Felicia 1.3mpi vzrostly emise (lambda?)

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 20.11.2017 do 21.11.2017, založil/a BooCheer
řadit dle data
14:17:51
21.11.2017
Borderer
Jako první se podívat do VAGu a bloku hodnot, jestli to reguluje jak má. Když ne, tak jede motor na bohatou směs. Pozor taky, ona může nějak regulovat - pak řj nevidí chybu, ale směs není ideální.

Pokud ti neodešel katalyzátor, tak moc jiných závad to bých nemůže.
13:55:56
21.11.2017
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Já třeba se 40kW MPi byl letos na technické a s vačkou 265/260 a 50kW jednotkou (zatím sériový k.p., hlava s úpravou je nyní na obrobení sedel a jednotka se softem nachystaná) - při volnoběhu jsem měl CO 0,01% a při zvýšených 0,30%, tj. úplně nadoraz limitu a nic mi nikdo neříkal. Je pravdou, že kat. nebyl dostatečně prohřátý, ale lambda funguje dobře a jednotka bez chyb.
upraveno 1x, naposled 21.11.2017 14:02:14
10:01:35
21.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> BooCheer 20.11.17 21:32:28: a stoji nebo beha napeti? Musi se stale menit chuda / bohata, tzn. Od 0,neco do 1V.
Me 1.6 obcas hodi chybu - signal prilis nizky, ale normalne chodi, tak neresim, treba se to stane pri prepinanim mezi benzinem a LPG...
09:54:20
21.11.2017
darklord
-> Tom Troll: ved pise ze by nepresiel nebyt technikovej sikovnosti, takze lambda na vymenu.
22:05:26
20.11.2017
Tom Troll
Lambda je zbytkový kyslík, řj to používá ještě s ostatníma činitelema pro vypočítávání plnění a zapalování. Pokud by byla vadná tak by motor nemusel běžet hezky a nedokázal by správně namíchat směs, jel by jakoby naslepo. To je lambda v autě, co měří lambda sonda, Lambda co se měří na emisích je zbytkový kyslík co ti vychází z vejfuku, potom co se ještě sloučil v katu se škodlivinama. Nejsem si jistej jestli by s vandou lambda sondou emise šly normálně projít.
21:32:28
20.11.2017
BooCheer
Dobrý den. Chtěl bych se s vámi poradit ohledně mojí felicie. 1.3 MPI 40kw. Koupil jsem ji před dvěma lety s nájezdem 129 000Km. Dnes má najeto něco přes 180 000Km. Když jsem jí kupoval tak dělal původní majitel před prodejem emise kde naměřili obsah CO na volnoběh 0.01 a ve zvýšených otáčkách 0.00.
Dnes jsem byl na emisích a obsah CO už byl na volnoběh 0.12 a ve zvýšených otáčkách 0.25 s tím že hodný pan technik musel pro mé smutné oči něco upravit v tom emisním programu abych se vůbec do normy 0.30 vlezl. Měl to i na diagnostice a tam mu to ukazovalo že je závada Lambda sondy. Chybu smazal a po projetí auta chyba naskočila zase. Přitom když se podívám na výpis z emisí tak je předepsaná hodnota lambdy 0.97-1.03 a naměřenou hodnotu tam mám 1.00. Může toto dělat vadná lambda? a může být vadná i přes to že na výpisu emisí je hodnota lambdy v normě? Co vůbec ta hodnota znamená? Potřebuji to začít řešit protože dva roky uběhnou rychle :D a příště už může být na emisích jiný pracovník který mě s tím autem vyhodí Děkuji vám za případné odpovědi
Extreme Tyres