Kombinace motoru fabia felicie

prohledat
69 příspěvků (zobrazeno 51 až 69) od 17.08.2020 do 20.11.2022, založil/a Robert 106
řadit dle data
19:20:06
18.08.2020
Tomaso435
-> Robert 106: ten chip je jen jinak poskládanej zápal... vše zůstává a jmenuje se stejně... pokud mluvíme o cimbu... sportmotor praha má po načtení jednotky prostě svoje nacionále a tím je to jasný



a emise - prej lepší jak nový. najeto 78 tis.
upraveno 1x, naposled 18.08.2020 19:20:31
18:37:09
18.08.2020
Milan 136
-> Robert 106 18.08.20 17:59:52: Tam to nikdo nepozná.
17:59:52
18.08.2020
Robert 106
-> Tomaso435: Díky za tip - oboje vypadá velice rozumně.

Jen se bojím toho čipu zkrzeva STK - emise
17:51:27
18.08.2020
Tomaso435
-> Robert 106: hlavou z feldy ztratíš ten zátah dole právě .. protože hlava z feldy má ty správný grády nahoře..



sání z 50ky a uvidíš velkej rozdíl.. plus doporučuju to cimbu ( do konce srpna má slevy) vačku neřešit ..
17:40:56
18.08.2020
Robert 106
-> Tomaso435: Termostat jsem úspěšně vyřešil někdy před 5 -7 lety instalací tuším Polské druhošky která je stejné konstrukce třeba jako favorit jen je termostat zatavený do toho plastového víka - původní prasknul a nezavíral.



Říkáš tedy jen sací z 50 kW fábie ?. Jako nerad bych přišel o zátah dole ten tam je opravdu příjemný. Myslel jsem že hlavou z feldy bych to ještě troško pozvedl.
17:24:26
18.08.2020
Tomaso435
-> Jarda: já vím no, budu muset to nějak pokuchat před zimou ještě
17:20:01
18.08.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 18.08.20 16:50:19: nejslabsi misto techto ohv mpi motoru je ten bakelitovej termostat, jak jsme se bavili, favo wahler a je vyreseno....
16:50:19
18.08.2020
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: jojo sací se vozí u mne asi 3 dny po koupi sem ho tam cpal.. a vačka je někde v neznámu tu sem poslal dál :)





-> Robert 106: jak řešíš termostat ? já mám tak 3 na rok ty originály .. tak co tam mám dát jinýho aby to bylo aspon na 2 roky :-D
16:49:01
18.08.2020
Tomaso435
-> Robert 106 17.08.20 21:17:16: sací dej rovnou z 50kw. otevře ti dveře až do omezovače hezky svižně.. sání z litrovýho motoru který tam máš tě omezuje defakto od 3500 vejš.. já dal i litinový parohy z 50kw trochu sem je polečil na vstupech a kam sem vrtačkou a frézkou dosáhnul. hlavu bych určitě neměnil, fabie má luxusní krouták dole, a díky tomu i spotřebu a hlavou z fe mpi bys to moh jen pokazit a přijít o tu vlastnost že to jede dole a nežere... Mám ještě KN filtr v origo boxu, htp šnorchl a koncák od soiety průchozí... samozřejmě odpojenej oddech ventildeklu a hozený hadicí pod auto.. hezky sociálně 165/70 na 5J plechu a jezdím jen na N98 nebo vervu100. výsledek je dlouhodobá spotřeba 5,5 a hezká maximálka 180 :-D dál sem se bál , přeci jen, na tech 165kách neznámého puvodu za 500 všechny 4 i s diskama... :-D .. ted sem si dal za akčních pár set cimbu, a je to hodně znát hlavně dole, motoru se zvedla síla, spotřeba šla níž, motor nekucká a velmi ztichnul. stačí mu na stejný divadlo méně paliva.. když jedu v klidu do toho kila nikam nespěchám a nemám potřebu bejt první v táhnoucí se koloně umí to jet i do 4,5...

další level bude otevřený větší výfuk co mám připravenej nerezovej, tak uvidíme kam se to hne.
16:24:42
18.08.2020
dragon_cb_cz
-> Robert 106: Kdysi jsem to řešil a pokud si to dobře pamatuju, skončil u toho, že jediný "rychlý zisk" je dát tam sání ze 50kW verze. To jsem dokonce i tady na virtu sehnal, ale než jsem ho stihl upotřebit, tak šlo auto z domu a tak jsem ho pak poslal dál - tuším, že ho ode mě bral Tomaso? Tak třeba řekne jakou s tím má zkušenost.



Zbytek viz ostatní... jakýkoliv vážnější úsilí bych tomu nevěnoval, poměr investované energie a času vůči potenciálním ziskům bude zcela tristní.
16:09:25
18.08.2020
Robert 106
Já s tím autem nemám problém.

Kdyby škoda 120-130 dosahovala stejných kvalit alespoň v jednom parametru jako ta fabka.

Hlučnost, spolehlivost, ovladatelnost, brzdy, koroze a další.



Teda budu musel zjisti sám rozvody jsem neřešil zatím nevím ci je s čím záměnné.

uložení to má velké takže MPI vačka by tam pasovala ty zdvyhátka jsem na živo nikdy neviděl
15:38:27
18.08.2020
vhml
-> Dušan 18.08.20 15:29:36: no jako ze by to jelo nejak zasadne, to zas taky ne. Jede to prostě nějak normálně jak by člověk od auta cekal a nemusel predjizdeni plánovat kalendářem
upraveno 2x, naposled 18.08.2020 15:39:05
15:29:36
18.08.2020
Dušan
-> vhml: to už je ale jiný svezení co5
13:34:16
18.08.2020
vhml
-> Robert 106 17.08.20 21:17:16: taky jsem řešil ladění 44kW. Nakoupil jsem si vačku atd a pak jsem naštěstí dostal rozum, poslal to z baráku a za 40t koupil 2.0MPi v plný výbavě 3
upraveno 1x, naposled 18.08.2020 13:34:30
13:05:47
18.08.2020
pavucina
Je mi uplne jasný, že tohle člověk nechce slyset... Ale kluci májí prostě pravdu...

Za to sraní co s tím bude a nakonec 3hp navíc 3 V tom lepsim pripade, v tom horším bude svitit motor (vrtulník, ponorka).
09:49:37
18.08.2020
Čokin
Proč absolvovat toto všechno u auta kde je všechno špatně to nechápu. Váha auta velka, jízdní vlastnosti tragické, vzhled nic moc, celková přidaná hodnota 0.

Buď to měj jako spotřebak a udrzuj to pri životě za min. náklad, nebo si poříd pořádnou kasicku do, které to aspon trochu bude mít smysl sypat a svezes se.
09:43:38
18.08.2020
Dušan
A nebo jinak. Za to co se dnes první Fabie a Octavie prodává je "lepší" koupit Octavii.
09:41:30
18.08.2020
Dušan
Myslím si, že na ten účel co hledáš se v tom moc topíš. Dej tam hlavu a jezdí. Je pravda, že 40kW hlava z Fabie je hodně uškrcená stejně jako celá Fabie. Kdybys chtěl víc tak už je to spíš o jednotce a vacce z 50kW verze. Dal bych hlavu a obojí svody z 50ky
21:17:16
17.08.2020
Robert 106
Ahoj měl bych tady na zdejší zkušené členy dotaz ohledně

možnosti kombinace halva felicia motor fabia. Ovšem z trošku netradičního úhlu pohledu a

to sice využití ve fabii.



Mám fábii 1.4 44kW na denní ježdění už řadu let a také mám k dispozici motor z felicie MPI

50 kW hlava s válcovými pružinami. Účel je jasný zlepšit chod motoru ve vyšších otáčkách a třeba přidat nějakého koně.



Teď je tam od výroby sací potrubí co má mizerně malý průměr a ještě je blbě odlité takže už jsem 2 x měnil těsnění na sacím potrubí protože přesah tešnění díra do hlavy a díra sacího potrubí je v jednom místě asi 1 mm.



Původně jsem chtěl jen vyměnit sací potrubí za feldí. Má pár malých odlišností, žel bohu taky jednu podstatnou a to jinou rozteč škrtící klapky - takže asi sehnat sací z 50kW fabie ?



Nakonec se to zvrhlo, že mám k dispozici celý motor a tak bych dal rovnou hlavu felicie.

Nechám srovnat možná malinko snížit udělat ventily gufera a může to tam jít.



Teď ovšem hlavní dotaz má někdo zkušenost co to udělá když se hlava z felicie dá na fabiové rozvody ? Tedy ponechat vačku a hydroštely ? Řekl bych, že ventilové pružiny na feliciové hlavě budou tužší.



Druhá možnost je, protože stejně budu dělat rozvody dát tam rovnou i vačku a zdvyhátka a tyčky z feldy ovšem potřebuji nechat fábiové rozvodové víko a pak tam asi bude jiný rozvod mazání, do hydroštelů musí někudy jít olej ne ? a možná i nějaké čilo natočení na vačce ?



Díky
upraveno 1x, naposled 17.08.2020 21:19:29
Extreme Tyres