skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
modrej kouř 1.9tdi Pd
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 29.01.2017 do 06.02.2017, založil/a buldozerxxx
13:51:20
06.02.2017
06.02.2017
palinator
Kámošovi na Caddy PD to hulí úplně stejně. Jinak funguje taky super. Turbem to nejspíš nebude, je úplně ticho a tlak dává jak podle foršriftu. Podezřívám vymačkanou hlavu.
19:35:21
04.02.2017
04.02.2017
11mAjA11
Jenže ten modrý kouř bude nejspíš špatně spálená nafta , problém s hlavou, vstřiky, vačkou..
Určitě to hrozně na volnoběhu když to začne hulit čpí štiplavým kouřem..že to až štípe v nose..
Určitě to hrozně na volnoběhu když to začne hulit čpí štiplavým kouřem..že to až štípe v nose..
21:50:35
03.02.2017
03.02.2017
buldozerxxx
Tak pišu nové poznatky....dal jsem jine turbo (to puvodni melo vule ale žadna katastrofa)nicmene problem pretrvava absolutne beze zmen a pokuřuje dál..Vsechno jsem vycistil(z hadic jsem dostal max tak vicko od flašky oleje.Nastal jinej problem.Posledně, jsem dolejval trošičku vody ale po hodně dlouhe době (přisuzoval jsem odpařovani).Ted jsem cca Po zkušebnich 300km otevřel kapotu a voda na minimum tak jsem z toho jelen.Voda čista,olej čistej)nepribejva),nehřej
e se to,topi to,voda netlakuje a hlavně jsem sundal kryt a nikde nic neteče a vše suche.tak ted uz nevim vubec.Jinak olej Leju 5W40 s normou 505-01.
07:26:35
03.02.2017
03.02.2017
MVM
-> David29 03.02.17 06:54:41: Právě je kolikrát "lepší" když si jetý motor trošku vezme a jedná se o přijatelnou běžnou spotřebu na 1000km/nádrž. Než že je třeba olej ředěn naftou/benzinem a tváří se to že to olej nežere.. -> buldozerxxx: Jinou naftu jsi zkoušel? Nezdíš 5W/30 504/507 ? Zkus 5W/40 50501. Mohla by to být začínající netěsnost ložiskováho středu u turba ..
06:54:41
03.02.2017
03.02.2017
David29
Akorát je divný, že nemizí olej...
06:18:42
02.02.2017
02.02.2017
Petr Abrahámek
turbo?
16:52:42
29.01.2017
29.01.2017
buldozerxxx
Ahoj kluci ted mám pro ýměnu menší dotaz já Vlastnim škoda fabia 1.9tdi 74kw najeto 330tis.km.Motor i v těhle mrazech pěkně chytá,jede,táhne to hezky ALE: v posledni době pozoruju že když se rozjedu a vic přišlápnu tak viditelně modře zakouří a to se postupně vytrati a přestane to.jakmile zastavím na semaforu a opakuju rozjezd tak se opakuje celej problem znova...(auto olej nebere max 2deci na výměnu (10tis.km) hadice od cooleru jsem měl dole a je v ní malinko oleje asi jako u každeho tdi.A ještě dodám že VAG je bez chyb a hodnoty vstřiku na PC vykazuji pěkná čisla.Tak by mě zaímalo jestli to někdo řešil.děkuju...