Setrvačník

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 05.05.2019 do 30.05.2019, založil/a Venca.
řadit dle data
17:45:08
30.05.2019
RadovanSkodovkar
15:20:12
28.05.2019
Antony - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar: dělá se jen jedna délka. Tuším 10mm
Edit: tak dělají se různé délky. 10, 12, 15mm ale který jsem tam dávál. Si změř, jak máš hlubokou diru k klice 4
upraveno 1x, naposled 28.05.2019 15:26:03
13:21:37
28.05.2019
RadovanSkodovkar
12:46:42
28.05.2019
Antony - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar: 17mm vnější, 15mm vnitřní průměr 4
12:29:53
28.05.2019
RadovanSkodovkar
Votriem sa sem. Viem že sa tu riešila kedsi zástavba Fel motoru bez diery na ložisko v kľuke do 742.. Niekto použil klzné ložisko a fungovalo to. Prosím Vás neviete rozmer toho ložiska? Ďakujem 4
22:15:17
08.05.2019
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.05.19 21:54:31: Tak pravidlo na to být může daný fabrikou - ale ta Ti napíše teď ve zkratce.. něco ve smyslu.. že bys měl pomalu vyjíždět vždy s novýma brzdama 3 V praxi je to tak,že vysleduješ opotřebení na jednotlivých tratích...Uděláš si nějaký rozbor kolik to najede cca km/kol.. Na závody dáváš většinou zajetý sady a na testovaní a míň významný ježdění dojíždíš ten starší použitelný materiál - kde už po každým stintu musíš ale vizuálně ty praskliny sledovat. No a zase už jaxi ze zkušenosti víš co je ještě "dobrý" a nebo na čem už se nemůže vyjet.
21:56:06
08.05.2019
MVM
-> Venca.: Přítlačák se přece mění..Ptal ses na to poškození povrchu. Samozřejmě pokud to má za něco stát tak se preferuje nevyhřátý setrvačník, srovnána plocha, případě odlehčení a vyvážení.
21:54:31
08.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 05.05.19 09:20:47: a nějaké nepsané pravidlo kdy měnit? Já když vidím kotouče supersportů jak jsou některý rozpraskaný, tak bych měl strach, ale je zajímavá, že to dělají jak vrtané, tak ale i plné (byť v menší míře).
21:49:25
08.05.2019
vhml
21:42:22
08.05.2019
Venca.
-> MVM 05.05.19 07:25:14: Běžný opotřebení, takže ponechat dokud to funguje?

Jenom si nedokážu představit, jak by se ubírala dosedací plocha přítlačáku, abych se dostal na nějakou rozumnou házivost...?
09:45:23
05.05.2019
MVM
-> Luky 05.05.19 09:28:56: Tak sleduj hlavně z čela na vnějším obvodě, a na vnitřním průměru vedle imbusů na unašeči .. 4
09:28:56
05.05.2019
Luky
Bez dírek
zvětšit Setrvačník - obrázek od Luky vložen 05.05.2019 09:28:56
09:20:47
05.05.2019
MVM
-> Luky 05.05.19 09:07:54: Na ty kotouče si dávej pozor. Záleží jakej typ kotoučů máš a kudy trhlina vede ..
zvětšit Setrvačník - obrázek od MVM vložen 05.05.2019 09:20:47
09:07:54
05.05.2019
Luky
-> Venca.: podobné praskliny (kratší) mám na těch nových kotoučích. Prý je to normální a pokud není prasklina přes celou plochu, nevadí to
07:25:14
05.05.2019
MVM
-> Venca. 05.05.19 05:54:07: Tak toto je téměř běžný opotřebení třecí plochy setrváku,v podstatě se může objevit i na ploše přítlačáku. Trhliny vznikají deformací materiálu při tření.(rozjezdy z vysokých otáček,zkrátka prokluz - vzniká teplo) Opravit obráběním možný je, podobně jako brzdový kotouče,ovšem je to náročný na precizního "člověka" obsluhu. Důležitý je jet v tolerancích házivosti,a o stejnou hodnotu odebrat i z dosedací plochy pro přítlačák..
05:54:07
05.05.2019
Venca.
Ahoj, měl bych dotaz k povrchu setrváku, je poměrně poškozený viz foto, z čeho to takto popraská?

A co s tím dál? Jedná se o upravený setrvák ze závodní feldy, takže vyměnit za jiný není úplně jednoduché. Dá se ta plocha lehce osoustružit?

Nebo to nechat jak je a neřešit, protože to úpně normálně fungovalo?

Díky za rady 4
zvětšit Setrvačník - obrázek od Venca. vložen 05.05.2019 05:54:07
Extreme Tyres