
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ukostření motoru škoda 120
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 01.12.2017 do 04.12.2017, založil/a john simple
-> john simple: Jak psal Eidy - může být špatně ukostřená samotná příčka ke kastli - šrouby a jejich okolí rádo oxiduje. Nejjednodušší je natáhnout kostřící kabel přímo od baterky (kastlíku) na blok motoru či převodovky.

-> john simple: Spíš očisti příčku a držák motoru, kde pásek dosedá. Nebo to ukostři přímo z kastle na motor/převodovku.
-> Bukaj: když to začalo zlobit jen občas, měl jsem ho vymontovaný a přes startovací kabely na baterku normálně točil a cívka cvakala. přírubu startéru a převodovky jsem samozřejmě opiloval. pásek ukostření jsem dnes vymontoval, opiloval a dal zpět, pořádně dotáhnul a nepomohlo ... takže zítra jde ven startér ...
-> john simple: A je problém v ukostření? Neodešel startér? A startér má dobrou kostru s převodovkou? A cívka startéru s jeho přírubou? 

-> Bukaj 02.12.17 12:40:52: takhle to to mám, ale někde je postě zrada. startér se už nechce protočit, zpočátku točil jen na teplém motoru, ted už vůbec. Cívka někdy cvakne, někdy ne ....
-> Bukaj: Takže pěkně na h.. a ještě pod šroub - tak to asi zůstanu u toho prostrkávacího řešení, odkoukanýho z dobových kil a MB.
...a k originálnímu ukostření dávám pro sichr paralelně na druhou stranu agregátu kabel od baterky pod matici svorníku držáku výfuku (spoj M10 bloku motoru a převodovky)

.. skrz otvor v pravém držáku.
Oko pro M8 jsem v případě na fotce dal jinam, obvykle pak tam, kam míří šipka.
Ale taky si nejsem úplně jistej, jak to má být originálně..
Oko pro M8 jsem v případě na fotce dal jinam, obvykle pak tam, kam míří šipka.
Ale taky si nejsem úplně jistej, jak to má být originálně..
-> Bukaj:
Na tu příčku to tak mám, i druhého oka si nejsem jistý...
Na tu příčku to tak mám, i druhého oka si nejsem jistý...
Hlavně tenhle spoj je z podstaty blbost. Lepší je vést vodič přímo od kaslíku baterky na agregát, třeba na nějakej šroub, co drží motor a převodovku dohromady. Spojk mezi příčkou a karoserií bývá naprd...
-> john simple: Vcelku žádná věda to není - musí být kontakt mezi kastlí (příčka motoru) a agregátem. Originální řešení je jedno oko pásku vodivě spojené s pravým držákem motoru (šroub pod altíkem) a druhé oko s příčkou (přední šroub pravého silentbloku motoru)... 

zdravím, nemáte někdo prosím foto ukostření motoru na pravém silentbloku motoru ? Jak tam má být ten měděný pásek?
nedávno jsem měnil silentbloky a cca měsíc na to začal zlobit startér.
díky.
nedávno jsem měnil silentbloky a cca měsíc na to začal zlobit startér.
díky.