skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tlaková zkouška těsnosti chladiče klimy
14:01:29
19.03.2019
19.03.2019
bouchy
To indikační barvivo by nepomohlo? Chvíli jezdit, pak to rozebrat. (Teda jestli to není totéž co ten 'lak').
11:14:28
19.03.2019
19.03.2019
Milan 136
-> StepaNoFUN 18.03.19 21:32:12: když máš kufr s odpovídajícíma záslepkama a dokážeš to 100% zavřít, tak ano.
21:32:12
18.03.2019
18.03.2019
StepaNoFUN
-> Milan 136: Se zaslepkou a přípravkem na uzavření to ve vetšině případů jde. Nebo ne? Před časem jsem kamarádovi vařil (novou) prasklou trubku na T5 a posílal mi to s přípravkem na tlakování. Sice jsem to tlakoval klasickým kompresorem (takže do 8 Bar) ale myslím, že by to sneslo víc...
21:21:19
18.03.2019
18.03.2019
Milan 136
-> Jackfree: teď do rozebranýho 20 barů tlaku nedostaneš. Prostě je třeba nalakovat celej okruh a hledat únik. Může být kdekoliv.
21:01:17
18.03.2019
18.03.2019
Jackfree
No ten vymenik je na velmi spatne pristupnem mistě, rikali mi, že pokud by to unikalo ta, stejně nic nepoznaj, pokud na to neviděj. Zkouskou podtlakem pri cisteni klimy system prosel, unik bohuzel ne dost velky na detekci, ale ani ne dost pozvolny, aby se dala klima pozit aleson jednu sezonu..
20:51:51
18.03.2019
18.03.2019
Milan 136
To chtělo nalakovat formovacím plynem před rozebráním.
19:47:16
18.03.2019
18.03.2019
Jackfree
Ahoj, při výměně topení mám venku chladicí "radiátor" klimy. Ta utiká neznámo kde, delší dobu jsem ji nepoužíval. Myslíte, že by stálo za to, nechat ho někte otestovat? Otlakovat? Kde se to dělá a má to smysl?Mysléte, že by mohl být únik zrovna tam, nebo jsou daleko pravděpodobnější úniky ve spojích a trubicích. Vizuelně vypadá dobře, ale když už je venku,... Děkuji za rady.