-> xerox422: hehe a to ja mám šrób bohatosti vykrútený von asi tak o 10 otáčok, keď ho zakrútim viac, tak motor nejde pravidelne a dusí sa :))
Ale to bude asi tým, že nemám úplne sériový motor.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nastavení Lekru
15:41:27
09.05.2017
09.05.2017
minno
14:05:58
08.05.2017
08.05.2017
xerox422
-> fero189: tak srob nastavenia bohatosti by mal byť 1-1.5 otáčky vo väčšine prípadov aj keď to literatúra neuvádza, keď to máš na 2 pojdeto aj tak, ale určite je niekde chyba, dymit ako TDI nemá ani zastudena ak mu nenalozit aby sa otvorila aj druhá komora.
Objemovy ovládač funguje? Také ufo do ktorého idú dve hadičky. Je to najčastejšia porucha ktorá odchádza po 100tkm. Keďže to štartujes pod plynom tak to bude problém za studená, za tepla tieto lekr-e horšie štartujú. Odporúčam ti nastudovat knihu od Malinu tam je všetko vysvetlené aspoň toľko aby si vedel čo naco je aby sme lepšie vedeli cez net radiť.
Objemovy ovládač funguje? Také ufo do ktorého idú dve hadičky. Je to najčastejšia porucha ktorá odchádza po 100tkm. Keďže to štartujes pod plynom tak to bude problém za studená, za tepla tieto lekr-e horšie štartujú. Odporúčam ti nastudovat knihu od Malinu tam je všetko vysvetlené aspoň toľko aby si vedel čo naco je aby sme lepšie vedeli cez net radiť.
13:59:43
08.05.2017
08.05.2017
Tomaso435
CO takhle začít předstihem ? resp správnou polohou rozdělovače o 180°..
pak na to dát karbec jetej hnusnej špinavej zasyflenej ... a příjdeš na to že to funguje :D
Jinak předpokládám že ho máš vyčištěnej tak že si ho rozebral, a né že si ho tam ponořil celej :-D Tedy že máš i nové těsnění, víš že je karbec rovnej a že není křivej, nedrhnou ti klapky , máš novou nebo aspon v pořádku membránku obohacovače, neáš protrhlou membránku pupičky......
Sytič může bejt KO, dej jinej klidně jetej, nastavuje se to na v rozmezí tech dvou rysek.
pak na to dát karbec jetej hnusnej špinavej zasyflenej ... a příjdeš na to že to funguje :D
Jinak předpokládám že ho máš vyčištěnej tak že si ho rozebral, a né že si ho tam ponořil celej :-D Tedy že máš i nové těsnění, víš že je karbec rovnej a že není křivej, nedrhnou ti klapky , máš novou nebo aspon v pořádku membránku obohacovače, neáš protrhlou membránku pupičky......
Sytič může bejt KO, dej jinej klidně jetej, nastavuje se to na v rozmezí tech dvou rysek.
13:44:53
08.05.2017
08.05.2017
fero189
Dobrý den. Potřeboval by jsem poradit, jak nastavit karbec na Favoritu. Jak motor je po GO, tak i karbec je po kompletní renovaci, vyčištěný ve ultrazvukové vaně, trysky profouknutý. Věděl by mi někdo poradit jak na to, respektive nějak polopate vysvětlit ja by to mělo být v základním nastavení? Nakolik jsem dělal dosud jenom se SEDRy, s LEKRem to moc neumím. V jednoduchosti: motor dlouho startuje (jenom s plynem) a i po nastartování trvá chvíli až se zvednou otáčky, pak je chod nepravidelný a z výfuku jede i na volnoběhu černej dým (po přidání plynu to pak vypadá jako po akceleraci TDI ). Zadruhé, sytič si taky jede jak chce, v podstatě ani nevím kdy je zapnutý a kdy ne, motor si proste dělá co chce. Četl jsem na tohle téma už mnoho, zkoušel jsem taky ubrat bohatost směsi (pokud jsem to pochopil, tak to byl šroubek ze zadní části zboku) a dal ho na 2 otáčky závitu. V podstatě kdyby mi někdo mohol v krátkosti vysvětlit který šroubek na co slouží, případne jaké je jejich základní nastavení (otočení), byl bych velmi vděčný.