škoda 100 karburator škoda 105

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 05.03.2019 do 09.03.2019, založil/a Savka
řadit dle data
08:39:17
09.03.2019
King
-> Savka: Hlavni vyhoda Sedru v hundrtce je prokazatelne mensi spotreba. Pocitove to malinko hur startovalo. S jednokomorakem to ve vsech rezimech chytalo snad hned po prvnim kompresnim zdvihu, ale se sedrem nekdy az pri tom druhym az tretim, ale to je jenom kosmeticka zalezitost :-)
19:33:48
07.03.2019
SO545
na starej stovke som mal jednokomorak a sla ako das... nikdy som nemal problem ci uz z akceleraciou alebo startovanim atd ... jedina udrzba bola , vyfukat volnobeznu trysku....

nalozil som jej na tacho cez 100000km



teraz to mam zase tak a verim ze posluzi rovnako...
21:09:25
06.03.2019
zabiakPUK
zmena je, ak máš 105-kový karburátor v dobrom stave, že keď sa chceš rozbehnuť, nemusíš 10sec pred pustením spojky pridať plyn, -aby sa motor dostal do otáčok. zo 105-kovým stačí iba 5sec. a

druhá zmena: pojde to trochu viac vytočiť do otáčok. 100-vkový karbec je umenie dotlačiť na 5000ot. 105-kový pôjde z biedou ďalej, ale neviem či má zmysel 100vku takto trápiť. ale asi sa tá rezerva hodí.
upraveno 1x, naposled 06.03.2019 21:10:30
07:47:55
05.03.2019
Savka
Dobrý den přeji,

má někdo zkušenost s dáním karburátoru dvoukomorového ze škody 105 na 100vkový motor ?

Je tam nějaký pocitový rozdíl oproti karburaci originální ze škody 100 ?

Děkuji za případné odpovědi. 8
Extreme Tyres