skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bohata zmes (cierne sviecky)
2 Gryzly: Pak neni divu, ze bez proudovyho omezeni to s kontaktnim rozdelovacem metalo blesky jak nacelnik z Olympu :) Jeste, ze to rozdelovac prezil....
-> King2: Punto se snad ani s kontaktním nevyrábělo, tam už určitě bylo vstřikování a to mělo už určitě bezkontakt
2 boomboom: Svicky se stribrnou elektrodou jsou LPG a pravda maji trosku tu elektrodu utopenou, ale s dobrym zapalovanim fungujou vetsinou bez problemu. Ta civka z punta je pro normalni kontaktni rozdelovac?
Jestli je pro bezkontakt + el. zapalovani, pak to leccos vysvetluje....

Este ma rozculuje jedna vec.. Mal som v rukach indukcnu cievku z fiata punto ktoru som skusal a na sviecke to davalo ulpne supy az to bolo pocut aj vidiet... Ked som skusal skodovacku inducku ktora ma mat 31KV tak na sviecke preskakovala uboha modra iskricka.. Tak neviem..co je lepsie potom??
Hmm..No zda sa ze problem som uz vyriesil..Mal som strasne velky predstih..Nastavil som ho asi na 6stupnov.. Ale zaroven som kupil aj teplejsie sviecky N15tky..Normalne maju ist 14tky.. neviem no..sviecky su uz pekne... Do mesta budu dobre ale na dlhsie trasy by som mal kupit radsej tie 14tky..Blbec..nemal som kupovat tie 15tky..Urcite to bolo tym predstihom..Bol asi 10stupnov
Zaujimala by ma este jedna vec..Ako je mozne ze ked povodne tam maju ist N14YC, co su sviecky s vysunutim iskriskom tak odporucaju sviecky NR14S (strieborna elektroda) ktore maju iskrisko normalne.. Su to sviecky na hovno..

Zaujimala by ma este jedna vec..Ako je mozne ze ked povodne tam maju ist N14YC, co su sviecky s vysunutim iskriskom tak odporucaju sviecky NR14S (strieborna elektroda) ktore maju iskrisko normalne.. Su to sviecky na hovno..
-> boomboom: aj ja ix mam ie podla mojix predstav, uplne suxe a skoro "praskove biele"boli iba pri xudobnej zmesy, mozes dat nejaku fotku ako ti vyzeraju tie sviecky ??, ja mam mozno podobny problem, mam tam teraz championky 82, pouzival som aj NGK(nejake6) a Bosch W6BC te su ale pre 120ny, pre 130ny by mali byt bosch W5B a z NGKciek tiez nieco s 5 v oznaceni
-> Rapid135: 130 ma 9,5 136 ma 9,7 a 136 ma mat 15tky, ale co ma mat 130 to netusim :). To ja len tak aby rec nestala :).
Inac studensie sviecky nez je treba obvykle byvaju cierne. A teplejsie zase biele.
Inac studensie sviecky nez je treba obvykle byvaju cierne. A teplejsie zase biele.
No..hladinu v plavakovej komore som uz nastavil..bola trosku vyssie ako mala byt..asi som to trocha prehnal pri ohybani toho pliesku a nastavil som ju prilis malu a auto mi pri vysokych otackach zacalo trhat..takze som musel chybu napravit..teraz je to presne 20mm od horneho okraja..Nuz ale sviecky su stale nejake cierne..Cim by to mohlo este byt? co moze mat este vplyv na bohatost zmesi? Skusim nejake ine sviecky? Co tak BOSCH alebo NGK? Ake maju oznacenie tieto znacky sviecok pre moje auto? Cize ako je N14 od brisku..
2 boomboom: Mno, docela to vliv ma, protoze vejska hladiny je jednim faktorem urcujicim slozeni (bohatost) smesi, stejne jako napr. velikost trysek a proto se tak baziruje na spravnym nastaveni hladiny.
Hmm..neni este vybehany..ide vcelku dobre..Olej nepapa..To ma nenapadlo ako na tom je hladina v plavakovej komore..Ma to na to vplyv? No skusim sa pozriet..Som zvedavi..
2 boomboom: Bud ta hladina v plovakovce nebo......kolik ma moturek nalitano? jestli je to vyslouzilec, vytvori spalenej olej ve spojeni s takhle studenejma svickama vytvori nize popsane. Vyloucit se nedaj ani kuriozity typu totalne ucpanej filtr...
130 ma kompresi stejnou jako 136 tj. 9,7
do 130 maji byt svicky Brisk N14Y nebo N14YC to uz je fuk, jak je to se svickama od jinych vyrobcu nevim
14ky svíčky bych věřil, má to kompresi cca. jako 136. No asi by ses měl kouknout na obojí. S tím šroubem bohatosti opatrně, nejdřív jen po osmino-otáčkách
, a pamatovat si na kterou stranu a kolikrát jsi pootočil. Doleva se bohatost přidává 


Jenze tim se nastavuje bohatost na volnobeh. Na bohatost, kterou pak davkuji hlavni systemy to ma nulovy vliv. Spis bych zkusil juknout, jestli neni moc vysoka hladina paliva v plovakove komore. Urcite maji byt ve 130 14tky (nevim, jen se ptam)?
jde to ubrat,nejspis mas SEDR tak na nem kdyz je na motoru vidis takovej tunylek a v tom se schovava sroub na bohatost smesi.neni to ten velkej mosaznej ale takovej malicke
Nazdar. Mam taky roblem ze mam stale cierne sviecky..Mam motor 130. Teraz tam mam sviecky od brisku NR14S. Predtym som mal N15 co su teplejsie sviecky..Neviem ale stale aj po dlhsej jazde (50km) niesu take pekne tehlove ako by mali byt..Moze byt ze mam prilis bohatu zmes? Da sa to na karburatore nastavit? Zda sa mi ze mam trosku vacsiu spotrebu..Neviem no..Elektrikou to nieje..Mam nove kladivko, kable aj veko a palec rozdelovaca od Hanhartu.. Poradte...