Jsou to ventily nebo ne?

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 24.06.2020 do 10.06.2021, založil/a cendik
řadit dle data
15:12:13
10.06.2021
MISCHO
-> Petr Urban: problem zatial vyriešený. Teda aspon si to myslím. Nadstavil som 0 zakladny predstih , doladil na presno pomocou skusacky na 12V . Motor ide rovnomerne . Neklepe uz pod zatazou , ide hladko aj do vyssich otacok .
11:18:40
10.06.2021
Petr Urban
-> MISCHO: Fajn odpověď 4
Pokud máš vačku a větší KP - tedy jiný průběh krouťáku a jeho velikost - resp. jiný průběh křivky tlaků ve válci vůči otáčkám, pak je potřeba sladit i křivku předstihu, ta je na sériovém rozdelovači udělába pro sériový motor.
Trysky a vzdušníky v karb. jak máš nyní, jsou pro sériový motor nevhodný, pro upravený jde o kontext s úpravami. Rozdelovač naladit mohu, pokud by jsi chtěl. Do normálního provozu všem velmi doporučuji bezkontakt pro větší jiskru, přesnější zážehy na jednotlivé válce, větší bezúdržbost a neměnění hodnot základního předstihu po pár set km jako s kontaktním rozdělovačem. Nutná je zase úprava křivky v rozdělovači, ideální udělat úpravu z nového nebo málo jetého kusu a pak jej pravidelně mazat... Radost z jízdy a průběhu, žádné starosti :)
upraveno 1x, naposled 10.06.2021 13:15:47
09:06:15
10.06.2021
MISCHO
-> Petr Urban: Peto treba trosku schladit hlavu . Najdi mi jednu temu o zapalovani, bohatosti ,ladeni motoru kde vystupujem s patentom na rozum . Nikdy a nikde som sa netajil tym ze motor ladili v LAMO . Ak som niekde vystupoval s patentom na rozum tak to bolo v temach o ktorych nieco viem . Nebudem robit zo seba geroja ked bude so mna potom akurat hlupak . To ze si stojim za svojimi nazormi nerobi so mna cloveka s patentom na rozum . Musel som teraz riesit po 5 rokoch problem s EK a hladal som riesenie , pytam sa a snazim sa to vyriesit. Ak mas pocit , ze som ti ublizil , tak to ma mrzi ale ked chces upratovat treba si pozametat najskor pred svojimi dverami. A v poslednom rade dakujem za tvoju prinosnu odpoved . Rozdelovac fungel 540 cievka ,kable nove, karb po repase a nastaveni dif 22/24 I stupen- 190vzd. 125tryska II 160vzd 145 tryska
07:59:07
10.06.2021
darklord
-> Petr Urban 10.06.21 07:42:51: Kvoli ek som odstavil vstrekovanie a namontoval karb+rozdelovac.
07:42:51
10.06.2021
Petr Urban
-> MISCHO: To ti mapu na stříkačce ladil někdo jiný že se ptáš na snížení předstihu když ti pod plynem dotonuje motor? Dycky si tady vystupoval až agresivním dojmem s patentem na rozum a zbytečnými hejty.

Já udělám opak co vetšinou tvé ego a poradím ti. Starší rozdělovače mají většinou svou odstředivou regulaci už hodně "vymačkanou", pružinky uvnitř unavené a i z fabriky ty rozdělovače dávali moc předstihu v moc malých ot., takže k všem motorům kde je KP vyšší jak 9.7, je vlastně typ 520 (Š105), 540 (Š120, 130, 136) né úplně vhodným řešením bez zásahu do regulace. Tudíž musíš jít předstihem k nule. Ideálně také rozebrat rozdelovač zhora a aspoň zkusit maličko napnout packy držící pružinky, premazat všechny mazací body a zkontrolovat rádiální vůli osy... Když se rozdelovač v vůlích rozechvěje, tak na každý válec může být v probozu velmi odlišný předstih, což pak způsobuje detonace třeba jen některého ( některých) válců. Větší trysky v karb. na sériovém motoru způsobují hodně nadměrnou bohatost, zvláště při plném plynu, kdy už z fabriky je hodně na bohato nastaveno. Maximálně je vhodné o 2-3% zvětšit trysku prvního stupně, pokud bych chtěl větší tah a reakci po plynu na kousek plynu.
07:20:37
10.06.2021
MISCHO
-> Čokin: ano aj rozdelovac . Zoslapnem plyn na plno a sem tam sa to ozve . Skusim teda dat mensi predstih
07:18:44
10.06.2021
MISCHO
-> Eidy: tryska je vacsia na I aj II stupni. Dam mensi predstih .
06:38:04
10.06.2021
Čokin
-> MISCHO: Případně ještě 100 oktan by mohl pomoct, záleží jak moc ti to klepe. A to tam máš i rozdělovač?
00:10:38
10.06.2021
Eidy
-> MISCHO: Buď uber předstih nebo dej větší trysku.
22:32:10
09.06.2021
MISCHO
Zdravim vo spolok . Kvoli ek som odstavil vstrekovanie a namontoval karb+rozdelovac. Podtlakova regulacia odpojena, zakladny predstih 5° . Auto startuje aj jazdi super . Ale pri prudkom zosliapnuti plynu obcas klepe . Najlepsie by bolo lampou naladit ale nikto v okoli nema ;( ubrat zakladny predstih ? Dakujem
upraveno 1x, naposled 09.06.2021 22:44:43
18:07:38
25.06.2020
Tomaso435
-> Dušan: kdysi se mi urazil palec v té zarážce .. a pootáčel se libovolně
06:58:16
25.06.2020
Dušan
Pokud to dela i na sytic tak bych z toho karbec vynechal. Maximalne mrknout vizualne na zaslepky ze stran. Vypada to na posunuty predstih nebo spatny palec / vicko. Pokud jsou ventily podpaleny nebo KO tak by to delalo primarne na volnobeh nebo v nizkych.

Nicmene nedovirajici ventily maji specificky zvuk. Hazi to tlaky zpatky do sani takze to jede jak na 2.
16:46:51
24.06.2020
cendik
Startuje to normálně, nejsou problémy.
13:39:21
24.06.2020
Tomaso435
startuje normálně? chytne?
13:31:33
24.06.2020
cendik
-> minno: Předcházela tomu asi 80 km cesta, během které jsem tankoval, ale u Benziny, takže žádnej no name.
13:27:43
24.06.2020
minno
-> cendik: Stalo sa to samo z ničoho nič, alebo niečo tomu predchádzalo?

Skontroloval by som nastavenie - predstih, odtrh, správnosť zapojenia VN káblov, čistotu a stav karburátora.
13:24:40
24.06.2020
cendik
Na sytič ne, respektive takhle. To cvakání přes ten řev neslyším a když to stojí, tak to necuká, ale mám garáž pod barákem a když chci vyjet, tak to ten kopec nedá ani se sytičem.
13:13:35
24.06.2020
CHIP
Dělá to i se sytičem ?
13:12:47
24.06.2020
cendik
Postihla mě taková nemilá věc. Stopětadvacítka přestala jít do otáček. Jakmile přidám plyn, tak to začne cukat a nejede to, v podstatě nejde ani vyjet z garáže. Navíc když přidám plyn, tak se ozve cvakání jak u šicího stroje. Mohly by to být ventily? Popřípadě co s nima? Vůle tam byly dělaný před 6 000 km.
Extreme Tyres