Zlobí sytič

prohledat
70 příspěvků (zobrazeno 51 až 70) od 24.04.2017 do 05.02.2019, založil/a kraska98
řadit dle data
19:37:33
29.04.2017
Jiskra - zrušená registrace
Šoupátka sytičů - vlevo EDSR, uprostřed EDSR A32, vpravo SEDR... Všechny jsou vyfoceny v poloze zavřeno sytič vyřazen z činnosti. Samotné komory okruhu sytiče, na které dosedá šoupátko jsou identické. A šoupátko musí dokonale těsnit, tzn nesmí být zdeformované.
zvětšit Zlobí sytič - obrázek od Jiskra - zrušená registrace vložen 29.04.2017 19:37:33
upraveno 1x, naposled 29.04.2017 19:58:17
19:34:34
29.04.2017
Jiskra - zrušená registrace
Emulsní trubice sytiče - vlevo SEDR s vyndaným tlumítkem, který se zasune do trubice a zašroubuje, vpravo EDSR ten v sobě nic nemá. Díry v trubicích se liší v průměrech kvůli rozdínému tvaru emulsní šachty sytiče. Liší se i jejich délka (v případě trubice s SEDR je bez tlumítka kratší).
zvětšit Zlobí sytič - obrázek od Jiskra - zrušená registrace vložen 29.04.2017 19:34:34
upraveno 2x, naposled 29.04.2017 19:49:33
09:33:20
29.04.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> kraska98: Tlumítko na EDSR je v samostatném kanálku těsně před šoupátkovou komorou. Změnilo se to až na EDSR A32 a ten dle čísla nemáš. Předělat to uspěšně nejde. Zkoušel jsem na svém EDSR tehdy staré tlumítko vyndat a dát to ze Sedru nad emulzní trubici do víka. SEDR a EDSR A32 má tlumítko bez pružiny přímo ve víku karburátoru za emulzní trubicí sytiče (to je trubka co vede z víka k trysce). Na EDSR to sice takto jde namontovat, ale kvůli ROZDÍLNÉMU šoupátku (jsou 3 různe typy dle karbce) to vůbec nefunguje. Pokud máš na EDSR tlumítko ve víku, tak bůh ví co, nebo kdo se v tom rýpal a tím pádem máš systém sytiče totálně rozhozený. Máš dvě možnosti dej tam novější SEDR, nebo budeš muset systém sytiče navEDSR dát do původního stavu tak jak má být. Zkusím večer najít fotku jak to má být...
13:23:45
26.04.2017
kraska98
-> Jiskra: Tu pružinku tam tuším nemám.Je tam jen našroubovaná trubka co vede dolů k trysce sytiče a pak hned za tím je to tlumítko.Jo a liší se nějak trubka edsru od trubky sedru ? Na té trubce od edsru je dole na obvodě malá díra průměru cca 3mm zatímco na sedru není žádná a celkově mi nějak příjde,že ta trubka v tom edsru není původní.
upraveno 1x, naposled 26.04.2017 13:24:00
10:22:23
26.04.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> kraska98: Měl jsem s EDSR ten samý problém. U mě to bylo tlumítkem a prohnutým víkem, které při rovnání trochu naprasklo u kanálku sytiče. EDSR má tlumítko uplně na pytel a náprava nastala až s EDSR A32. Zaměnit to za nové provedení na starý EDSR úspěšně nejde. Tlumítko má mít pod sebou pružinu a musí být volně pohyblivé nahoru a dolů ve svém kanálku. Po vytažení sytiče a nastartování je krátce nasávána velmi bohatá směs. Motor chytí a jak stahuješ sytič, tak bez fungujícího tlumítka, které má směs ochudit se motor uchlastá. Při stažení sytiče se má ten pístek tlumítka posunout dolů podtlakem vzniklým v šoupátkové komoře. Zakrytím bočního otvoru v pístku jak se posune dolu se ochudí směs na správnou hodnotu. Systém je nespolehlivý, stačí prohnuté víko nebo jiná drobná netěsnost a systém sytiče nefunguje. Rovněž stačí, aby pístek nechodil tak jak má atd... Prostě tlumítko v systému sytiče na EDSR vyžaduje pro svůj správný chod naprosto těsné víko a šoupátkovou komoru, aby vznikl podtlak, který zatáhne pístek. Mé řešení na opravu bylo vymontování původního motoru a nahození Fa s Lekrem. Od té doby mám klid. Ten původní zinkový šmejd už nechci nikdy vidět. :-)
23:45:18
25.04.2017
Pavel P..
Mě tohle kdysi na 105ce dělalo prohnutý víko karburátoru.
20:12:55
25.04.2017
kraska98
-> palinator: To samé,chvíli drží ale pak taky začne chcípat a nejhorší to je když je zhruba na té čtvrtce,to zdechá hned.
19:57:49
25.04.2017
palinator
-> kraska98:

A když ten sytič ubereš třeba na půlku/čtvrtku?
18:07:18
25.04.2017
kraska98
-> Jiskra: Jak to myslíš ? Mělo by být čisté.
09:50:16
25.04.2017
Jiskra - zrušená registrace
-> kraska98: Nefunguje ti správně tlumítko...
22:57:00
24.04.2017
kraska98
-> srdcar 120L: Ok,vyzkušám a kdyžtak se ozvu.Zatím díky 4
22:49:43
24.04.2017
srdcar 120L
-> kraska98: Celkem nemusí, kolikrát stačil pucek ve ventilku, na sytič se postupně zvedala hladina a motor začal zdechávat a černě kouřil. Pak při normálním běhu se to víceméně dalo poznat jen na vyšší spotřebě.
22:34:18
24.04.2017
kraska98
-> srdcar 120L: Trubičku jsem kontroloval a je dotáhnuta.Mohu zkusit ten jehlový ventil,ale to by dělalo neplechu i bez sytiče ne ? Hladinu jsem šteloval ještě než šel karbec na motor podle Andrta,protože byla právě lehounce menší než jsou předepsané hodnoty,tak možná tabulková hodnota není to pravé ořechové.
22:18:40
24.04.2017
srdcar 120L
-> kraska98: Můžeš mít špatně nastavenou hladinu nebo ti netěsní jehlový ventil na plováku. Viděl bych to na druhý problém. Taky můžeš mít povolenou vzdušníkovou trubičku na víku karbce, která vede nad trysku sytiče. Chce to všechno překontrolovat.
22:08:52
24.04.2017
kraska98
Mě to na plný sytič točí jak říkáš asi 2500otáček.Vím,že při přidání sytiče obecně mají ty motory tendenci chcípnout,ale tady mi to někdy začne chcípat i na plný sytič.Jako by se to přechlastalo.Teď mě napadlo,zda-li by to nemohlo být například špatnou hladinou v plovákovce ?
22:02:40
24.04.2017
ochoda
-> kraska98: Ještě mě napadlo, že potom co sem seřídil klapky, tak to taky fungovalo uplně jinak.
21:58:33
24.04.2017
palinator
Já mám teda mnou osobně dělanej SEDR na 135 a o sytiči tvrdím, že konečně funguje, jak má, to znamená, že když ho úplně vytáhnu, tak motor bez předchozího pumpování akceleračkou po pár otočeních chytne a postupně vyleze asi na 1500 otáček, víc ne. Na původním karburátoru mi to na sytič točilo hrůzu 2500-3000.

Nicméně to, že v přechodu po povytažení sytiče má motor tendenci chcípat, dělá snad každej karburátor a můj konkrétní motor když je sytič vytaženej víc než má bejt, postupně začne jet na 3 válce (ale tam je spíš chyba v kompresi) a černě hulit. Ale na částečný vytažení sytiče v běžných teplotních podmínkách bych řek že mi to funguje dobře.
21:55:12
24.04.2017
kraska98
-> ochoda: Nojo,když mě ty lekry neberou.Já radši klasiku značky Jikov se všemi neduhy,co k tomu patří :D
21:46:05
24.04.2017
ochoda
Mě to na sedru dělalo asi něco podobnýho. Nastartuješ na plnej, a hned ho trošku ubereš, za první křižovatkou vypínám. Vím, že se to (u SEDRu, nevím jak EDSR) nehalo ovlivnit seřízením volnoběhu. Nicméně jakmile sem tam dal LEKR z fáčka, víckrát už sem SEDR neviděl. 1
21:35:12
24.04.2017
kraska98
Zdarec.Možná se to už někde řešilo.Kdyby ano,tak hned mažu.Mám karbec EDSR 2939 a jakmile chci přidat sytič tak okamžitě začne zdechat.Když dám sytič na plno tak chvíli to drží klasicky zvýšené otáčky,ale pak to začne taky zdechat.Bez sytiče jakmile se trochu ohřeje tak drží volnoběh pěkně a jede taky dobře.Jen mě zkrátka zlobí ten sytič a mám tak kvůli němu blbé studené starty,neboť bez sytiče se jí moc startovat nechce 3 Karbec je pročištěn.Nějaké nápady čím by to mohlo být ? Díky. 6
Extreme Tyres