Vstřikování BMM to nedá, nebo ano ale velmi blbě, nebude to mít pěkný projev a nepotáhne to v celém spektru jak by mělo, hlavně pod plným plynem. Mám vačku poníženou tuto právě k ŘJ, která má 275 / 267, která šlape s ŘJ zcela v pohodě. Více o ní do zpráv.
Fav. karb. by to zlvádl, ale je lepší kompletní úprava. Natryskování je základ, nutnost. Ale prostupné průřezy a aerodynamicky je tento karb. hodně nešťastný a je dobré mu výrazně pomoci pro výkonnost v max. otáčkách.
Webry do normální provozu beru jako hodně "odvážný" spíše však "zbytečný" počin. Velká spotřeba i při částečném zatížení, výkonnost vs. neduhy a přechodové stavy z částečných zatížení do maximálních beru jako velmi zápornou věc vs. kolik to vlastně za dané peníze přidá na výkonosti a kolik se ztratí na pěkném průběhu krutu z malých ot.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
278°/270°
13:13:05
22.04.2017
22.04.2017
Petr Urban
12:39:43
22.04.2017
22.04.2017
Pesek_1
Čau kluci :-)
Mám motor z feldy BMM, náporové sání, vyleštěné a zvětšené kanály, všecko je slícované, větší ventily, snížená hlava, překroužkovanej motor, svody 4-1 a komplet udělaný výfuk a ještě jiný blbinky...
Všecko je to doladěné k vačce 278°/270°. Ale teď moje otázka.
Utáhne to originál vstřikování? A nebo mám ještě karburátor z favorita, dal by to ten, kdybych ho přetryskoval? Jinak mám doma ještě dva 45 webery, ale ty mám v plánu na jinej motor :-)
Díky a pěknej vákend.
Mám motor z feldy BMM, náporové sání, vyleštěné a zvětšené kanály, všecko je slícované, větší ventily, snížená hlava, překroužkovanej motor, svody 4-1 a komplet udělaný výfuk a ještě jiný blbinky...
Všecko je to doladěné k vačce 278°/270°. Ale teď moje otázka.
Utáhne to originál vstřikování? A nebo mám ještě karburátor z favorita, dal by to ten, kdybych ho přetryskoval? Jinak mám doma ještě dva 45 webery, ale ty mám v plánu na jinej motor :-)
Díky a pěknej vákend.