130 nestartuje

prohledat
46 příspěvků (zobrazeno 1 až 46) od 31.05.2017 do 23.03.2018, založil/a THOMMY
řadit dle data
17:24:37
23.03.2018
Koláčný
Děkuji všem za názory, zkusil jsem to ukostřit přes převodovku a startuje...takže ukostření je špatné 7
10:25:49
21.03.2018
Eidy
-> Koláčný: A co když přivedeš + na cívku (místo od klíčku) ze silového kabelu? Může být problém v káblu od klíčku.
09:01:38
21.03.2018
Bukaj
Možná nějaký přechoďák - buď na nějaké kostře, nebo na baterii/kabelu ke startéru...?
Projdi spoje silového vedení ("plusový" kabel od baterie ke startéru) a zkusmo natáhni druhý kabel z minus pólu baterie přímo pod jednu z matic, které připevňují startér k převodovce...4
23:43:53
20.03.2018
Koláčný
Tak jsem tam hodil nový startér..a problém stále stejný..motor jsem ručně protočil, takže se mi nezdá, že by to bylo setrvačníkem, je blbost, aby měl špatné zuby, když ten motor byl na generálce loni...spíš bych viděl problém v elektrice a nevím, kde začít..jeden to startovalo a druhý den už ne, aniž bych mezitím jel..po nastartování jsem to zas zhasnul a druhý den už nic
20:47:24
13.03.2018
Pavel P..
-> Koláčný: vůle v pastorku nevadí, problem je vůle na předním kluzném ložisku... pokud je to bronzové pouzdro vyběhané tak se starter zasekává, tim jak se rotor přidrhne o statorové vinutí...
15:35:47
13.03.2018
isti
A ja som s mojím nič neurobil3
11:00:07
13.03.2018
Koláčný
Tak jsme to hodili na externí zdroj ze zásuvky a mělo to snahu startovat, ale vždy se motor pootočil max o čtvrt nebo půl otáčky, nemělo to vůbec sílu. Takže jsem startér znovu vymontoval a vyčistím uhlíky..a také je vůle v pastorku, jde s ním trochu "kvedlat"
21:43:51
12.03.2018
Evž@
-> OndraST: 4 179
21:29:35
12.03.2018
OndraST
-> Evž@: Díky za radu, nakonec stejný problém s cívkou. Holt pro příště.9
00:39:24
10.03.2018
srdcar 120L
-> Koláčný: Ještě mě tak napadlo, že ti mohla odejít rozběhová spojka u pastorku startéru, mě se to už stalo, bohužel je to neopravitelné, ( je to zapertlované) musí se vyměnit pastorek. Poznáš to jednoduše, když u vyndaného startéru zatočíš ručně pastorkem a držíš to za vidličkou, tak nemá žádný odpor a chrastí ve spojce. Pastorek jde celkem snadno vyměnit, ale je spíš problém mít jiný.
21:15:15
09.03.2018
Westas - zrušená registrace
Ani že sa vysúva kotva nemusí znamenať, že sa vysúva dostatočne. Raz som štartér zle poskladal a síce sa kotva vysúvala, ale málo.
13:29:00
08.03.2018
Jiskra - zrušená registrace
Má zkušenost se startérem. V mém případě dělala problémy ta spínací cívka a silový kontakt v ní. Bylo to uvnitř úplně zoxidované. Asi vlivem proniklé vlhkosti. Naprázdno se startér točil, ale pod zátěží ani prd, jenom se to zahřívalo... Takže repase a rovnou výměna uhlíků včetně srovnání komutátoru.
Takže situace, kdy naprázdno startér točí, ještě nemusí znamenat, že je OK.
21:47:47
07.03.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P.. 07.03.18 21:28:12: To řiká, že jí prohodil za jinou... Ale může bejt v prdeli někde kostra.
21:28:12
07.03.2018
Pavel P..
-> Koláčný: změř napětí na baterce... je možný že odešel jeden článek.
13:51:15
07.03.2018
Shatter
-> Koláčný 28.02.18 18:39:10: tak si si odpovedal.. motor sa netočí, len niečo chrastí.. nemá zmysel kontrolovať iskru ani nič.. bude to okusany veniec zotrvačníka..zhoď štartér, zasvieť dnu na veniec a pozri zuby.
upraveno 1x, naposled 07.03.2018 13:51:46
13:06:15
07.03.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Koláčný: Jestli to rychle za sebou cvaka tak je slaba baterka nebo nekde prechodak...
13:00:52
07.03.2018
Koláčný
Startér jsem vyndal a vyzkoušel, funguje jak má. Baterku jsem prohodil, jestli není nízké napětí a i s jinou baterkou to dělá stále to samé. Jediné, co vím, je, že cívka dává malou jiskru, ale to by nemělo souviset s tím, že startér ani nezačne točit motorem...
20:18:51
28.02.2018
isti
-> Koláčný: Tak skús vymeniť štartér.
18:39:10
28.02.2018
Koláčný
-> srdcar 120L: Video jsem nahrál, ale nechce mi ho to vzít, snažil jsem se několikrát :D Posílal jsem to známému a ten myslí, že odešla elektrika startéru..protože motor se vůbec netočí, jsou to spíš zvuky jako kdyby se protáčela ozubená kolečka o sebe, nezapadlé, jakoby klapání
18:36:25
28.02.2018
srdcar 120L
-> Koláčný: Pokus se ten divný zvuk nahrát na video a dej to sem. Popis je neurčitý a těžko se dá určit, co by to mohlo být. Když ti točí startér a jakoby podivně střílí nebo prská, může klidně být ustřižený čep na komínku nebo unašeči rozdělovače, rozdělovač se tak netočí a nedává jiskru tam, kam by měl.
17:19:22
28.02.2018
Koláčný
Tak mi 130 také nestartuje..nestartovala delší dobu, včera se vyčistil rozdělovač a seřidil, nicméně cívka dávala hodně slabou jiskru. Nicméně povedlo se několik úspěšných startů. Jdu startovat dnes a slyším divný zvuk, jakoby slabé střílení, jakoby se startér točil, ale netočil motorem..je to možné?
upraveno 1x, naposled 28.02.2018 17:21:16
17:29:52
27.02.2018
Evž@
-> OndraST: já nastartuju stodvacítku na plyn i při - 10°C a dokonce bez plyn sytiče kde mi shořela cívka ale je fakt że jsem to ladil dlouhodobě.
Na benzín to musí asi bez problému chytit.Jestli jde jiskra a je tam benzín tak co víc radit.
Ale i tak bych poradil zkus jinou indučku.Já jsem se kdysi jedno celé léto trápil s problémem kdy mě 120 opakovane nechtela chytat ani za tepla.150km od baraku sem rozebral karbec,řešil jiskru která tam byla.Nic sem nezjistil,složil to zpět a chytlo na drc.Další den to samý.Pak sem vyměnil indučku když to nechtělo chytnou a najednou to jelo.Takže závěr byl takový že indučka jiskru dávala ale ne o takové intenzitě která je potřebná pro nastartování.Takže byla napůl KO a člověk pak neví co s tím je.
16:41:54
26.02.2018
srdcar 120L
-> OndraST: Pokud máš při startování mokré svíčky, máš problém v elektrice-zapalování. Neuvádíš, jaký rozdělovač máš. Pokud je klasický, kontaktní, s kladívkem, mohla ti spadnout mezera kladívka, je 0,35 mm nebo máš pecičku mezi kontakty. Dále dost rád odchází kondenzátor. Můžeš mít taky probitý kabel z cívky do rozdělovače nebo pokud máš ještě odrušené koncovky, tak neprůchozí koncovky. Pokud máš měděné hlavní kabely na rozdělovači, tak koncovky měly jak na jedné, tak i na druhé straně kabelů 5 kohm. Můžeš mít taky poškozený odpor v palci rozdělovače.
15:30:32
26.02.2018
isti
-> Bukaj: Vraj to bolo na revízii pred rokom a menili lpg filter a vzduchový som čistil ale to by som mohol vymeniť.To nechápem že prečo to neštartuje ani na benzín,8 stupňový predstih by mal zvládnúť.Natiahnem benzín ac pumpou a po druhom dlhlom štartovaní to možno naskočí.To som ešte neskúšal či to vstrekne benzín pri zošliapnutí pedálu kvôli lpg haraburdám.Pri výmene rodelovača som skúšal iskru sviečkou tak že som to pridržal k obalu alternátora a keď som točil motorom v smere otáčania tak nehodil iskru len vtedy keď som s tým točil speť a ani to nie vždy.Na lane to naskočí na krátkom úseku.
07:24:27
26.02.2018
Matsoft
a mas civku s odporem nebo bez? ja tyhle problemy mel u civek s odporem a kdyz jsem mel zapojenej ten druhej kablik do starteru.... jakmile byla bez odporu nebo odpor vyrazenej a kablik nezapojenej, tak mi to startovalo OK.
07:13:08
26.02.2018
Bukaj
-> isti 25.02.18 20:39:32: A co filtry (kapalné fáze PLG a vzduchový)? Mně to na LPG startuje při -15 °C sice blbě, ale důvodem je, že ten motor nemá po 230 000 Km na třech válcích kompresi, za mrazu to točí téměř bez odporu3
-> OndraST: A co sytič? Funguje, jak má?
22:59:23
25.02.2018
Borderer
-> OndraST: Nepadá ti napětí? Ono to třeba ještě motorem točit může, ale jiskra už může stát zaprd a nechytne to. :-)
22:08:38
25.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> OndraST 25.02.18 20:39:51: zkus vstriknout do sani benzin, jestli to chytne... 4
20:39:51
25.02.2018
OndraST
Motor na plyn není, pokud startuju studený motor není ani náznak zakuckáni prostě nic, zatím dík, svíčky i kabely bych vyloučil, cívku i rozdělovač, mě napadá jedině ta pumpa popřípadě benzínové hadice nebo přicpané sítko.
20:39:32
25.02.2018
isti
-> Tomaso435: Auto mám približne rok,vždy som to štartoval na plyn,po vstreknutí to bežalo na tretiu otočku.Pred pár mesiacmi sa to začalo zhoršovať až sa stalo že to nenaskočilo.Ak to nemá náznaky po štvtej-piatej otočenia motorom tak to môžem štartovať celý deň.Nedávno sa mi stalo že sa pretočil palec v rozdelovači a za jazdy to skapalo,odvtedy je to ešte horšie.Neviem aký mal predstih pred tým ale teraz je 8 stupňov.Nastavil som to na teplom motore a táto hodnota bola ideálná lebo pri väčšom predstihu sa motor dusil a mal nepavidelný chod.Plyn by mal znieš aj 10-12 stupňový predstih.Už som vymenil rozdelovač,cievku aj krabicu.Fakt ma to už serie.
20:18:39
25.02.2018
Tomaso435
-> isti: tak pokud máš auto seřízený na plyn, na kterej to startuje jen když je v plynném stavu , je jasný že v zimě když plyn je kapalnej, to na něj nenastartuje a na benál blbě, protože to je seřízený na jiný palivo...
20:18:36
25.02.2018
zabiakPUK
-> isti: favo zapaľovanie hodí iskru aj pri -88
20:16:13
25.02.2018
zabiakPUK
na toto odpovedať, keď to človek nepočul, ako sa to chová bude veľmi ťažké. nepíšeš či to malo aspoň snahu zakašlať, či si skúšal "nacukať benzín, či dáva iskru. ako rýchlo točil štartér, či ledva...

edit: už ma dvaja predbehli
upraveno 1x, naposled 25.02.2018 20:17:05
20:15:38
25.02.2018
isti
-> OndraST: Ja ti neporadím lebo aj mňa trápí ten istý problém ale tipoval by som to na zapalovanie.V mojom prípade s favorit zapalovaním mi to prestalo štartovať na plyn,a buď horko-ťažko naštartuje na benzín alebo vôbec.Pri teplých štartoch nie je problém.
20:12:42
25.02.2018
Tomaso435
-> OndraST: asi bych hledal problém v zapalování.. tj rozdělovač, víčko palec kabely regulátor cívka....
19:51:21
25.02.2018
OndraST
Zeptám se, mám pracovní 130cítku, která mě teď o víkendu dost vypekla, není možné při mrazu bylo +-15 oba dva dny motor nastartovat, kde hledat problém.
Startér točí dokud nevymlátím baterku, svíčky jsou mokré od benzínu, nepomáhá roztlačení,
svíčky jsem několikrát sušil nad hořákem, nakonec ji nastartuju, ale trvá to strašně dlouho.
Dneska jsem ji musel na místo kde parkuje dotáhnou na laně, předtím jsem možná půl hodiny zkoušel natočit motor bez úspěchu, když stála na místě kde stojí chytla na drcnutí, kde hledat problém, AC pumpa, nebo něco jiného, případně si nechám poradit.
20:47:50
01.06.2017
Jozka
Jestli je to ukostřením se dá zjistit během několika vteřin, pokud v tom LPG - sundat dekly za sedačkma a secvaknout startovacím kabelem mínus baterie s horní maticí, držící startér.. až kdyby tohle zabralo, začal bych se patlat s páskama a šmirglovat.
19:05:51
01.06.2017
Tomaso435
-> Bagrr- máma mele Emu: cívka bud jde nebo nejde..

motor nemáš přikostřenej? já rači nevim proč jo :-D kábl s očkama tam mám danej navíc ...
18:48:55
01.06.2017
Bagrr- máma mele Emu
Z mých poznatků, jakožto mekánika pomocného při zprovoznění....
Motor základně nastaven, starter motá, jiskru to hází, benzín tam jde a motor nechytne... Při roztažení chytl prakticky na první převalení... Po roztažení měl relativně pravidelný chod, při jízdě sem tam cuknul (přisuzuju základnímu nastavení, chtěl by ještě doseřídit), ventily necvakaj, takže k detonačnímu zapalování nedochází... Směs teď bude spíš bohatší. Po dojetí cca 12km na parkplac auto chcípnuto a na starter nechce chytnout... Tři pokusy o roztlačení úspěšné, starter nic... Osobně podezřívám buďto starter samotnej (moc velkej odběr ikdyž motá poměrně rychle) nebo je někde na kostře přechodovej odpor jak kráva... Tome říkám ti, bude to někde na zemnících páskách... Zkus je odšroubovat, očistit dosedací plochy až na holej plech... Jinak mě napadá cívka ale ta asi spíš ne...
upraveno 1x, naposled 01.06.2017 18:49:56
17:05:40
01.06.2017
Jiskra - zrušená registrace
Co mě tak rychle momentálně napadá.

1.Kontrola kvality paliva zda neobsahuje vodu nebo něco jiného...
2.Zkontrolovat karbec jestli někde neupadla nějaká zátka, záslepka a zkontrolovat sítko před plovákem a zkontrolovat el.mag.ventil volnoběhu a hladinu v plovákové komoře...
3. Zkontrolovat jestli někde nepřisává falešný vzduch - prohnuté víko, příruba karburátoru k sání (dotažení), hadice od posilovače, sání k hlavě...

Pokud starter točí cca 800 otáček a točí pěkně nejspíš není chyba ve startéru. Pokud chytne na roztažení a po nějaké době chcípne a nejde nastartovat je nejspíš chyba v palivovém systému. Zvlášť pokud je ověřeno, že při startování dává jiskru... Kontrolu rozdělovače v rámci prevence bych nicméně doporučil. Držím palce...
17:02:24
01.06.2017
Pavel P..
zkus dát nový kondenzátor na rozdělovač...
14:49:32
01.06.2017
bouchy
Bambilion věcí... kabely (pořadí, stav), natočení víčka rozdělovače, vůle, svíčky, ventily, špatný benzín, nedostatek tlaku pumpy, seřízení na karburátoru - hladina, volnoběh, stav sytiče, chudá/bohatá směs, druhá komora, stav trysek, přisávání, kompresní tlaky, ukostření,... pokud by byl problém na baterce -> zkusit přes kabely, ale myslím, že tím to není (přecejen není pod nulou...)
14:46:13
01.06.2017
Eidy
-> THOMMY : Možná nová baterka, ale záleží na ukostření resp. přechodových odporech. Jestli je to po nějaký GO, tak jsou některý věci natřený a tudíž může být špatný kontakt. Nebo nějaká oxidace. Každopádně pokud to na roztažení chytá a na startér ne, tak bych šel po elektrice.
14:42:57
01.06.2017
THOMMY
Baterka je nová... 8
05:04:31
01.06.2017
David29
-> THOMMY : Nebo v baterce, zkus to přes kabely
21:43:17
31.05.2017
THOMMY
Zduř, po delší době se mi zase naskytla možnost vrtání se v povozu s motorem vzadu, ale nějak si už nevím rady... konkrétně 130 údajně po GO před nějakou dobou. Začalo to za jízdy čím dál tím víc cukat, pak mi to zdechlo a už jsem nenastartoval. Po všemožných pokusech to jen vyletělo do otáček a i pod plynem chcíplo... jiskru hází, benzín jde, karbec i předstih jsme cca základně nastavili, ale startér točí a nic. Na roztažení ale chytl hned, jel docela v pohodě, pak ale zase nenaskočil... Může být error ve startéru, že by měl moc velkej odběr a už nezbylo na zápal? Díky za rady...
Extreme Tyres