Lekr v užovce začal zlobit

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 21.12.2017 do 12.01.2018, založil/a BooCheer
řadit dle data
17:32:23
12.01.2018
BooCheer
Origo to asi nebude. Alespon podle toho zpracovani to vypada na druhošku. Ten co tam byl origoš tak tam fungoval 20 let. Akorad se mi ho podarilo znicit pri vymene O krouzku. Jinak by asi fungoval dodnes
15:50:58
12.01.2018
minno
-> BooCheer: To asi nebola origo membrána / obohacovač, že? Ja to mám v aute 4 roky a asi 70 tis. km a nič tomu nie je, teda všetko funguje ako má bez jediného zásahu do karburátora. Do benzínu lejem VIF aditiva.
15:34:04
12.01.2018
BooCheer
Díky za rady hoši. Podělím se s váma jen tak pro info. Byla to špatná membrána obohacovače. Vyměnil jsem ho za nový a problém ustal. Cukání zmizelo,motor krásně drží volnoběh a ty starty už jsou taky na urovni. Byla na prach styřelá a nabobtnalá. Osobně jsem si myslel že to bude tím ale nedával jsem tomu ani jedno procento protože jsem ho snad před třema měsíci dával nový což je divné. Bud dělají ty membrány z nějakého šmejdu a nebo rvou nějaký šmejd do benzínu.
13:28:37
21.12.2017
Jiskra - zrušená registrace
Mám stejnou konfiguraci vozu, motoru i karbece. Podle toho co popisuješ to vypadá na problém s přechodovými otvory, nebo s akcelerační pumpičkou. Volnoběžné otáčky se u Lekra nastavují polohou škrtící klapky. Částečně jsou tedy v činnosti i přechodové otvory. Já usuzuji, že je to nejspíš zanesené bordelem. Taky to může dělat netěsnost v sání a následné přisávání falešného vzduchu. U mě se při poruše vždy jedná o kombinaci více závad najednou...

Jinak klasické poruchy Lekra jsou:
- nefunkční (pull down) ochuzovač, který těsně po startu nastavuje vzduchovou mezeru přívěry sytiče. Motor chcípne hned po startu přechlastáním.
- prasklá membrána obohacovacovače. Motor nedává plný výkon.
- méně častá je porucha akcelerační pumpičky. Motor může mít špatné přechody při akceleraci.
- nízká hladina v plovákové komoře. Motor střílí do výfuku a nedává plný výkon. Většinou zanesené sítko na přírubě, nebo na čerpadle, nebo obojí...
- rozštelovaný sytič. Problémy se studeným startem celkově.
- nefunkční podtlakové ovládání 2. stupně. Ucpané trysky, nebo prasklá membrána...
- nefunkční odpojovač běhu naprázdno. Motor nedrží volnoběh.

Edit - ještě mě napadá jestli nevypadl šroub bohatosti směsi, nebo není povolený. Mi už se to stalo... Vibracemi a zteřelou gumičkou na šroubku... To ale nešlo nastartit vůbec.
upraveno 2x, naposled 21.12.2017 13:35:23
09:40:28
21.12.2017
MVM
-> minno: -> BooCheer: Než se pustí do totální rozborky, tak doporučuju moje oblíbené : Ukostření karburátoru,pokud je přes pružnou podložku jak tomu bylo u origo favorita,potom zda má 12V na kabelu u odpojovače volnoběhu při zapnutým zapalování,na konec samotný odpojovač jestli funguje. No a potom vlastní volnobězný a přechodový systém. minimálně prostříknout čističem a profouknout vzduchem. (Záleží jak moc se umíš pustit do oprav/ sam..)
09:05:16
21.12.2017
minno
-> BooCheer: To by chcelo skontrolovať od piky.
Problémy, ktoré opisuješ, máš od začiatku? Alebo to bolo ok a začalo sa to prejavovať až teraz?
00:21:07
21.12.2017
BooCheer
Zdravím. Prosím o radu. již nějakou dobu mám v užovce motor z favorita 136 krmený lekrem a ted mi začal zlobit. Doted jsem měl zkušenosti jen se SEDRem a tento nynější karbec je pro mě španělská vesnice. Hlavní problém je v tom že pokud mám plyn sešlápnutý v poloze těsně před uplným zavřením plynu což je asi cca pul centimetru sešlápnutého pedálu tak motor strašně škube. Například když popojíždím v koloně na jedničku na nějakých 1200 otáček tak to s autem hází že si vždy málem vymlátím zuby o volant :D Auto zacuká i když třeba jedu po rovince, chci zpomalovat a dostanu pedál plynu přesně do té pozice pul centimetru před uplným puštěním. Zároven se objevila závada kolísajícího volnoběhu pokud to má s prvním problémem něco společného. Volnoběh mám nastavený asi za 850-900 otáček. Po nějakých 4 sekundách volnoběh uplně spadne až na hranici zdechnutí motoru a pak zas okamžitě vystřelí na těch 850 a takto se to pořád opakuje. Taky se mi poslední dobou nějak zhoršil studený start. Vždy když jsem ráno došel k zamrzlému auto, zapl jsem sytič vyšlápnutím pedálu a po otočení klíčkem motor ihned naskočil snad na první otáčku motoru. Ted musím startérem točit asi 4 sekundy než motor chytne. Na co se mám u tohoto karburátoru zaměřit? Díky moc za případné odpovědi
Extreme Tyres