Prorezlá mrazovka

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 17.07.2018 do 17.07.2018, založil/a Petkar
řadit dle data
16:53:46
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petkar 17.07.18 08:30:05: Vítej v klubu, řešil jsem tohle dva roky zpět, byla to ta zadní v hlavě a direčka jak špendlík. Jinak celá mrazovka krásně čistá, ale ve spodní části prorezla. Je to tím jak auto stojí a taky v Tvém případě, že tam nebyla nemrzka.
12:00:16
17.07.2018
minno
-> Petkar: Zásadná chyba je v použití len "čistej" vody (destilky)...
10:12:58
17.07.2018
Petkar
Poslední dva roky používám k destilce samozřejmě i nemrzku, přece jenom auto stojí v nevytápěné garáži...

OK, vidím, že je se to stává, považuji toto téma za uzavřené 4
09:50:16
17.07.2018
dragon_cb_cz
-> Petkar: No a nebude problém spíš v té čisté destilce? Ono ty inhibitory koroze v nemrzce mají něco do sebe 4
08:40:25
17.07.2018
Eidy
Chlazení mám pod autem taky v Cu trubkách a vodu vypouštím čistou. V expanzce je to někdy trochu špinavý, ale jinak to mám buď čistý nebo dle barvy nemrzky.
Nedělal bych tady z jedný prorezlý mrazovky kovbojku. To se tak někdy stane i bez Cu trubek na autě. V poslední době to tu pár lidí řešilo na 742. Mrazovka se vymění a pojede se dál.
Mimochodem jsem si dělal stolek z Fordího V6 a po opískování byly 2 mrazovky jak cedník. Takže tak.
08:30:05
17.07.2018
Petkar
Tak jsem před 3 týdny udělal STK na erko, v ten samý den najel ještě asi dalších 50 km a když při poslední jízdě vezu mladší dceru, protože je stejný blázen jako já, tak jsem erko trošku prohnal...

Koukám, teplota leze nahoru, ale tak domů dva kilometry, to dojedeme a na volnoběh dojíždím... říkám si zase se kousnul termostat...

Včera domluvená geometrie, naleju destilku do chlazení a slyším jak někde nepěkně teče ven... Ruším geometrie (k velkému potěšení mechanika 10 ) a hledám příčinu. Teče to v přední části motoru, takže je jasno - těsnění pod hlavou nebo mrazovka v hlavě... Kontroluji pořádně v montérkách a z mrazovky teče proudem voda...

Odstrojit a sundat hlavu - je to super, když máte svody čtyři do jednoho a převařené sání z favorita na LEKRa... V mrazovce díra o průměru cca 2 milimetry a po sundání hlavy a vyndání mrazovky je komplet z vnitřní strany orezlá a sype se jak papír...

Nechápu to...

Od roku 1978 do roku cca 2001 jsem téměř denně jezdil škodovkou 105/120/125, měl jí jako hlavní přibližovadlo a pak příležitostně se škodou 100/110R (pro šťouraly, v roce 1978 mi byli tři roky a škodovku měli rodiče...) a nikdy jsem ani pořádně nevěděl, že nějaká mrazovka je...

Konzultoval jsem to s kamarády a všichni bychom přísahali, že fouklo těsnění pod hlavou, ale s prorezlou mrazovkou jsme se nikdo nesetkali...

Motor je 1,3 felicie, dělaný před nějakým cca 7 lety, ale mrazovka v hlavě nebyla měněná...

Je normální, aby takhle prorezla? Je fakt, že chlazení mám vedené pod autem v Cu trubkách a při vypuštění je voda "hnědá", i když leju čistou destilku ale že by rozložila mrazovku...
Extreme Tyres