Princip funkce čerpadla 1.3 Mpi

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 12.04.2019 do 15.04.2019, založil/a BooCheer
řadit dle data
10:39:23
15.04.2019
Markop
-> Borderer: No kdo by to byl řekl, že...?
07:16:23
15.04.2019
Borderer
-> Markop: A naopak. Pokud zhasne čerpadlo, okamžitě se zastaví motor.
18:13:12
12.04.2019
Markop
Pokud běží motor, čerpadlo běží trvale. Pokud neběží, ŘJ ho zastaví a rozběhne se po nastartování. Pokud by motor zhasnul, vypne se i čerpadlo.
16:26:26
12.04.2019
Antony - zrušená registrace
Podle mě ti čerpadlo běží, dává potřebný množství, ale malej tlak. Taky jsem už měl tu čest. Takže za chvili ti odejde kat a výměna tě stejně nemine.
10:18:05
12.04.2019
Milan 136
Kdyby ti za jízdy vypínalo čerpadlo, tak to auto škube, chcípá a nejede...
06:45:21
12.04.2019
Borderer
Nic takového tam není. Zapneš zapalování a čerpadlo se automaticky rozeběhne. Pokud řj nezaznamená signál z hallova čidla, čerpadlo se po pár vteřinách zastaví. Jakmile má řídící jednotka signál z čidla otáček, čerpadlo běží furt. Od hlídání tlaku tam je regulátor tlaku, kterej funguje na podtlakovým principu. Palivo co nejde do motoru, jde přepadem zase zpět do nádrže.



To co popisuješ (vypnout - zapnout) by bylo pro čerpadlo velice rychlá smrt.
02:11:53
12.04.2019
BooCheer
Zdravím. Potřeboval bych se zeptat někoho znalého na jednu věc... Jakým způsobem je ovládáno spínání palivového čerpadla u felicie MPI? Nemyslím tím relé. Že relé spíná silovou část (přívod na čerpadlo) to je mi jasné ale čím je spínáno to relé? Je v palivovém systému nějaké tlakové čidlo? popřípadě kde se nachází? Je to ještě před filtrem někde v samostatné sestavě čerpadla a nebo je to až někde mezi filtrem a lištou vstřikování? Někde jsem dokonce četl nějaké debaty ze kterých jsem pochopil že čerpadlo neni žádným takovým systémem spínáno že běží od zapnutí zapalování neustále. Mě ale čerpadlo běži po zapnutí zapalování asi 3 sekundy a potom vypne. po nastartování a popojíždění je slyšet jak čerpadlo vypíná a zapíná, se zvýšením otáček motoru se frekvence zapínání a vypínání čerpadla zvyšuje... při jízdě a zátěži už čerpadlo slyšet nelze takže asi běží bez vypnutí. dle toho soudím že by tam měl být nějaký tlakový spínač pomocí kterého čerpadlo udržuje v systému určitý tlak. Nemůžu totiž vyřešit problém horšího startování studeného motoru při nižší teplotě. Filtr je sice téměř nový má najeto 10 tisíc ale je to poslední věc co mě napadá. Napadla mě jedna teorie, jestli náhodou neni to tlakové čidlo na čerpadle. A v případě ucpaného filtru by čidlo vyplo čerpadlo protože už by mezi filtrem a čerpadlem byl požadovaný tlak ale mezi filtrem a vstřikvoací lištou by tento požadovaný tlak nebyl - proto ty špatné starty. Díky předem za různé rady
Extreme Tyres