32 Ddsr

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 05.07.2019 do 04.08.2019, založil/a AlBugni
řadit dle data
15:08:33
04.08.2019
castrol
-> hummingboy: a co ta reklama ?
upraveno 1x, naposled 04.08.2019 15:08:52
14:43:41
04.08.2019
hummingboy
tak som to poriadne prebehol..povytacal a niak si to sadlo po 120km a je to ok..dik za vysvetlenie





regards,





iprice.co.id/
19:10:14
08.07.2019
AlBugni
-> mzk: dakujem..dik za pomoc..mozno pri vacsom prietoku, vyssich otackach potom sa tam nedostava tolko paliva..takze von.
19:06:41
08.07.2019
mzk
-> AlBugni: No gulička naviac by mohla práve omeziť-upchať prívod paliva do injektora,lebo tlak ide zospodu. Treba ju vybrať, nemá tam čo robiť.
19:01:09
08.07.2019
AlBugni
-> minno: chapem..tak jedine ze som blby alebo otackomer sa zblaznil..dobre beriem a ta gulicka co moze spravit,ked uz je tam naviac,teda su tam dve aj v injektore aj pod nim?
upraveno 1x, naposled 08.07.2019 19:02:40
18:56:31
08.07.2019
minno
-> AlBugni: Prepáč za trúfalú otázku, ale si normálny? :-) Koľkokrát ti treba napísať, že karburátor nemá absolútne žiadny vplyv na vzťah otáčky motora vs. rýchlosť auta? Ale tvoj boj...
18:51:55
08.07.2019
AlBugni
-> minno: celkove pri vyssich rychlostiach..ako som pisal na zaciatku..ako citam tu o sedroch..tam su dve gulicky..na ddsr len jedna potom v injektore?..ked tam dal dalsiu pod injektor..moze to mat vplyv?..inac krasne startuje,volnobezne su vyrovnane,ide za plynom ,zrychluje uz od nizkych otacok,oproti tomu predtym..len ako hovorim ako by potreboval vyssie otacky na dosiahnutie vyssej rychlosti
upraveno 1x, naposled 08.07.2019 18:56:34
18:38:54
08.07.2019
minno
-> AlBugni: vyššie otáčky to má na voľnobehu, či kedy?
18:01:41
08.07.2019
AlBugni
-> mzk: a ta gulicka aky moze mat vplyv..stale to ma vyssie otacky ako predtym,aj ked len malo..dakujem..
17:45:36
08.07.2019
AlBugni
-> mzk 08.07.19 08:33:05: dakujem.ano piestik isiel z jednokomoroveho...ale okrem tej druhej drazky ktora na nom nebola,bol rovnaky...foto stareho..
zvětšit 32 Ddsr - obrázek od AlBugni vložen 08.07.2019 17:45:36
08:33:05
08.07.2019
mzk
-> AlBugni: A ešte ku tej pumpičke. Ked sa menila, tak predpokladám, že sa dala z jednokomorového karburátoru 32 BS. Na boku piestiku je otvor-obtok. 32 BS ho mali väčší. DDSR menší. Bolo by zrejme vhodné trošku ten otvor priškrtiť ked to išlo na DDSR.
08:29:03
08.07.2019
mzk
-> AlBugni: Ahoj, pod injektorom žiadna gulička nieje. Tá je priamo v injektore. Opravár zrejme robil doteraz iba EDSR a SEDR.
10:52:33
05.07.2019
AlBugni
-> MVM 05.07.19 09:47:48: tak som to poriadne prebehol..povytacal a niak si to sadlo po 100km a je to ok..dik za vysvetlenie
09:47:48
05.07.2019
MVM
-> AlBugni: Tak ještě jinak. Motorový vozidlo s mechanickou převodovkou bude mít při určitý rychlosti určitý otáčky. Přes to nejede vlak. Buď jste to předtím změřili (porovnali) nepřesně - nebo to neřesně porovnáváte teď 4 Jedině připojit na indukční cívku přesný otáčkoměr a do auta si vzít GPS navigaci - pokud se tím chcete zabývat.

Nepředpokládám že by prokluzovala spojka.. což by bylo cítit ..
09:00:08
05.07.2019
AlBugni
-> MVM 05.07.19 08:51:05: len karburator,nic ine sa nemenilo, aj volboezne otacky su trochu vyssie okolo 900
08:51:05
05.07.2019
MVM
-> AlBugni 05.07.19 08:34:26: Práce na karburátoru mají vliv na na spotřebu,akceleraci,start ování atd. Vztah mezi otáčkami motoru a rychlostí vozidla jsou na karburátoru nezávislý,tzn. jsou pevně daný převodovým poměrem. Ovlivnit to může ještě rozměr pneumatik. Navíc ještě může zasáhnout odchylka tachometru a otáčkoměru. Záleží co vše se na autě změnilo .. Karburátor určitě nezpůsobí popisovaný projev.
upraveno 1x, naposled 05.07.2019 08:59:01
08:34:26
05.07.2019
AlBugni
Ahoj..potreboval by som poradit..na 32ddsr karburatore sa mi uplne rozpadla akceleracna pumpicka, motor mal nepravidelny chod..zhasinal..nedostal sa cez 2000 otacok zohnal som novu..auto vzal opravarovi..ten rozobral karburator..bol zeneseny cely a oska druhej komory bola uplne zaseknuta..cely vycistil ultrazvukom,nove tesnenia,ale hovoril ze tam chybala ta plastova gulicka..tak dal tam novu..myslim ze tam nema byt?..druha komora uz otvara pekne, motor teraz ma pekne pravidelny chod,zbiera sa uz od nizkych otacok..len strasne ma vysoke otacky pri 80ke uz 4400 predtym okolo 3600-800..pri 90ke cez 5000..maximalne 95 viac neda. Prevodovka 4kvalt, 4,44...viac z neho nedostanem..predtym v pohode pri 90 okolo 4000..kde moze byt problem..dakujem..
Extreme Tyres