1.3 Mpi V nízkých teplotách špatně startuje

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 13.03.2019 do 25.03.2019, založil/a BooCheer
řadit dle data
17:47:31
25.03.2019
Tomaso435
tak já to vyřešil včera novým těsněním pod hlavou :-D auto chytá jak funglovka a hnedka na 4 válce 3 asi tomu chyběla komprese
13:55:21
19.03.2019
Borderer
-> BooCheer: To sem teďka taky nalil do BMM, protože všecko fungovalo a pořád žrala. No, jede líp, nesmrdí jak bolavá noha, ale žere víc jak předtim. 3 Budu tomu muset přijít na kloub.
12:13:34
13.03.2019
BooCheer
Díky :) zkusím se po tom podívat. Jinak vstřiky mě napadly taky. Koupil jsem si od VIF nějaký čistič vstřiků a už s tím vyjíždím čtvrtou nádrž. Zdá se že to i o trošku líp jede a motor má i hladší chod ale ty zimní starty jsou pořád problém
06:38:32
13.03.2019
Borderer
Felda má ještě čidlo v sání, tlak i teplota nasávanýho vzduchu. Zkus ho vyčistit, jestli není zaházený olejem. Jinak bych to spíš viděl na zalepený vstřiky. Mne Felda po nastartování prvních pár sekund běží na tři a půl válce, než se vzpamatuje.
02:50:47
13.03.2019
BooCheer
Zdravím. Vím že se tu problémy studených startů řeší co chvilka ale konkrétně na tohle jsem tu odpověd nenašel protože u mě neni studený start jako studený start :D Mám feldu 1.3 MPI 40Kw čtyřvstřik. Všechno šlape jak, starty na brnk. Ale jakmile se venku teplota blíží k mrazu tak nastane problém. Zapnu zapalování, počkám až čerpadlo natlačí palivo, startuju. Při prvním pokusu o start motor jen párkrát zaškytá a chcípne. Druhý start už je potom na brnk. Volnoběh už pak krásně drží a motor se chová normálně i při jízdě. V zimě když bylo třeba -15 stupnů tak se mě pooařilo auto nastartovat pravidelně až na třetí pokus. Auto mám už 5 let a vždy to startovalo na brnk i když bylo přes -20 stupnů.... Když je trochu tepleji nějak od těch osmi stupňů nahoru tak auto už normálně startuje na první dobrou. Nevíte někdo na co se zaměřit? Když má vliv na studené starty teplota vzduchu? Přemýšlal jsem nad tím ale nedává mi to smysl. Váhu vzduchu ani čidlo teploty nasávaného vzduchu to nemá (možná se ale pletu a jen jsem ho nikde nenašel)
Kdyby bylo vadné čidlo teploty tak by to podle mě špatně startovalo i po dalších pokusech. Za ty dvě sekundy toho zaškytání motoru se přece teplota vody nijak nezmění. Palivový filtr jsem měnil před dvěma rokama ale kdyby byl ucpaný tak by to podle mě špatně startovalo i v teplém počasí. Svíčky jsem měnil hned jak se tento problém projevil ale je to pořád stejné. Lambda sonda je tam nová. Nenapadá mě co s tím vymyslet. Na diagnostice jednotka nehlásí ani jeden problém. (zatím mě auto nikde nenechalo a ještě se nestalo žebych ho někdy nenastartoval. Spíše jen mám rád když věci fungují jak mají) :D Předem děkuji za nějaké cenné rady
upraveno 2x, naposled 13.03.2019 02:55:19
Extreme Tyres