Hlava Diesel

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 23.06.2018 do 25.06.2018, založil/a butchis
řadit dle data
07:51:19
25.06.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petr Urban: Jasan :-) Jinak to nejsou autodily, ale prumyslovy japonsky diesely...
02:25:17
25.06.2018
Petr Urban
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nechce nikoho s nabídkou dílů, má svého a já nechci aby za ním jezdili další, už teď mi nestíhá dělat strojní zaležitosti v mých hlavách.
21:53:07
24.06.2018
Petr Urban
-> butchis: do desetiny brání z takových většinou.. hlavně dobře očistit, ať těsní sedla a jinak řešit nemusíš.
21:01:26
24.06.2018
butchis
-> Petr Urban: S hlavou jako luk asi problem mit nebudu. Je to zanovni hlava, ktera se bude menit za popraskanou. Takze asi jenom liznout. Uvidime jak bude kriva.
18:40:26
24.06.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petr Urban: Kdepak jsi pracoval, jestli to neni tajny? :-) Prodavam dily na motory a novej potencialni odberatel by se hodil ;-)
14:21:40
24.06.2018
Petr Urban
-> butchis: Hlavy jsem 2 roky opravoval u profesionála : drtivá většina hlav nemá na dieselu spalovaky a jsou jen rovná, spalovak je v pístu, tudíž se mohou rovnat běžně a také jsme běžně brousili hlavy s předkomůrkama, ty jsme však hodně tvrdě zkoušeli, zda drží. Pokud ne, vyndali jsme a opravovalo se a pak stejně brousilo i s nimi a takle několik dieselových hlav denně. Broušení je dle křivosti většinou o 0,05 až 0,20mm. Ty křivější jsme dávali vědět danému servisu, zda-li to chtějí nebo není i jiný problém u nich s blokem a nebo že možná motor dlouhodobě vřel apod. a hlava je pak jak luk.
23:20:41
23.06.2018
butchis
Vsem dekuju za odpovedi. Pamatuju si, ze kdysi na Golfu 2 .1.6TD jsem taky hlavu prebrusoval. Spis me prekvapilo, ze bylo v prirucce napsano, ze se hlava prebrusovat NESMI.
upraveno 1x, naposled 23.06.2018 23:20:59
22:19:02
23.06.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
Hlavy necháváme rovnat běžně. Nedávno jsem nechal rovnat i jednu pro motor s nepřímym vstřikem a v pohodě...
Loni jsme měnili těsnění pod hlavou na 6 válci a motor má mít vůle ventilů asi 0,5 mm. Když jsme hlavu namontovali po srovnání, tak byly všechny ventily trochu smáčklý, takže počítám, že jí snížili o víc než 0,5 mm... Blbec jsem se zapomněl zeptat o kolik šla dolu...
22:02:20
23.06.2018
suri
dieslové hlavy sa rovnajú bežne , samozrejme rozumne , ak by bolo niečo do vrtule tak to asi nemá význam , asi by zadrel aj vačku ... tesnenie sa vyberá podľa presahu piestu
15:49:39
23.06.2018
butchis
-> StepaNoFUN: Nemuze byt problem i v lisovanych predkomurkach, ktere by pak mohly vypadnout nebo se jinak poskodit? Prijde mi ze maji trochu presah.
14:46:55
23.06.2018
StepaNoFUN
-> butchis: Kvůli kompresi, která by pak mohla bejt příliš vysoká. U některejch motorů se taky dávalo těsnění pod hlavu v různejch tloušťkách. Ale brousí se běžně. Nicméně ne rozhodně o milimetr. ;-)
To že něco píšou v servisních manuálech neznamená, že to nejde udělat a že to nebude fungovat. U některejch motorů se taky nesmí podle výrobce vyndat klika z bloku a ty motory se běžně opravujou. ;-)
14:36:06
23.06.2018
butchis
Ahoj všem,

neslyšel jste někdo z motorářů o tom, že se nesmí hlava z motoru diesel přebrušovat. Tedy píší to v servisních manuálech. Zajímal by mě důvod. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Díky.
Extreme Tyres