Pri seslapnuti plynu "chcipne" 130

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 14.08.2017 do 15.08.2017, založil/a fidelmc
řadit dle data
22:16:24
15.08.2017
fidelmc
-> kraska98: A tim to taky bylo4 Ja to vcera za soumraku profouknul pusou. Kouknul a videl dirku. Ale az dneska jsem videl, ze v dirce trysky je jakoby měsíček z toho hnedeho sajrajtu jak rikal Jiskra. Tvarilo se to jako kulata dirka 7 a az komresor vyhnal vsechen bordel ze vsech kanalu. Uz jede jak ma. Dikas vsem143
15:43:02
15.08.2017
kraska98
Mě to co říkáš,tedy že škodovka startovala vpohodě,držela volnoběh,ale po přidání plynu chcípala dělala ucpaná tryska prvního stupně.
15:27:16
15.08.2017
Eidy
-> fidelmc: Už je to dlouho, co jsem rozebíral dvoustupňový karbec, takže nevím. Ale hlavní tryska se mi ucpala nedávno na jednokomorovým karbu a chovalo se to úplně stejně. Pumpička stříkala. Stačilo vyčistit trysku a zase to bylo dobrý.
13:15:20
15.08.2017
fidelmc
-> Pavel P..: Injektorem to strika, tak by mohla fungovat ne?
To pravě kdyz to naslapu, tak do otacek jde(na neutral)
11:29:56
15.08.2017
Pavel P..
koukni na membránu akcelerační pumpičky, nejspíš bude ztvrdlá....
10:42:01
15.08.2017
fidelmc
-> Jiskra: Diky, dnes na to kouknu
10:39:40
15.08.2017
fidelmc
-> Eidy: Hlavni tryska I.st. ta co je ve dně plovakove komory?
Starsi typ karbecu ji mel sikmo v rohu tak, jako je tryska II.st. ? Je to tak? Nebo je ve dně tryska
II.st. ??
10:39:14
15.08.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> fidelmc: Podle popisu nefunguje správně hlavní systém. Chybí palivo. První po čem bych šel jestli někde z boku nechybí, nebo neupadla šroubovací zátka. Potom zda je průchozí kanál vedoucí do z emulzní šachty do rozprašovače (může být ucpaný pryskyřicí z vypařeného benzínu a nepoužíváním, nebo jiný bordel). Také může být natočený, nebo ucpaný rozprašovač 1.stupně. Pokud je natočený nesedí otvory vedoucí tělem karburátoru do rozprašovače. Potom zda je tam správné těsnění pod přírubou, nejsou záměnná sedr a edsr... Mají jinak díry, ale na první pohled jsou k nerozeznání. To už pokládám za nepravděpodobné, jen píšu co mě momentálně napadá.
10:08:35
15.08.2017
Eidy
-> fidelmc: To bude nejspíš hlavní tryska.
09:59:08
15.08.2017
fidelmc
-> Tom Troll:
To nebude muj problem. S motorem se nic nedelalo. Pred 5ti letou odstavkou jezdil a ted tohle..
23:40:56
14.08.2017
Tom Troll
mě podobný srandičky dělá 125, po zahřátí to ale naprosto zmizí a na plyn i bez sytiče odpovídá hned.
Nemáš moc veljek předstih?
23:18:17
14.08.2017
fidelmc
Zdravim
130 motor, karb SEDR s ekonos. po 5ti letech uveden do provozu. Nove naplne, filtry..(benzin taky)
Studeny motor na sytic chytne hned. Na plnej sytic cca 1500-2000 (nemam otackomer) bez vynechani, pravidelne otacky..Po ohrati postupne stahuju sytic , az na volnobeh. To same jak na sitic - pravidelnost, bez znamky skobrtnuti. A ted seslapnu plyn, treba jen 1/2 a motor chcipne. Kdyz plyn pustim, hned jak slysim ze zacina chcipat, tak se vzpamatuje a jde zas krasne na volnobech. Kdyz plynem nekolikrat naslapu, motor sice vytocim, ale jak prestanu slapat .. chcipne. Zahratej motor naskoci na brnknuti. Jizda je mozna jen s pridanym syticem, tak na 1/4.
Kde je zakopanej pes? Nizka hladina v komore? Ucpana tryska I.st ? (ty jsem profouknul), akcel. pumpicka strika(asi proto to pri naslapani dostanu do otacek). Nebo kondik na rozdelovaci? Karb i rozdelovac v TOP stavu.
Diky za rady
6
Extreme Tyres