
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1000mb štart
-> 1000MBX: Nebo kliku...

takže keď je to vlastnosť MBčka tak to chce 100% bateriu :)
U MBček je to normální.Je to tím že se benzín vypařuje do sání a filtru a při startu je extrémně bohatá směs.Prostě dýl točit a pomalu sešlápnout plyn na max.
-> 1000MBX: Buď si lze donekonečna hrát s hladinou paliva v karburátoru (nastavením plováku), anebo se s tím smířit a při poklesu teploty na nějakých přibližně 50-60°C (na vodě) se prostě nesnažit v létě startovat - některý MB motory mají tuhle libůstku "od přírody". 

auto je bez termosytiča, za tepla startujem bez sytiča.
-> darklord 20.08.18 19:45:48: aký je presný postup podľa návodu? :)
-> 1000MBX: jestli mas termosytic, tak je to naprosto normalni:-D musis budto jet hned dal, pockat dyl, vic tocit a nebo ho vyndat:-). Mam ho v aute a normalne se s tim da fungovat.
-> bouchy: Jo a po těch 30-40 minutách stání se tam znova objeví.. 

Nemůže se odpařit benzín z plovákovky? Zkusils ručně načerpat?
-> 1000MBX: a startujes to auto spravne podla navodu?
...já nevim ale fáčko teplý startuju pouze s plným kotlem a třeba 2 - 3 sekundy.
Ahoj, prosím o radu. Mbčko za studena na sytiči naštartuje na prvý krát bez zošlapnutia plynu. Problém je pri teplom štarte, prejdem napr 20km, vypnem motor. Za pár minút chcem naštertovať a chytí až napr na štvrtýkrát. Keď vychladne 30-40 min chytá na prvý krát. Viete poradiť kde by mohol byť problém?