skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Velký tlak v chladící soustavě
-> vlcak135l: To je snáď základ a samozrejmosť. Na to sa netreba ani pýtať.
Tak děkuji za rady. A mám nechat změřit i přesahy?
Jj, tesneni pod hlavou... Takze sundat hlavu, srovnat, novy tesneni a srouby. Nebo srouby nechat stary a pak se hrozne divit ze nejakej prasknul a davat zas dalsi tesneni a novy srouby...
-> vlcak135l: Protože ty máš fouklý nebo propálený těsnění v místě spalovací prostor/voda.
No je pravda, že to vytáčím.
-> vlcak135l: jinde takovy tlak nevezmes. Navic cim agresivnejsi jizda tim vetsi tlak v trubkach.
No jo, ale víčko od oleje je suchý a netvoří se tam ten hnusnej šlem. Ani olej v kapalině nemám.
tšsnění pod hlavou, na to není potřeba menit půl auta
Dobrý den, Delší dobu mám problém na formanu s chladícím systémem s úbytkem vody. Začalo to ubývat kohoutem topením, když jsem tam dal nový, začalo to ubývat hadicí k topení, tak jsem ji vyměnil a po týdnu to mizelo druhou hadicí k topení, tak jsem ji taky vyměnil. Jednou jsem vařil, tak jsem vyměnil nové čidlo. Když jsem vyměnil všechny hadice, tak mi prdl chladič, který jsem vyměnil. Tak mi to zase teklo hadicí od expazky. Vyměnil jsem expanzku a hadici, dal nové víčko, týden bylo vše OK. Pak jedu a koukám že po 2 kilometrech mám ručičku v červeném, zjistím že nemám žádnou vodu, že tryská velkým tlakem vodní pumpou, měl jsem postříkaný rozdělovač a celý vnitřní blatník. Pokaždé, když něco vyměním, tak voda teče odjinud.
Zítra budu měnit pumpu, ale bojím se, že zase voda bude utíkat jinudy. Kromě vodní pumpy již mám celý nový chladicí systém. Stává se mi, že i po 10 hodinách přijdu k autu a systém je furt natlakovaný. Voda je pod spodní ryskou. Jakmile otevřu víčko, začne voda téct přepadovou hadicí a syčí to, i když je motor již studený a pak je voda v normálu. Ale po takové době by tam neměl být takový tlak, nebo jo? U ostatních favoritů po hodině mi při sundání víčka nic nesyčí a není tam již tlak. Může být vadná serie koupených víček, vyměnil jsem 3 z jednoho obchodu? Děkuji moc.
Zítra budu měnit pumpu, ale bojím se, že zase voda bude utíkat jinudy. Kromě vodní pumpy již mám celý nový chladicí systém. Stává se mi, že i po 10 hodinách přijdu k autu a systém je furt natlakovaný. Voda je pod spodní ryskou. Jakmile otevřu víčko, začne voda téct přepadovou hadicí a syčí to, i když je motor již studený a pak je voda v normálu. Ale po takové době by tam neměl být takový tlak, nebo jo? U ostatních favoritů po hodině mi při sundání víčka nic nesyčí a není tam již tlak. Může být vadná serie koupených víček, vyměnil jsem 3 z jednoho obchodu? Děkuji moc.