Ostrejsi vacka pro lehce upraveny motor

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.07.2020 do 27.08.2020, založil/a tomvm
řadit dle data
11:21:00
27.08.2020
Tom Troll
-> Petr Urban: To že potřebuju tubus je mi jasný. 4
Nevim jestli se mi chce rozhodit motor kterej je nejspíš složenej už třicet let, a dávat všanc že se to rozsype spolu s přesahama a všim, dokud to pěkně chrochtá, dokud nebude vhodnej čas na GO zbytku. 1
upraveno 3x, naposled 27.08.2020 11:23:17
01:34:07
27.08.2020
Petr Urban
-> Tom Troll: Pokud k ní není LS i spodek s vypouklými písty, tak ti bude k ničemu, na sériové písty ti taková hlava kompresi sníží. Prozatím by stačilo snížit tu co je na voze.
11:29:49
26.08.2020
Tom Troll
-> Petr Urban: To je v dlouhodobym plánu asi taky, LS hlava už mi tu pár let leží. 1
05:34:11
26.08.2020
Petr Urban
-> Tom Troll: A zvýš KP ideálně na 9.5, tím poznáš změnu nejvíc.
23:04:17
25.08.2020
Eidy
-> Tom Troll: Pokud chceš a máš na to čas a chuť, udělej to. Nečekej zázraky jako od Fa motoru, ale určitě to pomůže. Co se týká zdvihátek, moje zkušenost je taková, že ze 2 motorů se se štěstím dá vybrat jedna slušná sada.
22:49:25
25.08.2020
Tom Troll
Ukradnu téma, mám v plánu (120 dvouřádek, L) přetěsnit motor a vyměnit rozvody, a pohrávám si s nápadem tam během toho dát vačku z felicie 136B (254/254), kterou bych spolu se zdvihátkama (a tyčkama?) sehnal nejspíš na vrakovišti.
Motor mám krmenej 130 SEDRem, nemá žádný provozní potíže. Má to smysl a bude to provozně k úžitku nebo spíš ne?
11:12:47
17.07.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: Ty si myslíš, jak jsi duležitý a jak ty tvé ego honící smyšlené nesmysly někoho zajímají...
Buď něco bereš a pak si jdeš na internet honit nebo naopak nějaké prášky dost vynecháváš.
23:29:33
16.07.2020
tomvm
Koukam ze ste se driv uz poznali 1 vratime se zpatky k tematu ?
21:32:33
16.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 16.07.20 20:56:35: a kde bereš tu jistoru, že ho chci koupit?

I kdyby to mělo 150HP a slibovali jsi nekonečnou životnost, tak zrovna od tebe si ho nevezmu ani zadarmo 5
20:58:50
16.07.2020
Václav Vašák
A jelikož jsem to zde zakřikl a někteří jedinci se neumějí chovat,nebudu zde dále "nabádat" k odbíhání od tématu,i když je evidentní,že pro někoho neni 105-ka dost dobrá 8
20:56:35
16.07.2020
Václav Vašák
-> Bery: máš recht,...stárnu,už mě neni 20 a 5-let nebo i víc (to stáří) jsem jezdil jenom s předohrabem a to nejvýkonější bylo 50kw felda Mpi,...pravda,možná má víc,jak se i párkrát řešilo,že to měřili ještě ve světě motorů,ale to bylo třeba štěstí na dobrý kus,..tak jsi řikám,jestli bych to ještě uřídil,...ono i těch 24kw navíc by mohlo být nad moje síly,...možná tam vrátím ten původní motor co jsem vyndal (96hp a 112Nm při poslední brzdě) a dohoním ho do mrtva a to bych jsi snad vzpoměl a hned se s tím nerozsekal...to ještě musím promyslet,ale budu nad tím uvažovat...uplně nejlepší by bylo vzít sání a výfuk 136 z regálu,nějaké fáčko/feldu z kolny,šup tam sedra z hromady a ticháček na cestování se sériových výfukem by byl na světě a spotřeba 7-8L/100 místo 25/100 oproti weberům by asi taky potěšila.

-> Tuner#2: kde jsi přišel Honzo na to,že bych něco takového prodával zrovna tobě? 4 V tématu vedle ten motor určitě nenajdeš,stejně tak jako v inzerci a myslím,že máš svého "černého koně" na motory,...tak prosím neztrácej čas s někým jako jsem já,je to pod tvojí úroveň...tomu motoru je v koutě pod hadrama celkem fajn a kdybych ho měl prodat tobě za 100 000kč,tak ho raději dám někomu jinému zadarmo...Martin mě onehdá řikal,že mu to nějak nejede.

-> Petr Urban: pokud máš ejakulát až místo míšního moku,tak doporučuji častěji masturbovat,...tlakem na mozeček mohou vznikat halucinace a podobné stavy,kdy jsi jedinec,v tomto případě ty,plete mozek s varlaty,...tyto dvě části těla mají společné to,že jsou vyhledávanou kulinářskou pochoutkou...krom toho,že když tě nakopu do koulí,tak omdlíš,takže i zde vzniká určitá spojitost.
20:20:58
16.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Václav Vašák 16.07.20 12:28:59: za kolik ten 150HP motor je na prodej, v inzerci jsem ho nikde nenašel + by to chtělo nějaký popis úprav a graf z brzdy.
20:01:08
16.07.2020
Petr Urban
-> Václav Vašák: A ty svůj čas trávíš vyplavováním mozkomíšního ejekulátu o ničem, aby sis honil piňdu.
14:56:11
16.07.2020
Bery
1,3 a 100 hp - není to příliš, Antone Pavloviči?
12:28:59
16.07.2020
Václav Vašák
Od ladění motoru k měření emisí 2 Zase lepší,jak k hádce "kdo je větší borec"...a musím říct,že mě klidné reakce na mojí osobu docela překvapily,...že by Virt konečně dospěl 5

A všeobecně souhlas s tím,že se dá čas trávit "lépe",ale je to snad každého věc a buď pomůžu a nebo plácám,tak to většinou funguje....ale když už se zmiňuje ten "promr..." čas,tak pro někoho je soulož pouze početí potomka a to jde zařídit během několika minut a pro někoho zábava na několik hodin a pak se dotyčné stejně udělá na kozy 3 Takže k čemu taková soulož pak vlastně je? 5

Každého svobodná vůle jak chce svůj čas "od Boha" daný trávit a proč někomu cpát své názory...chci ladit 105-ku,tak co je komu do toho,...chci ladit pionýra,tak to tak udělám,...chci mít v autě 1,3 a cpát prachy do G.O. i když se mě v rohu dílny práší na fungl novou 1,4 ještě s vysačkou z mototechny...ano,protože prostě a jednoduše "chci" 4

PS: abych neopoměl finační stránku věci,...prodám fungl nový závodní motor 1,4 3 3

A to beze srandy,...protože moje letitá snaha mít v Bílý1 150hp do auta pohybujícímu se po vlastní ose a v dnešním provozu držitelů řidičských oprávnění,se ukázala jako nesmyslná,takže zůstanu věrný 1,3 a cca 100hp,což možná zaručí o trochu delší pobyt mezi živými :-D Proto neni možná od věci tunit 105 a mít radost z jízdy s nohou na podlaze,než s nohou oddělenou od zbytku těla důsledkem nedání přednosti v jízdě,protože jsi řidič vyjíždějící z vedlejší řiká "ta 120-ka stejně nejede víc jak 70"...
upraveno 1x, naposled 16.07.2020 12:53:40
14:23:58
15.07.2020
palinator
-> Bukaj:
Mně to měřej poctivě taky. U kadla-kadla Oct jedno vytočení mimo na "vyfouknutí" a pak dvě měření ostrý. Naměří dvakrát po sobě polovinu dovolené hodnoty a spokojeně odjíždim. 3

U Toleda je to trochu horší. 47
14:13:30
15.07.2020
Bukaj
-> minno 15.07.20 13:52:27: Asi jak kde...
...tady u nás, kam jezdím s většinou aut, si tím nejsem zcela jist - vždycky, když technik vypíše údaje z TP do počítače a začne s měřením, pošle mne s papírama do kanceláře zaplatit a když se vrátím, je hotovo3
Ale v Horoměřicích, kam jsem jezdil dřív (mají otevřeno i v sobotu) a kam dodnes jezdím se 130LPG (u nás neměří plynivky) to vždy poctivě měřili. Dokonce si pamatuju, jak tam kdysi (krátce po zavedení onlajn kontroly) trápili bez zátěže nějakej "kadla-kadla" vůz, že motor chtěl vyskočit ven a nakopat jim zadek...3
14:03:26
15.07.2020
k.jarek
-> minno: Podle toho co su viděl, tak pro většinu lidí asi ne. Ty jim to enem odvezou na plac a pak si počkají na konci.19
14:00:06
15.07.2020
minno
-> k.jarek: osobná prítomnosť je snáď samozrejmosť, nie? 3
13:54:57
15.07.2020
k.jarek
-> minno: Já si vyžádal osobní přítomnost u celé technické a skutečně to měřil. Akorát mi to tam šteloval kvůli volnoběhu, kdy to bylo bohaté a po odměření mi to chtěl zas nastavit zpět (su řekl, že netřeba, protože sem si s tím pak hrál stejně o něco víc)4
13:52:27
15.07.2020
minno
-> Bukaj 15.07.20 13:47:32: -> k.jarek 15.07.20 13:49:54: Otázka je, či ten zvýšený voľnobeh aj reálne merajú. V protokole to mám aj ja. Ale za posledných cca 18 rokov zvýšený voľnobeh nebol meraný ani raz.
13:49:54
15.07.2020
k.jarek
Já měl v protokolu otáčky 780 - 830 pro volnoběh a 2950 - 3050 zvýšené, viz karta Galánky.
13:47:32
15.07.2020
Bukaj
-> minno: Emise se měří na volnoběžné otáčky a na zvýšený volnoběh (tuším 2500-3000 ot/min...).
Jinak by mne také zajímalo, jak jednoduše upravit 105ku k lepšímu projevu, nicméně pokud bych to řešil, tak jako první bych dal nový blok 120, vyrazil na něj původní 105 číslo a dovnitř bych nasypal alespoň LS písty a hlavu...
...nemusel bych pak vyndavat FA motor před každou TK ...3
13:40:58
15.07.2020
minno
-> Petr Urban: Emisie u vás merajú len na voľnobehu, ako u nás? Naposledy sme to na EK skúšali pri tých 800 ot. všemožne ladiť (predstih, bohatosť) a nič neviedlo k zdarnému úspechu. Motor je pritom v poriadku, olej nežerie.
13:26:08
15.07.2020
vhml
-> Petr Urban 15.07.20 13:20:17: já to vidím prvně :-) na emisích mám vždycky problémy, ale nejezdím tam s webrem protože to se jim nelíbí, ale dávám tam nějaký dojebany sedr což tomu rozhodně nepomůže.
13:20:17
15.07.2020
Petr Urban
-> Čokin: Ale to je letitá má rada, kterou tady všude píšu 3
-> minno: Nevím, normálně úplně. Dobrý motor, dobře seřízená směs a předstih, projdu. Třeba najdu protokol někde. Samozřejmě nezapojený oddech klikové skříně, to zhorší emise u jakéhokoliv motoru, to vypojuji automaticky 10 let u čehokoliv raději.
13:01:10
15.07.2020
MVM
-> Václav Vašák: -> tomvm: Ja jsem napsal "vtipně " že chtit aby jel litrovy motor odspodu, nebo prostě kolem dvou tisíc, je možná reálný,ale nema to nic společného s nějakým nástupem rvouciho momentu. Prostě ano, je možný klidne vyladit treba litrovy motor. To prece dobře vite. Ale cim mensi motor,tim je potreba vic otacek a porad se bude pracovat s nejakou plnici účinnosti- jen posunutou převážně do vyssich otacek. Ale 105ka nikdy 130Nm mit nebude. A proto dokud tak maly moturek se nebude vrtet aspon na 3500 - tak se žádný zazrak dit nebude..
Tzn jak pise Petr, je mozny trosicku ten prubeh "okořenit" ale zivy to bude jen diky spravnym převodům a bude to tocivejsi. Na tahani odspoda jsou diesely. Za mladých času jsme prohaneli 105ku s nohou na podlaze a pocitove jela lip nez 120ka, ale dneska si zpětně rikam ze tam musel byt prevod 4,44..
13:00:08
15.07.2020
minno
-> Čokin: to testoval už kolega Marty227 a nepomohlo.
12:41:16
15.07.2020
Čokin
-> minno: Zvětšíš na emise ventilové vůle.
12:30:24
15.07.2020
minno
-> palinator 15.07.20 12:15:27: To som tak mával aj ja po minulé roky... Ono celkovo tie emisie sa robili vždy na divoko. Aj kedysi dávno s motorom Š120 po plnohodnotnej GO som mal emisie podľa protokolov vysoké.... A na ventiloch guferá.
Na 136 motore (postavený z nových dielov, len vačka 265 a znížená hlava) a od začiatku emisie nahovno... Len teraz to už berú prísnejšie a začal byť zrazu problém.
12:15:27
15.07.2020
palinator
-> minno:
Já v jednotlivejch protokolech z emisí nenašel logické vysvětlení, proč mám naměřený hodnoty pokaždý diametrálně odlišný. 3
12:15:02
15.07.2020
vhml
-> stepan 15.07.20 11:59:43: nebude ani s 300 vackou když se to dobře naladí.
12:08:29
15.07.2020
minno
-> Petr Urban 15.07.20 11:36:19: S tými emisiami by ma zaujímalo, ako to robíš, že ich máš s takou vačkou ešte nižšie... Ja mám problém emisiami prejsť....HC 900-1000 ppm.
11:59:43
15.07.2020
stepan
-> vhml: To jo, pokud to v nízkých otáčkách nebude třeba škubat, tak to jedno je.
11:56:16
15.07.2020
tomvm
Presne takhle by se mi to libilo, ze by se v nizsich otackach kroutak a vykon nepokazil a bylo to tocivejsi. To ta 265/260 vacka toci tolik? Ja bych cekal max.vykon kolem 5500.
11:51:47
15.07.2020
vhml
-> stepan 15.07.20 11:28:44: ale při hrkání po městě je úplně jedno jestli to má o 5Nm víc nebo míň. Prostě buď s tím jedu kochačku a je mi celkem jedno jakej výkon a průběh to nebo nemá a nebo chci aby to jelo a pak si podřadím. A nebo chci jen tupě stát na plynu, tak si koupím TDIčko nebo automat.
Řešit že motor ze 2000ot pojede jinak je přece úplná kravina.

U Miaty taky každej taky řeší že ten motor nejede odspoda. Já takovej problém nikdy nenaznamenal, ale zrovna tak jsem s tím defacto nikdy nejel pod 4000ot...
upraveno 1x, naposled 15.07.2020 11:52:57
11:36:19
15.07.2020
Petr Urban
-> vhml: Já jezdím s 265 / 260st. už 8 let a mohu říct, že lepší než sériová je to celou dobu, po preciznějším nastavení je to dokonce od 2 tis. lepší krouťákem než sériová a pak v celém pásmu do 6.5 tis. Je na ní fajn, že na motoru jeho projevem ani nepoznáš že tam je, ale já sem to rozhodně průběhem krouťáku poznal, navíc emise měřené při kontrole na STK ještě lepší než se sériovou, mě také překvapili. S 280st. už je potřeba udělat zase větší kompresi, už těch KP 10 půjde na Š120 né zcela košér metodou a použil bych hlavu dolů a zároveň i nižší těsnění.

Vačku 265 / 260 mám případně skladem.
11:28:44
15.07.2020
stepan
-> vhml: Pokud s tím jezdí po městě, tak důvod docela je. Je nesmysl v provozu auto držet pořád v otáčkách. Nicméně 278/270 mi vcelku normálně funguje i v nízkých otáčkách.
upraveno 2x, naposled 15.07.2020 11:29:39
11:22:16
15.07.2020
vhml
-> tomvm 15.07.20 11:16:25: obecně prostě 260tku vacku z nižších otáček nepoznáš rozdil, u 280tky uz nějak jo, ale vzhledem k tomu, že vozidlo disponuje převodovkou, tak není důvod to v takových otáčkách provozovat.
11:19:03
15.07.2020
ondie
-> Jarda: 157
11:17:52
15.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Já teda nevím, ale už za dob kdy Žlutka byla spotřebák byla nejlepší varianta když v 50tkm praskla vložka (výrobní vada) z toho udělat 120tku. Takže bych šel určitě cestou min. zvednutí objemu (130tka je už přece jen dnes hodně o penězích a dost špatně sehnatelná) na 120tku a třeba 265tku vačku k tomu a bude to proti 105tce slušné poježdění. Cpát tam favorita není úplně dobově korektní a majitel to asi dle dotazu ani nechce.
11:16:25
15.07.2020
tomvm
Kdyz to tak ctu, tak nevim jestli jsem se blbe zeptal, nebo sme se do toho zamotaly. Ja nehledam pomer cena/vykon. Nechci co nejvic kilowat co se da do skodovky nacpat, chtel bych upravit muj motor, ktery tam je. A ptal jsem se jak se chova ostrejsi vacka v celym spektru otacek. Vim ze se tam da nacpat treba favorit, ktery ma vykon vyssi. Neco malo o tem vim, ale prakticky by me zajimalo jak se motor s ostrejsi vackou chova. Aby to nebylo ve spodnich otackach bez vykonu. Nejlip graf vykonu serioveho a ostrejsiho motoru, ale to asi malokdo ma. Mam to na bezny jezdeni spis po meste, ale obcas to prozenu k 5000 otacek a bavi me to.
10:44:49
15.07.2020
Bery
-> Václav Vašák: porovnávejme porovnatelné. pokud je v tvém vesmíru záměnná jawa 50 a 250 - motor - stejně jako škoda 105 a 130, tak jsi jawysty posunul o 3dimenze dál...
A když svazarm upravoval MB, tak měl na výběr z mb a vznikla 1150?

pokud chce někdo upravovat 105, tak je asi stejná cesta jako u kterékoliv úpravy. hlava, vačka, odlehčit, krmení, výfuk - nebo je u 105 něco jinak? ano je - poměr cena/výkon!
10:21:26
15.07.2020
Jarda - zrušená registrace
ja nevim, proc ma porad nekdo nutkani posuzovat, co kdo dela a jestli z jeho pohledu to ma smysl a podle toho ho soudit... on se na to neptal, on se ptal jak upravit a ne jestli upravovat
09:46:38
15.07.2020
vhml
-> Václav Vašák 15.07.20 09:40:08: to ale stále nic nemění na tom, že je to níže zmíněný festival promrdanýho času :-)

Peníze a čas se dají zabít lecjak a ladění 105tky je zrovna jedním z nich, ale proti chuti...
09:40:08
15.07.2020
Václav Vašák
Nerozumím tomu,proč každý srovnává něco s něčím,...to je takové to "měření pindíků" co je hrozně v oblibě,ale většinou se podle toho nedá řídit...chci upravit 105-ku,co mám pro to udělat,...dát tam favorita,...to je odpověď někoho,kdo evidentně nemá zájem...a vedlejší efekt je,že s upravenou 105 se dá třeba vyhrát pohár do 1200ccm a se sériovým favoritem do 1300ccm těžko...co by jste řekli svazarmu,když upravovali 1000/100MB na těch třeba 80hp na 5-kanálu,...že to je píčovina,ať tam dají motor ze 130RS a jsou na RZ poslední,protože to nemělo brzdy ani podvozek?...upravit se dá cokoliv a když z 2,6kw pionýra vytáhnu 3,9kw,je to prostě nárůst výkonu o 50%...ano,rada dej tam motor z 250-ky bude určitě na místě,ten bude mít 8kw v základu,ale bude to série a větší radost budu mít z 3,9kw v úpravě 4

A řikat,že 105-ka nejede,nemá žádný Nm atd...to jsou akorát nesmysly...ať se mě dotyčný ozve třeba do SZ,protože řešit něco takového veřejně je zbytečné.
09:34:59
15.07.2020
Bery
-> tomvm: v tom případě ten motor neupravuj, protože je to výkonový zázrak.
že by Michal měl nějaký trápení - my víme co chtěl říci, nebo aspoň já.
ale přeložím - upravovat 105 je festival promrdanýho času. jesli to bude takhle srozumitelnější...
07:57:07
15.07.2020
tomvm
Takhle ... ja se zeptal slusne a za normalni odpovedi dekuju. Psal jsem zaroven ze auto mam i trochu upravene a jede lip jak seriovy motor. Vim ze s tihle autem i motorem neprohrabu zatacku na 2jku na suchym asfaltu. Vim v cem jezdim, jen jsem chtel zmenu, ale odpoved typu co jsi napsal ty ...MVM nebude amen ale bude spis to ze mas nejaky trapeni a vybil sis to na odpovedi v mym prispevku nebo uz si nekolik let nesoulozil 3 ale ja se nezlobim, je spousta takovych lidi 5
05:45:48
15.07.2020
marra_rwd
-> MVM: amen
21:42:18
14.07.2020
MVM
-> tomvm: 105 nemuze mit ve 2 tis žádnej tocivej moment. Žádnej píšu proto,protože v těch otáčkách má ten motor tak akorát momentu aby pokryl svy vlastni ztráty,sám sebe namazal, pohonil vrtulkou ve vodě, trochu zamotal altikem, a tim momentem kterej zbyl ( ne vetsi erekce blechy ) pošimrá mrkev převodovky,která naštěstí velkym převodem jedničky a dvojky, za pomoci velkyho kámoše 4,2 a nebo ještě většího kámoše 4,44 s tim vozítkem pošťouchnou kupředu....
Extreme Tyres