Ostrejsi vacka pro lehce upraveny motor

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 51 až 67) od 12.07.2020 do 27.08.2020, založil/a tomvm
řadit dle data
17:23:03
14.07.2020
tomvm
Ale ja prece nepsal ze mam takovej jizdni styl, ze tak jezdim, psal jsem to kvuli tomu, ze pri 2000 ot to neni mrtvy, jestli to pojede podobne, se taky chytnete vseho 2
11:54:32
14.07.2020
Bery
-> vhml: asi když předjíždíš kombajn a máš spoustu času:-)
11:51:14
14.07.2020
marra_rwd
-> tomvm: no tak na tento styl jízdy je ostřejší vačka nevhodná... ale s tou 265 spodek zústane stejný. pokud chceš kopanec do zad v 2000, tak to lze řešit asi pouze superchargerem kámo :D
11:35:25
14.07.2020
Borderer
-> vhml: Pokud za nečím jedeš a nepotřebuješ rychleji akcelerovat. :)
10:44:22
14.07.2020
vhml
-> tomvm 14.07.20 10:39:43: otázkou spíše je proč by někdo roztahoval motor ze 2000 proti kopci...
10:39:43
14.07.2020
tomvm
Mam 5ti stupnovou prevodovku a na 4-ku se to hezky roztahne ze 2000 i do celkem prudkeho kopce, prave tohle bych chtel zachovat a zajimalo by me jestli tenhle spodek ostrejsi vackou neztratim. Je mi jasny ze s 1.3 nebo 1.4 objemem by auto jelo lip, ale chci motor nechat.
07:58:49
14.07.2020
Bery
jesli tvůj seriový motor tahá celkem i od spodu, tak ho neupravuj. Otázka je čo si predstavujetě pod pojmem tahá.... vacka 265 není nic ostrého a normálné volnoběh má m i s 304 vackou.
07:28:54
14.07.2020
marra_rwd
-> tomvm: pokud upravis i krivku predstihu, tak bez problemu.
22:52:24
13.07.2020
tomvm
Diky za rady 5 takze 265 nebo popripade 278 jde do motoru na bezny jezdeni jo ? Normalni volnobeh kolem 800, tahalo by to celkem i od spodu jak seriovy motor ?
20:01:03
13.07.2020
marra_rwd
pravda chlapci... kdyz uz, tak zapatrat po motoru 130, dat ji do pucu, vacici 265 nebo 278 a hlavne dobre naladit a na SP 4.22 si pojezdis o mnoho lepe nez kdyby topil penize do 105tky
19:17:21
13.07.2020
Dušan
-> MVM: takže úplný h....
18:58:13
13.07.2020
MVM
-> tomvm: Jednoduše si dosaď do rovnice pro výpočet vykonu hodne pekny prumerny tocivy moment 105ky a do otacek dosaď treba 7000 . A potom zjistis , ze stejnych parametru dostaneš treba z Favorita pri 4500ot 4
09:33:39
13.07.2020
marra_rwd
rady jsou zde udeleny velice dobre. Prakticky nema cenu ladit 105tku. objem, petikanal atd... nicmene pokud precejen budes tvrdosijne stat na 105 motoru, asi nema smysl davat nic ostrejsiho nez 265. vzhledem k zivotnosti a nutnosti hodne upravovat ostatni casti motoru, se dle me delsi vacka nevyplati.
09:25:23
13.07.2020
Borderer
Nevím jak kilopětku, ale mám podobně (až na sníženou hlavu) upravenej motor 120LS a po instalaci 265° vačice je to do 3 tisíc otáček beze změny, nad tři tisíce to nějakýho poníka přidalo a přijde mi, že je ten motor točivější, což člověk ocení hlavně když předjíždí nebo se řazení se do pruhu.
09:18:33
13.07.2020
Dušan
-> tomvm: nevím co od toho čekáš, ale 105 je prostě moc malej motor. I 120 je slabá. Pokud je to nějaký origo tak bych šel cestou 120 vrtaná na 1,3. Vačka ve 105 samozřejmě posune spektrum nahoru, ale bez krouťáku to bude pořád o ničem.
07:32:20
13.07.2020
francomk
-> tomvm: Pri 105ke je každá investícia (ak to nehodláš mať ako pôvodný motor na veterána) úplne zbytočná...

Ak chceš výkon, treba ísť minimálne do 120LS, 130 alebo už rovno Favorita/Fabie... 4
21:03:13
12.07.2020
tomvm
Ahoj, chtel bych se zeptat jakou zmenu vykonu v urcitych otackach by mel motor kdyz bych dal misto seriove vacky, nejakou ostrejsi, treba 265 nebo 280 stupnu. Sel by motor podobne napr do 3000 a pak tahal vic az treba k 6000 ? Nebo co bych mohl cekat ? Motor mam puvodni 105tkovy, snizena hlava o 1,2mm, slicovane potrubi, vylestene spalovaky a saci a karbec SEDR130 pretryskovany pro muj motor. Motor je na 105tku svizny, ale hledam nejakou dalsi zmenu.
upraveno 1x, naposled 12.07.2020 21:03:47
Extreme Tyres