skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Obtok Iv vložky
23:01:51
01.08.2017
01.08.2017
srdcar 120L
-> 11mAjA11: Pravda, to se omlouvám, přehlédl jsem to. V tom případě má asi tu hadičku ucpanou nebo zarostlou, když mu vyskočila teplota, protože jinak to normálně funguje. Fakt to má nějak posunuté, já ji mám rovně proti sobě. A usazování nečistot se pak u IV. válce nekoná, když je tam výstup.
21:24:40
01.08.2017
01.08.2017
Nwkt
21:02:34
01.08.2017
01.08.2017
11mAjA11
Já tam to propojení ale vidím je to akorát posunuté od sebe tak to dělá takové "S"ko.
Mě toto napojení na výstup z bloku u vložky IV válce taky zajímá, možná by to předešlo usazování nečistot v koutě a vyhnívání dosedací plochy měděného kroužku (na motoru co sem přidřel na té vložce byl puchýř, který vypadal jen jako nános kamene, ale odlouplo se to s celou šíří té plošky pro měděný kroužek takže vlastně sada vložek na vyhození i když byly v podstatě v pořádku i s pístama..)..
Mě toto napojení na výstup z bloku u vložky IV válce taky zajímá, možná by to předešlo usazování nečistot v koutě a vyhnívání dosedací plochy měděného kroužku (na motoru co sem přidřel na té vložce byl puchýř, který vypadal jen jako nános kamene, ale odlouplo se to s celou šíří té plošky pro měděný kroužek takže vlastně sada vložek na vyhození i když byly v podstatě v pořádku i s pístama..)..
19:44:20
01.08.2017
01.08.2017
srdcar 120L
-> Borderer: Netlačí se to nikam, zrušil jsi malý oběh, pokud vypneš topení. Aby ti to fungovalo, musí se voda vracet přes vodní pumpu do motoru( proto se tomu říká malý oběh. Velký oběh je, když se otevře termostat a voda proudí přes chladič.) Aby fungoval malý oběh při zavřeném topení, je mezi hadicí na topení od termostatu a hadicí k vodnímu čerpadlu propojka s 6 mm hadičkou, kterou u tebe nevidím.
U tisícovky a stovky byl vývod vody dole ze IV. válce napojen na trubku do vodní pumpy. Když bylo topení otevřené, proudila voda malého oběhu od termostatu přes topení zpět do motoru, při zavřeném topení proudila voda vývodem u IV. válce, měl menší průměr než trubka k topení. U řady 105 až 136 to zrušili a je tam jen propojka, takže jde voda vždy od termostatu.
U tisícovky a stovky byl vývod vody dole ze IV. válce napojen na trubku do vodní pumpy. Když bylo topení otevřené, proudila voda malého oběhu od termostatu přes topení zpět do motoru, při zavřeném topení proudila voda vývodem u IV. válce, měl menší průměr než trubka k topení. U řady 105 až 136 to zrušili a je tam jen propojka, takže jde voda vždy od termostatu.
12:42:00
30.07.2017
30.07.2017
Nwkt
Měl jsem to přes výměník voda/olej
11:54:34
30.07.2017
30.07.2017
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja to mam zapojeny primo pred cerpadlo a je to v poho x let... Urcite to pomuze pac ta hadice po jizde skoro sviti :-D
10:27:27
30.07.2017
30.07.2017
Borderer
Zkoušel už někdo zapojit obtok čtvrté vložky tak, že vývod z motoru zapojí na vstupní hadici od topení? Říkal sem si, že když je topení zapnuté, bude se voda tlačit tam, ale když vypnuté, bude se tlačit k termostatu. Teoreticky je to bezchybné, prakticky už je to asi horší, protože se motor začal přehrávat, dokud sem nepustil topení. Je tedy možné, že to chytí opačný směr a horká voda od termostatu se tlačí zpět do motoru?