-> Jiskra: Jak bylo řečeno, výfuková sedla se mění, sací sedla u litinových hlav většinou vydrží.
Za takové ceny co jsi napsal to rád komukoliv udělám taky s tím že bude mít opracované strojně veškerá sedla tak jak mají být pro výkonnost (aerodynamičnost) i výdrž.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úprava hlavy na natural.
08:09:17
01.10.2017
01.10.2017
Petr Urban
12:36:28
30.09.2017
30.09.2017
MVM
-> Jiskra: Budiž Ti odpuštěno hříšníku Ale splést se v zásadní informaci je někdy velkej průšvih - zvlášť pokud se jedná o radu.
12:30:54
30.09.2017
30.09.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> MVM: Ano nevím na co jsem myslel :-) máš naprostou pravdu samozřejmě. Už jsem to v editaci opravil. Nikdo není neomylný, ale kdyby se te rady někdo držel spokojený by asi nebyl :-(.
09:56:20
30.09.2017
30.09.2017
MVM
-> Jiskra: Přečti si to ještě jednou co jsi napsal! Pokud je podle Tebe výfukový ventil namáhaný méně než sací - tak jsem se blbě učil Upravit je možné všechna sedla - ale vložit do litinové hlavy výfuková !! tvrzená sedla je podmínkou.Ještě lépe s lepšími výfukovými ventily.
09:41:29
30.09.2017
30.09.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> isti: Je možné samozřejmě vyměnit všechny sedla. Většinou však stačí pouze sedla výfukových ventilů. Sací pokud jsou v pořádku už tolik namáhány nejsou. Tetraethylolovo, Pb(C2H5)4, je organokovová sloučenina, která se přidávala do benzínu, aby zpomalovala rychlost jeho hoření a zvyšovala oktanové číslo paliva. Zároveň usazené olovo sloužilo jako mazadlo sedel ventilů spalovacích motorů a utěsňovalo spalovací prostor. Pro typy spalovacích motorů, které musí využívat tento typ paliva, je dnes tato příměs nahrazována organokovovými sloučeninami manganu. Ve vyspělých zemích byly zavedeny trojcestné katalyzátory výfukových plynů, které vedly k zavedení bezolovnatých benzínů.
21:25:21
29.09.2017
29.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 28.09.17 22:24:09: no zase je off, cesky receno mimo
-> isti: nic si z nej nedelej, on trpi necim, co se tezko vysvetluje, ale nejvic ho vytaci deasel... :)))
-> isti: nic si z nej nedelej, on trpi necim, co se tezko vysvetluje, ale nejvic ho vytaci deasel... :)))
19:43:43
29.09.2017
29.09.2017
isti
-> minno 28.09.17 22:24:09: -> rsvancara 29.09.17 14:21:59: Ešte že ste tu,ja som na to skoro klikol
-> Jiskra: Sedlo sacie ,mení sa výfukové,či nie?
-> Jiskra: Sedlo sacie ,mení sa výfukové,či nie?
14:57:29
29.09.2017
29.09.2017
Jiskra - zrušená registrace
Pokud by to bylo jako reklama tak smazat. www.vybrusy.cz/ - ja kontaktoval a výsledek níže :
Dobrý den,
Určitě není problém udělat tuto opravu. Níže přikládám orientační cenu:
Broušení hlavy 800,-
Sedlo sací 4x 2.800,-
Broušení ventilů 8x 560,-
Práce 380,-
CELKEM 4. 540,-
S pozdravem,
D. Vtípilová (v zastoupení M. Arnolda)
Dobrý den,
Určitě není problém udělat tuto opravu. Níže přikládám orientační cenu:
Broušení hlavy 800,-
Sedlo sací 4x 2.800,-
Broušení ventilů 8x 560,-
Práce 380,-
CELKEM 4. 540,-
S pozdravem,
D. Vtípilová (v zastoupení M. Arnolda)
14:21:59
29.09.2017
29.09.2017
rsvancara
-> minno: Tento poslední link se spíš zabývá úpravami hlav na slovenskou gramatiku :-D
22:24:09
28.09.2017
28.09.2017
minno
-> darklord: Prezrel som si celú tú stránku, ale o úprave hláv tam nie je ani zmienka...
19:34:30
28.09.2017
28.09.2017
darklord
19:16:11
28.09.2017
28.09.2017
isti
Vie niekto o firme na západe ktorý robý túto úpravu a nedajbože má s ním aj dobré skúsenosti?
19:13:07
28.09.2017
28.09.2017
isti
-> palinator 26.09.17 14:13:52: Akože neexistuje,umy si ústá Ak niekto nechce iné auto tak prečo by s tým nejazdil.Nie na cestu okolo sveta ale na bežné používanie.
14:14:54
26.09.2017
26.09.2017
palinator
-> Polyš:
Úspora za palivo za tolik kilometrů na jiným autě by docela efektivně zaplatila zánovní ojetinu.
Úspora za palivo za tolik kilometrů na jiným autě by docela efektivně zaplatila zánovní ojetinu.
14:13:52
26.09.2017
26.09.2017
palinator
-> Jarda:
Neexistuje jedinej racionální důvod s tím denně jezdit. Ale je to známka punku, to uznávám.
Neexistuje jedinej racionální důvod s tím denně jezdit. Ale je to známka punku, to uznávám.
19:05:04
25.09.2017
25.09.2017
castrol
-> isti: urcite ano a nie jedna
16:55:33
25.09.2017
25.09.2017
Polyš
-> palinator: Teda s pětikanálem jsem najezdil na dvou autech skoro 180 000km,ale na speciál.Nikdy jsem si nestěžoval. ;)
15:28:53
25.09.2017
25.09.2017
Petr Urban
-> Polyš: Nebo se dá i dlouhodobě : www.millersoils.cz/vspe-p
ower-plus-multishot
15:14:35
25.09.2017
25.09.2017
rsvancara
14:17:37
25.09.2017
25.09.2017
isti
Mňa by zase zaujímalo či tú úpravu robí aj nejaká firma na Slovensku?
12:31:44
25.09.2017
25.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> castrol 25.09.17 12:13:32: :)))
-> palinator 25.09.17 12:23:29: proc? Je to auto, jezdilo to bezne kdysi, tak nevidim duvod, proc by nemohlo ted
-> palinator 25.09.17 12:23:29: proc? Je to auto, jezdilo to bezne kdysi, tak nevidim duvod, proc by nemohlo ted
12:23:29
25.09.2017
25.09.2017
palinator
-> Jarda:
Jestli chce jezdit hodně s pětikanálem, tak to potěš koště.
Jestli chce jezdit hodně s pětikanálem, tak to potěš koště.
12:13:32
25.09.2017
25.09.2017
castrol
-> Jarda: ze ti nieje hanba takuto nelegalnu uravu mu radit
10:22:38
25.09.2017
25.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 24.09.17 21:34:33: tak ono zalezi, kolik s tim chce jezdit, jestli hodne, tak to ma vyznam, resp. radeji bych sel do favomotoru
21:34:33
24.09.2017
24.09.2017
palinator
-> Polyš:
Taky jsem o tom dřív v plánech na novej motor uvažoval, ale teď bych na to sral. Ale to asi nechceš slyšet.
Taky jsem o tom dřív v plánech na novej motor uvažoval, ale teď bych na to sral. Ale to asi nechceš slyšet.
15:01:54
24.09.2017
24.09.2017
Tomaso435
hlavně si to nedávej k šotolovi nebo se ti vrátí něco co nejde použít.
Indru si zkoušel? ten staví ruzný závoďáky
Indru si zkoušel? ten staví ruzný závoďáky
14:57:36
24.09.2017
24.09.2017
Polyš
Nevíte o někom v okolí Hradce Králové upravuje hlavy na natural?