skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dusí se
Výfuk je komplet nový, ručka odbržděná, katalyzátor nevím jak na tom je, filtr vzduchu zkusím vyměnit. Hadičku podtlaku k posilovači najdu kde? Dal potrubí myšleno od filtr boxu vpřed? Tlak benzínu poznám jak? Díky
Podobně se choval služební favorit s katalyzátorem vstřeleným do trubky středního dílu výfuku..
Přicpanej filtr vzduchu, benzínu, hadička podtlaku k posilovači...
První po čem bych šel, tak zkus nacpat do vejfuku nějakej drát s očkem na konci, jesi nevytáhneš vatu. Taky smě měli na pohled zvenku cajk vejfuk na fildě, ale vevnitř byl nasračku.
ucpanej vejfuk? netěsnost sacího potrubí ? zatažená ruční brzda? 

-> Cmoud22: Nepřibržďuje ti nějaky kolo?
Ahoj moje felicie 1.3 MPI při 2 rychlosti točí v celém spektru otáček, na 3. po 3000 se začne v dusit, po delší době e dostane na 4000 a opět začne táhnout. To samé i na 4. a 5. více jak 130 z ní nedostanu. Úpravy : jen zvýšený podvozek (pera ). Volnoběh drží normálně. Díky za rady