![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Takže pokud karbec nevykazuje některou z následujících vad - příliš prohnutá příruba, příliš prohnuté víko, uvolněná trubka ve víku, poškozené závity, či nadměrná radiální vůle osek klapek, potom je to vhodný kus k "repasi". Řešením výše zmíněných závad se nehodlám zaobírat, neboť jednak nemám potřebné strojní vybavení a druhak by se to u běžných škodováckých karburátorů ani nevyplatilo - použitelných těles a vík je zatím dostatek a kdybych si měl účtoval 350 Kč za hodinu práce (tolik si účtuji za odbornější práce např. závlahové systémy, bazénové technologie, svařování folií, ...) tak by bylo levnější a jistější sehnat víko či těleso karburátoru nepoškozené či dokonce nové
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)