Škubání motoru

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 29.12.2018 do 04.01.2019, založil/a vlcak135l
řadit dle data
17:24:48
04.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> vlcak135l 04.01.19 15:36:23: fungl novej kompletni vc. Palce a vicka hanrt 880 a rapid mi cukal, nemohl jsem prijit, cim to je, kdyz uz jsem nevedel, tak jsem dal starej palec a bylo po cukani, no ani jsem to tenkrat nereklamoval
15:36:23
04.01.2019
vlcak135l
Tak vyřešeno!!!!! Bylo to to nejjednodušší. Palec, jak mi někdo radil, díky
21:36:28
30.12.2018
MVM
-> vlcak135l 30.12.18 21:18:03: Není za co,poradili ti už přede mnou. Hlavně si piš/pamatuj co jsi udělal,vyměnil a jak páíšeš -začínej odnejjednoduššího. Pokud možno po jedné věci. Jinak to třeba opravíš (na jednu stranu dobře),ale nebudeš mít jasno čím to bylo .. 4
21:18:03
30.12.2018
vlcak135l
tak děkuji, začnu od toho nejjednouduššho
20:42:02
30.12.2018
MVM
-> vlcak135l: Jak zaznělo.Od svíček,postupně až po palec rozdělovače. Někdy se dá vyzkoušet uškrtit vratnou hadici benzínu (ne uplně), čimž se zvýší tlak benzinu, teoreticky může být spatný jak reguátor tlaku benzinu ,tak i nacnutý čerpadlo.. Zažil jsem cukání způsobený i lambdou,ale tu doporučuju za tepla prostříknout závit WD40 a vyzkoušet zda se vůbec s ní lze pohnout. Pokud jo,a nebude zničenej závit na trubce (dobrý je to protáhnout M18x1,5), tak nahradit Bosch lambdou se stejným číslem.
16:09:13
30.12.2018
Tomaso435
-> vlcak135l: čepadlo tím že ochází dává menší tlak. z pravidla z slabí pro MPI funguje spolehlivě na BMM pač nižší tlak.
a těsnění výfuku z parohů do svodu rozhodně není příčinou škubání.
15:46:50
30.12.2018
vlcak135l
Podle mě čerpadlo je OK. Ona ta netěsnost se ze začátku neprojevovala, dal jsem tam nové matky, jen to těsnění jsem tam nedal. Teď když se rozjíždím na 1, tak ten výfuk divně rezonuje. No po svátcích koupím těsnění a dám to tam a doufám, že bude po problému.
15:06:55
30.12.2018
Tomaso435
asi vyhuntovaný čerpadlo v nádrži. a ještě těsnost injektoru vuči sacímu a sací vuči hlavě to je OK? stačí když to pomatlej olejem ono se to zatáhne a zkusíš jet.

ještě mě napadá jesi ti něco neomezuje lambda...
upraveno 1x, naposled 30.12.2018 15:12:32
14:58:06
30.12.2018
vlcak135l
Ano taky filtr měněn.
10:32:01
30.12.2018
bouchy
Vzduchový filtr měněný a sání čisté?
20:42:57
29.12.2018
Tom Troll
Pravda je že BMM jsou na tlak benzínu vyhlášeně háklivý.
Z kontroly palivový soustavy a měření tlaku na vsřikování jsem maturoval. 2
Kdyby se to dělalo jakože učebnicově, tak by jsi si ten tlak a jeho průběh mohl změřit, ala na to nebude vercajk. To může bejt potom způsobený přicpanym vedenim nebo slabou pumpou, ale na feldách už se to moc často neřeší protože už jich moc nejezdí.
20:35:12
29.12.2018
vlcak135l
Eidy: 1. Já se blbě vyjádřil,,, ty matky jsem tam dal nový, ale nedal jsem nové těsnění.
2. přívod paliva: To jako, že mám někde přicpanou benzinovou hadičku.
Palivovým filtrem to také není, protože jsem ho nechal měnit v létě.
20:24:33
29.12.2018
Eidy
Upadaný matky nezní jako nejlepší oprava. Nicméně mě napadá přívod/dodávka paliva - malej průtok. Pro velkou zátěž to nedává dost.
20:24:31
29.12.2018
vlcak135l
No víčko jsem měnil loni, ale palec ne, protože, když jsem tam dal nový palec, tak auto nestartovalo. Když jsem tam dal zpět ten starý, tak to fachčilo normálně!
20:02:14
29.12.2018
Tom Troll
Začni tím nejsnažším a nejlevnějším, když už byly ty svíčky a kabely. Já stejný škubání na Felicii opravil víčkem a palcem. 4
Zdrhajcí spaliny můžou způsobit nekonzistentní informace na lambdě, ale to nebude způsobovat sporadický vynechávání.

E: Tu netěsnost se taky pokus opravit, fakt to nechceš dejchat.
upraveno 1x, naposled 29.12.2018 20:03:19
19:54:16
29.12.2018
vlcak135l
Dobrý den, delší dobu mám problém na formanu 135 bmm . Při jízdě na dálnici nebo silnici mimo město, kdy jedu kolem 100km do kopce, začne auto škubat hlavně když přidám hodně plynu. Při pomalých jízdách po městě to nedělá, jenom někdy při rozjezdu když sešlápnu více plyn. Auto startuje normálně i drží otáčky. Svíčky, kabely, jsou nové. Může to být lambdasondou nebo zanešeným katalyzatorem? Nebo to může být uvolněným parožím? Když jsme měnili vodní pumpu, tak jsme zvedli motor aniž bychom povolili paroží. Upadly dvě matky a těsnění jsme nevměnili. Od té doby, když zapnu ventilátor topení, tak je cítit trochu smrad spalin, takže tam asi bude mezírka, může to být tím, nebo to můžou být závažnější poruchy? Moc děkuji za odpovědi
Extreme Tyres