skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapalování
-> Rori: Pokud se nepletu, tak 105, 120 i Favorit měly stejná závaží v rozdělovači a lišily se jen pružinky respektive rozsah odstředivé regulace. Jiná závaží však byla v užovkových rozdělovačích. A u emkových rozdělovačů se alespoň pro 120 minimálně jednou v průběhu výroby měnily pružinky za nový typ, závažíčka však zůstala stejná...
Ahoj, nech hladam ako hladam, neviem najst informaciu o tom ake zavazia patria do 105koveho, 480tky rozdelovaca. Mam tu na stole dvojite a jednoduche. Jednoduche su v lepsom stave, no neviem ci ich mozem pouzit. Mal by to byt obycajny/seriovy rozdelovac do 105ky. Pruzinky som vycital ze obe rovnake, jednoduche. Diky za radu.
Pro takovy motor uz musi byt rozdelovac s jinou charakteristikou,seriove kusy jsou nevyhovujici. Podtlak je v takovem pripade lepsi zaslepit.
Jen lehce upravený, vačka 278/270 karburátor Weber DGV 32/36 ten má připojení na podtlak...
To je seriovy motor? Muzes pouzit rozdelovac ze 120,zakladni predstih kolem 0 stupnu.
Zdravíčko, Mám dotaz. Jaké použít zapalovaní při zástavbě motoru z Favorita do Š 120 ? Je nutné mít rozdělovač s podtlakem? Díky