skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odkud teče :-)
10:09:19
16.10.2019
16.10.2019
isti
-> Vita: Aj ja som už bojoval s týmto problémom a po pretesnení všetko možného som vymenil asi dvojročné tesnenie pod hlavou(mne stála voda v celej dlžke bloku) a odvtedy je pokoj.Treba postupne pozrieť na všetko ale ako pozerám ty na tej strane vela toho nemáš.
10:01:00
16.10.2019
16.10.2019
stanleyAT
Na GLS sem dělal nové přesahy vložek, srovnával hlavu a dal nové těsnění ale také mě to kolem hlavy prosakuje. Když jezdím tak to uschne ale když auto stojí v garáži tak se občas někde objeví malinkatá kapička. Co mám vypozorované tak nejvíc po zimní odstávce tak jestli to třeba nemůže dělat změna teplot (garáž je nevytápěná). Jinak auto nežere vodu ani olej takže to neřeším...
15:23:45
15.10.2019
15.10.2019
Vita
-> Dušan 15.10.19 15:00:56: Bohužel sériové Elring na Fábie. Přesahy vložek 0,12 - 0,13 mm. Většinou je problém, když jsou 0 - 0,07. No uvidím.
15:00:56
15.10.2019
15.10.2019
Dušan
-> Vita: to těsnění bylo sériový nebo něco extra ?
14:45:31
15.10.2019
15.10.2019
Bukaj
-> Vita: Těsnění tam dost často netěsní právě, když je nové - v kombinaci s příliš velkými přesahy vložek válců přes blok. Pokud to tamtudy teče, tak je asi 20% šance, že časem přestane, jinak hlava dolů...
14:39:21
15.10.2019
15.10.2019
Vita
-> Dušan 15.10.19 14:12:17: , Jak namontuji výfukové potrubí, tak to vyzkouším.....těsnění pod hlavou je nové, zatím motor zajíždím,tzn. nebyl v zátěži, proto se mi porucha těsnění moc nezdá...
14:12:17
15.10.2019
15.10.2019
Dušan
-> Vita: tak to někde ohřee co to půjde, zastav a běž se při vytočení podívat jak slzí. Takový věci jedině pod tlakem na horkým motoru. Těsnění pod hlavou téct může, ale když vidíš zdroj tak hledej napřed tam.
13:54:58
15.10.2019
15.10.2019
charon
Ja potom u sebe u fava zjistil, ze v tom miste, kde se mi delala louzicka byla nejaka vada na bloku, tesneni jsem v tom miste potom malicko podmazaval silikonem aby to neteklo.
13:05:47
15.10.2019
15.10.2019
Vita
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.19 11:38:55: No právě těleso termostatu drobně slzí (je na omak mokré) ve spoji (jak je sešrubováno). Jen se mi jedná o to, zda-li může téct za jízdy tolik aby od toho byl celý blok. Jak jsem již psal, nerad bych měnil dobré těsnění pod hlavou. No nic, vypustím vodu, přetěsním termostat a uvidím věcí dalších
11:38:55
15.10.2019
15.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita 15.10.19 09:30:30: Těsnění a nebo prasklý či netěsnící domek termostatu. Jeden čas jsem se natrápil s utěsnění domek/hlava a ve finále zjistil, že je vlásenkově naprasklý.
09:47:23
15.10.2019
15.10.2019
Borderer
Viz charon. Po složení motoru mne pár let zpátky v těchto místech slzelo chlazení na 120LS motoru. Po čase to samo přestalo.
09:34:24
15.10.2019
15.10.2019
charon
tady jsem to mel mokre na favu - poskozene tesneni pod hlavou. Voda ubyvala taky pomalu, ale znatelne
09:30:03
15.10.2019
15.10.2019
Vita
Mám mokrý motor (viz.foto) najeto cca 750 km, zjistil jsem to,když jsem upravoval výfukové svody (při demontáži). únik vody minimální (v expanzní nádobce po 550 km úbytek cca 5 mm) byl mnou spíše přičítán různým netěsnostem na hadicích po kompletaci motoru. Těleso termostatu je ve spojích mokré (přetěsním). Dotaz je spíše zda-li se může voda dostat na bloku tak daleko, nebo to může být i těsněním pod hlavou (to se mi předělávat cvičně moc nechce)