Výměna kapilárového teploměru 1000mb

prohledat
3 příspěvků (zobrazeno 1 až 3) od 18.01.2019 do 18.01.2019, založil/a laserdance
řadit dle data
19:37:18
18.01.2019
hans1
Tak ono by měl na renovaci stačit samotný budík zbytek jde nové.Tím pádem lze vše vystříhat a zapamatovat si kudma to vedlo.V motorovém prostoru to vede takto.
zvětšit Výměna kapilárového teploměru 1000mb - obrázek od hans1 vložen 18.01.2019 19:37:18
13:32:47
18.01.2019
Jozka
-> laserdance: Už jsem to tedy dávno nedělal, ale vyjmout přístrojovej štít (tj. sundat náhon tacho apod.), budík se zezadu ze štítu vyjme po demontáži tří (?) šroubků.. Bývá pod ním papírový "těsnění", který někdy není jednoduchý odlepit vcelku (ale je snadný vyrobit nový).

Z druhý strany z hlavy motoru vyšroubuje jímka.. a pak se za "pancéřovou hadičku" opatrně tahá směrem dovnitř auta. Líp je ve dvou alespoň začátek, jeden tahá, druhej umravňuje.. Než se konec hadice opustí motorovej prostor, je to trochu boj, hlavně když se obal už korozí tu a tam rozpadá, ale jednotlivý překážky se zjistí cestou a nejsou nepřekonatelný
12:36:09
18.01.2019
laserdance
Ahoj vespolek,

tak se mi na tisícovce rozbil kapilárový teploměr - přestal ukazovat. Rád bych ho dal zrenovovat. Má někdo návod nebo tipy, jak ho vymontovat? Mám si dát při opětovné montáži na něco pozor? Upřímně , nevím pořádně, jak začít..



Díky za pochopení!
Extreme Tyres