Prestavba Favoritu karbec >> Bmm

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 12.02.2017 do 12.02.2017, založil/a dado1812
řadit dle data
20:27:15
12.02.2017
MisakusX
-> Tomaso435: Kulantně řečeno...
20:26:05
12.02.2017
MisakusX
Tak pokud to dokážeš vybavit legálně legislativně, tak to máš hodně dobře zařízené. V zásadě budeš mít naprosto nejjednodušší vyměnit komplet motor i s veškerými připevněnými periferiemi (alternátor, vodní pumpa, převodovka, sání, svody, kaťas a střeďák), řešit to jinak nemá moc smysl z časového hlediska a hlediska spolehlivosti. Budeš si muset dodělat šteftíky na cívku, provléknout nové svazky elektriky, vyměnit přístrojovku, vyměnit pojistkovku, je toho i tak požehnaně. Mohu se zeptat, proč k této úpravě chceš přistoupit?
20:21:50
12.02.2017
Tomaso435
jiné sací potrubí, vstřikovač , řídící jednotku , předpokládám že je jiná kabeláž, budíky, čídlo na převodovce, katalyzátor, svody výfuku. Možná i pojistkovka, rozdělovač, cívka, svíčky, filtrbox, filtr, lambda..... No a aby to fachalo tak jak má, tak asi bych tam dal i vačku na kterou je řj udělaná.

Není lepší se na to vysrat ?:)
20:16:37
12.02.2017
dado1812
Zdravím.

Chcel by som môjho Favorita (135LS - 1990) upraviť na verziu so vstrekovaním BMM namiesto karburátora. Čo všetko by mi k tomu bolo potrebné, resp. čo všetko by bolo potrebné prestavať. Čítal som na to už viacero diskusií, no bol by som rád keby sa vyjadril niekto, kto už takúto úpravu robil (ak teda vôbec niekto). Ide mi iba čisto o technickú stránku veci, po stránke legislatívnej si to viem vybaviť. Vopred vďaka za komentáre 6
Extreme Tyres