278°/270°

prohledat
2 příspěvků (zobrazeno 1 až 2) od 22.04.2017 do 22.04.2017, založil/a Pesek_1
řadit dle data
13:13:05
22.04.2017
Petr Urban
Vstřikování BMM to nedá, nebo ano ale velmi blbě, nebude to mít pěkný projev a nepotáhne to v celém spektru jak by mělo, hlavně pod plným plynem. Mám vačku poníženou tuto právě k ŘJ, která má 275 / 267, která šlape s ŘJ zcela v pohodě. Více o ní do zpráv.

Fav. karb. by to zlvádl, ale je lepší kompletní úprava. Natryskování je základ, nutnost. Ale prostupné průřezy a aerodynamicky je tento karb. hodně nešťastný a je dobré mu výrazně pomoci pro výkonnost v max. otáčkách.

Webry do normální provozu beru jako hodně "odvážný" spíše však "zbytečný" počin. Velká spotřeba i při částečném zatížení, výkonnost vs. neduhy a přechodové stavy z částečných zatížení do maximálních beru jako velmi zápornou věc vs. kolik to vlastně za dané peníze přidá na výkonosti a kolik se ztratí na pěkném průběhu krutu z malých ot.
12:39:43
22.04.2017
Pesek_1
Čau kluci :-)

Mám motor z feldy BMM, náporové sání, vyleštěné a zvětšené kanály, všecko je slícované, větší ventily, snížená hlava, překroužkovanej motor, svody 4-1 a komplet udělaný výfuk a ještě jiný blbinky...

Všecko je to doladěné k vačce 278°/270°. Ale teď moje otázka.

Utáhne to originál vstřikování? A nebo mám ještě karburátor z favorita, dal by to ten, kdybych ho přetryskoval? Jinak mám doma ještě dva 45 webery, ale ty mám v plánu na jinej motor :-)



Díky a pěknej vákend. 2
Extreme Tyres