-> minno: No, to zrovna ne - před nějakou dobou jsem si pořídil "bublifuk" na karburátory a přes zimu mám i čas si s ním hrát img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../7_1_71114__2017-
10-03_13-17-50_5.jpg
Takže pokud karbec nevykazuje některou z následujících vad - příliš prohnutá příruba, příliš prohnuté víko, uvolněná trubka ve víku, poškozené závity, či nadměrná radiální vůle osek klapek, potom je to vhodný kus k "repasi". Řešením výše zmíněných závad se nehodlám zaobírat, neboť jednak nemám potřebné strojní vybavení a druhak by se to u běžných škodováckých karburátorů ani nevyplatilo - použitelných těles a vík je zatím dostatek a kdybych si měl účtoval 350 Kč za hodinu práce (tolik si účtuji za odbornější práce např. závlahové systémy, bazénové technologie, svařování folií, ...) tak by bylo levnější a jistější sehnat víko či těleso karburátoru nepoškozené či dokonce nové
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Repas karburatoru
prohledat
72 příspěvků (zobrazeno 51 až 72) od 27.03.2017 do 02.03.2024, založil/a divimedved
18:58:14
06.11.2017
06.11.2017
Bukaj
12:26:18
06.11.2017
06.11.2017
minno
-> Bukaj 06.11.17 08:47:56: Za repas považuješ výmenu gumených dielov?
11:25:37
06.11.2017
06.11.2017
isti
-> Bukaj: Boha jeho do Prahy,asi by som v tej premávke skolaboval Mám jeden karbes ktorý fungoval perfektne ale ten motor som uvaril tak že konce káblov u sviečok sa roztavili Odvtedy som sa toho nedotkol,to je 2-3 rokov.Má význam sa s tým zaoberať?
08:47:56
06.11.2017
06.11.2017
Bukaj
-> isti 06.11.17 08:30:39: Když bys někdy v zimě přijel na pokec a pro ty díly, které už tu víc, než rok máš připravené (a nejsem schopen sečíst sumu, zabalit a poslat), tak Ti repásnu karbec na počkání (no, pár hodin to zabere, tak hoďku, když bude vše rozebrané a vyčištěné)
Jinak 136 vzdušníky 210 a 160
Jinak 136 vzdušníky 210 a 160
08:30:39
06.11.2017
06.11.2017
isti
Pozná niekto pána Miloslava P zo Senice?Už sa mi viac krát ozval že mi opravý karburátor a vraj s tým už zaoberá desaťročia.
I náč vzdušník v 136 karbu je 200-ka či 210?
I náč vzdušník v 136 karbu je 200-ka či 210?
20:10:54
03.10.2017
03.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 03.10.17 19:43:19: to cumim, jak to vse znas, ja ten karb bral vzdy jen jako dve skrtici roury na lpg :) u BAZe mi prijdou volne osicky, ale ted jsem se dival, ze mam prohnute viko a to jsem ho rovnal :( je to videt z boku u tesneni, volnobeh houpe a musel jsem dost zvednout bohatost, aby se to vubec udrzelo, membranu pumpicky jsem daval loni soucasne s membranou AC pumpy, ktera mi znehodnotila novy olej :/
19:43:19
03.10.2017
03.10.2017
Bukaj
-> Jarda: Víko (odlitek) je pro všechny SEDRy stejné, jen 130/5/6, 1203, TAZ 1500 a T613 má "ekonostat" (obohacovač). Spočívá to v zalisovaných 3 tryskách (2 trysky a jeden vzdušník) ve víku. Teoreticky jde předělat víko SEDR 105/120 na 130/5/6 provrtáním jednoho kanálku v odlitku a osazením trysek ekonostatu z původního víka. Nebo jako nouzovku použít víko EDSR (všechny EDSRy mají ekonostat, jen trysky lehce jiných hodnot, ale jdou upravit) společně s lehce upraveným těsněním EDSR
17:22:31
03.10.2017
03.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 03.10.17 14:56:07: njn :( takze viko a plovak mam minimalne na vymenu a nevim, jak zbytek karbu... plovak jsem nekde mel, ale nemohu ho najit, viko nemam :( sedr 130-136 ma asi jiny nez sedr 120 ze? prekvapilo me teda, ze tesneneni pod vikem je u sedru 130(6) stejne jako u sedru 120
14:56:07
03.10.2017
03.10.2017
Bukaj
-> Jarda: No, plovák - je potřeba při provozuna LPG občas sundat víko a přihnout dorazový jazýček plováku, aby nedrkotal o dno komory. Potom to jde rychle do háje...
14:44:43
03.10.2017
03.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 03.10.17 14:14:06: predevcirem jsem ten karb rozdelal a ani hladinu poradne nenastavim... Osicka plovaku vyklepala ovalne otvory v usazeni :( plovak vyklepal ve dne plovakove komory peknou drazku a sam je temer proklepanej :/
Membrana, jsem myslel, ze staci, kdyz to strika, tudle tam mam asi 4 roky a kupoval jsem ji v autokelly
Jinak jsem to profoukal a jede to na benzin o neco lip, ale naprd, kdyz povytahnu sytic, tak to jede celkem normalne.
-> Jiskra: jj bioslozka, to je zlo... :/
Membrana, jsem myslel, ze staci, kdyz to strika, tudle tam mam asi 4 roky a kupoval jsem ji v autokelly
Jinak jsem to profoukal a jede to na benzin o neco lip, ale naprd, kdyz povytahnu sytic, tak to jede celkem normalne.
-> Jiskra: jj bioslozka, to je zlo... :/
14:14:06
03.10.2017
03.10.2017
Bukaj
-> Jarda: Co mám zkušenost, tak vesměs všechen bordel LPG škodovek při provozu na benzín dělá akcelerační pumpička - ztvrdlá membrána. Sice nějak stříká, ale nejde plynule a v přechodech a při prudším přidání plynu je to úplně nahouby
Řešením je sehnat novou origo membránku - druhoška vydrží tak rok provozu na benzín, originál vydrží celkem dost, jen je problém ji sehnat. Většinou nikde nemají a kde jo, tak za 60-80 Kč druhošku...
Řešením je sehnat novou origo membránku - druhoška vydrží tak rok provozu na benzín, originál vydrží celkem dost, jen je problém ji sehnat. Většinou nikde nemají a kde jo, tak za 60-80 Kč druhošku...
15:07:40
29.09.2017
29.09.2017
Jiskra - zrušená registrace
Je to určitě celé zalepené pryskyřicí z biosložky... Bez demontáže to můžeš zkusit protáhnout aditivem nejlepší zkušenost s VIF nebo něčím podobným. Pryskyřice zůstává po odpaření benzínu s biosložkou a benzín ji znovu sám nerozpustí... Podle mého je zalepená tryska 1 stupně už to tu někdo měl podobný problém.. Proto asi i kolísavý volnoběh, protože vše na prvním stupni se odvíjí od této trysky a vzdušníku... Volnoběžná tryska je totiž až za hlavní tryskou.
22:17:29
27.09.2017
27.09.2017
MOLSO
-> Jarda: moze to byt upchate kdekolvek na hlavnom stupni - tryska vzdusnik kanaly .... tazko radit na dialku
19:16:59
27.09.2017
27.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO 27.09.17 17:39:50: no myslim na tech osickach, ze to prisava asi ten bordel vsude okolo to trochu tesnil :) a ten UZ to vycistil a zhorsilo se to no nebo je proste vyklepal - ja ho tam nechal nekolik hodin :/
Co myslis u toho zlutaka?, zitra zkusim hladinu nastavit a profouknot ho kompresorem? jinak uz nevim
Co myslis u toho zlutaka?, zitra zkusim hladinu nastavit a profouknot ho kompresorem? jinak uz nevim
17:39:50
27.09.2017
27.09.2017
MOLSO
-> Jarda: ako sa uvolnuju osicky ultrazvukom ? to osm este nevidel
ak ti kolise volnobeh mas tam netesnost a prisava falosny vzduch
ak ti kolise volnobeh mas tam netesnost a prisava falosny vzduch
12:41:39
27.09.2017
27.09.2017
Jarda - zrušená registrace
Vyuziji toto tema, nikdy mi moc dobre zadne karbove auto d LPG nejezdilo uplne dobte na benzin, ale vzdy na nejake nouzove dojeti par desitek nebo stovek km to stacilo, ale ted rapid, to je extrem, 2 roky stal, po ctvrt roce jsrm ho startoval, ale na lpg a ted je to na benzin nepouzitelne... Volnobeh drzi dobre, ale jak seslapnu plyn, tak se zacne uplne dusit a prestane jet :/ cetl jsrm, ze to dela ucpana emulzni trubice, ale ta je cista, akceleracni pumpicka strika, takze kdyz slapu, tak to poskakuje, pri stlaceni plynu o vic jak 1/4 to proste nejede :( me vlastne zadny sedr nefunguje v zadnem aute na 100% :/ Myslite, ze by mu pomohl UZ?, ale tim jsem si na sedru u BAZe asi uvolnil jeste vic osicky a ted houpe volnobeh....
08:23:51
31.03.2017
31.03.2017
divimedved
Diky, uz som sa s nim skontaktoval :)
08:03:51
31.03.2017
31.03.2017
JosefK
Taky mohu doporučit ,opravdu top práce.
16:48:59
28.03.2017
28.03.2017
Chali
-> divimedved: Můžu doporučit stejně jako -> CHIP: bezvadná práce.
16:34:12
28.03.2017
28.03.2017
divimedved
Skusim mu napisat a uvidime...
09:18:55
28.03.2017
28.03.2017
CHIP
Nevím, jestli seženeš někoho přímo v místě. Já řešil repas přes SkodaraJawak@seznam.cz . Vše jsem domluvil, karbec zaslal a přišel mi karbec prakticky jako novej. Cena 1600 Kč.
12:41:10
27.03.2017
27.03.2017
divimedved
Neviete mi poradit kto by mi zrepasoval karburator? Zilina a okolie...
dik
dik