Bylo to líny, táhlejší kopce na 5 byl problém. Povyměňoval jsem půl auta. Výfuk byl komplet zánovní. Nic. Pak šla z baráku a koupil jsem MPi 40kw ... řádově měla o skoro 100 tis. víc najeto a přitom to proti BMM byla raketa. 5
21:54:08
24.09.2020
King
-> Tom Troll: Někdo mi to kdysi vysvětloval tak, že SPi má krátký sání, takže ta křivka krouťáku vs. otáčky je taková jaká je a u MPi je díky delšímu sání zploštělá, takže táhne "vocpoda " až do červenýho.
20:36:05
24.09.2020
Tom Troll
-> MVM: Jak řikám, pod zátěží je proti škodovce (kterou snad nemám úplně vylágrovanou) výkon krutopřísnej, ale v situaci, kde by měl bez zátěže, nebo s minimální zátěží, rychle získávat otáčky hlavně ve spodní polovině spektra, dost pokulhává.
19:51:57
24.09.2020
MVM
-> Tom Troll 24.09.20 19:19:48: No my jsme měli sluzebni jednobod 40kW a dostával neskutecny karate. Oproti mymu 136 LS Fáčku,ktery si troufám tvrdit že jsem mel vychytralý v ty dobe top tak jsem klukum nestihal. A potom kdyz byla honena 50 BMM tak s tim byla radost jezdit. Ale ono taky hodne záleží na tom jaky se bere ekvivalent a porovnani a co u tech aut bylo pojem liny a živý když to melo vykon jaky melo.
19:19:48
24.09.2020
Tom Troll
-> MVM: To je asi možný, ale krom jinejch mám zkušenost s naší, kterou máme >20 let, a ta důchodcovskou jízdu neměla, ale stejně je oproti jak libovolnejm mpi motorům, tak klidně menším karburovanejm motorům dost váhavá v přidávání otáček bez zátěže. Když se pod zátěží stuopá do otáček tak tam výkon jakej by měl bejt je, ale až výš, kde převod má víc na práci a otáčky nestoupaj tak závratně jako dole. Nevim jestli to neni úmyslně řídící jednotkou z důvodů emisí nebo něčeho jinýho, nebo že to vstřikovač nestíhá nastříkat rychlostí vstříků nebo průtokem, ale i od debat s jinejma lidma bych spíš tvrdil, že líný jsou. -> Tomaso435: Ono stačí z užovky, ikdyž může mít mnohem menší výkon pod zátěží, tak ten menší motor s jednoduchou karburací a otevřenym vejfukem mnohem radši chodí na ruku. Nedávno jsem najel pár tisíc km ve škodovce, ve který dávám už ze zvyku dvojspojku s meziplynem když je na to čas a nálada, pak přesed do feldy, ze zvyku to zkusil znova, a za tu dobu co zahřátá škodovka vystřelí o dva, tři tisíce otáček felda teprv zastavila pád ručičky a pokusila se o růst.
Ve škole jsem hodněkrát slyšel, že spi feldy jsou funkčne dost závislý na správnym tlaku benzínu, tak je možný že s pětadvacetiletym filtrem už neni jakej by měl bejt a občas nestíhá krmit jak by chtěla, to by asi stálo za zkoušku, ale obecně bych řek že spi feldy nerady tůrujou. 1
upraveno 1x, naposled 24.09.2020 19:20:42
18:38:33
24.09.2020
Tomaso435
-> Tom Troll: myslíš že přesednul 1.8t do feldy a řeší? :-D
18:36:51
24.09.2020
MVM
-> Tom Troll: To bycb zas tak striktně netvrdil - záleží moc na tom prave jak dynamicky se s tim danym kusem jezdilo.
18:19:16
24.09.2020
Tom Troll
Já vám nevim, ale jednobodový feldy jsou od podstaty všechny strašně nedynamický, otáčky nějak rychle nestoupaj ani bez zátěže na prázdno, nějakej meziplyn absolutně nemyslitelnej, dynamika asi jako větší dízl, a za výkonem se musí vždy chodit dlouhejma krokama když ho člověk chce. To co tady popisuješ mi pomalu přijde spíš jako charakteristika všech spi feld než že by s ní bylo něco špatně.
upraveno 1x, naposled 24.09.2020 18:19:51
18:16:29
24.09.2020
Tomaso435
-> Mike2051: to že nevypadla rez neznamená že není ucpanej tou vatou právě...
18:04:24
24.09.2020
Mike2051
-> Tomaso435: Střed byl právě v pořádku i po vyndání vypadly jen nějaký saze, ale žádná rez.
17:59:59
24.09.2020
Tomaso435
-> Mike2051: tak ještě podobně muže chrastit ten střed :) a pak ? už nevim :D
17:47:54
24.09.2020
Mike2051
-> Mike2051: Projel jsem to bez zadního tlumiče, ve kterým to po úplným sundání dost chrastilo, ale vesměs je to pořád stejný. Ten výkonový skok kolem těch 4000 otáček je stále stejně znatelnej, takže netuším.
16:31:44
24.09.2020
Mike2051
-> Tomaso435: Ne, oba tlumiče se zdají v pohodě. Žádná vata, nic.
16:22:32
24.09.2020
Tomaso435
-> Mike2051: a ve výfuku nic nehrká ? nebo netáhne se z toho vata?
16:14:45
24.09.2020
Mike2051
Tak katalyzátor vypadá takhle, není to ideální, jsou tam nějaké části trochu zacpaný, ale přes většinu je vidět na druhou stranu.
zvětšit Líná 1.3 Bmm 50kw - obrázek od Mike2051 vložen 24.09.2020 16:14:45
22:46:52
22.09.2020
Mike2051
Vypadá to tak, že všechny šrouby kromě těch svody-kat, jsou kompletně zarezlý. Bohužel jsem ten den u sebe neměl flexu, takže jsem s tim nemohl nic dělat a pak nebyl čas. Ale dnes jsem začal dělat brzdy na stodváce, teď musím čekat na nový kotouče, tím pádem zítra na to snad bude čas.
13:11:58
22.09.2020
Tomaso435
tak jak to vypadá ?
22:09:54
11.09.2020
Jarda - zrušená registrace
-> King 10.09.20 16:41:41: tak kdyz pres kat vidis svetlo, tak je OK
23:31:34
10.09.2020
COL
U mne tohle kdysi v praveku delala netesnici svicka....
16:41:41
10.09.2020
King
-> Mike2051: Ja jsem kdysi kvuli podobnymu problemu vymlatil kat, abych nasledne zjistil, ze je vysypanej stredni dil vejfuku :-)
15:01:38
10.09.2020
Mike2051
-> Tomaso435: Svíčky, palec a filtry jsou nový, kabely a víko rozdělovače jsou v pořádku.

-> MVM: No v neděli se na ten výfuk podívám, tak uvidíme, kde je zakopaný pes.
14:34:58
10.09.2020
MVM
-> Mike2051: Nemusi to byt jen katalyzátor, ale vevnitr se rozpadajici nektery z tlumičů vyfuku..
14:27:54
10.09.2020
Tomaso435
-> Mike2051: jinak předpoklad že svíčky filtr, palivový filtr kabely palec a tohle vše je OK ?
14:26:36
10.09.2020
Mike2051
Katalyzátor mě popravdě nenapadnul. Auto má najeto 199 tisíc a pochybuju, že ten kat někdo měnil. Jinak stav je asi jako průměrná felda, hnije to, motorově až na tenhle problém a trochu chrastící rozvody v pohodě.
13:52:32
10.09.2020
ondie
Taky záleží na stavu a nájezdu, mě to taky moc nejelo, protože to trpělo syndromem důchodců. Minulé dvě majitelky byly babky,co to dost šudlaly.. takže jí musím přeučit.
Ale už se to zlepšuje 1
Ale mám "jen" cca 115tkm..
13:52:02
10.09.2020
Tomaso435
vysypanej kat ? vysypanej vnitřek výfuku - kov vata ucpaný ..
12:55:12
10.09.2020
Mike2051
Zdravím pánové, mám takový problém u 136B ve Felicii. Jedná se o to, že motor nejde moc ochotně do otáček, ale vždy tak kolem 3700-4000, se najednou "vzpamatuje" se znatelným nárůstem výkonu. Nějaký lehce prudší stoupání na 4.st je nemyslitelný i s pedálem úplně na podlaze. Přitom motor dostal týden zpátky nějakou tu péči, viz karta auta. Jediné, co mě ještě napadá je nějaký snímač. Nemáte někdo tušení, o co může jít? 6
Extreme Tyres