-> isti 22.07.18 00:31:54: Tvé zkušenosti potvrzuji, jen podotknu, že to, co zbyde není jen z biosračky, ale dělaly to i dřívější benzíny: těkavé složky se na horkém plechu rychle odpaří a zůstanou neodpařitelné frakce - u Speciálu to bylo zbarvené do červena (zbytky barviva)...
...a u 130LPG mám i starý vyběhaný SEDR čistý, neboť na benzín jezdí jen občas
-> 71skoda100: Ja mám také skúsenosti že zo skoro každého karburátora viac menej˝˝tečie˝˝ benzín ktorý sa odparý ale ostane tak také lepkavé čosi z biosračky.
-> isti 21.07.18 11:49:10: Tak s tohto motora tecie fakt skoro vsetko ale urcite to neni benzin - vonia to ako olej a je to mastne tak to snad musi byt olej ci?
-> 71skoda100: Jedinej způsob, jak se tam může dostat olej, je z odvětrání skříně. Odpoj hadici odvětrání, dej ji do nějaký flašky/kanystru a zaslep tu díru na filtrboxu. A hned poznáš, jestli je to olej.
Edit: Ono kilo má odvětrání dost nízko (noha větráku), takže se tam občas nějaká kapička v tý hadici může objevit a jak dělá motor podtlak, tak si ho nacucnout může...
Zdravim, uz dost dlho si vsimam ze tam kde je karburator pripevneny k saciemu potrubiu je to cele spinave od oleja, ako keby tam presakoval. Ked to ocistim tak sa to behom dna vzdy vrati... ale odkial sa tam moze brat ten olej?? Benzin to neni, je to na isto olej.
Co som kontroloval:
Hladina oleja je vzdy medzi pol a maximum, vela ho tam neni. Vzduchovy filter bol asi pred 2000km meneny, a je uplne cisty. Skusal som odsroubovat viecko oleja ked motor bezi na volnobeh, a ked ho tam len volne polozim tak pekne sedi, neposkakuje ani nic takeho, takze ziadny divny podtlak alebo tak sa v potore nevytvara.
Takze... preco tam mam olej? Je to tak v poriadku alebo to musim nejako riesit? Buduci vikend ma asi caka asi 300km vylet do ciech, tak ma napadlo ci toto neni z nejakeho dovodu problem. Motor je seriovy 110L bez uprav. Ak sa s tymto uz niekto stretol tak budem vdacny za rady :-)