Těsnění víka ventilů Felicia 1.9

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 24.01.2017 do 27.01.2017, založil/a tasatunga
řadit dle data
10:52:04
27.01.2017
tasatunga
-> 11mAjA11 24.01.17 18:39:18: Fotky bohužel nemám, nicméně sdělení mechanika je, že těsnění bylo opravdu součástí víka (navulkanizované) , takže se odstranilo a dalo se klasické výměnné a uvidíme co to bude dělat.
18:39:18
24.01.2017
11mAjA11
Ano, ale to tam je napsáno něco ve smyslu že odpadlo bez náhrady - to pak znamená že u pozice tam číslo dílu je, ale nejde objednat a nebo číslo dílu není a je tam odpadlo bez náhrady.

Stará Etka co mám v PC (verze 7.0 , 193/69) i on-line píše u všech roků výroby Felicie s motorem 1.9 D jeden kód motoru AEF a jeden typ těsnění, jak už jsem psal 028103483H.

Takže to znamená že tam je chyba kterou nikdo neřeší.

Nikdy sem se nesetkal s jiným typem těsnění na daný motor, proto mne to udivuje a to se na servise objevovaly poměrně hojně.



V Golfech III ten motor je taky akorát pod kódem 1Y a AAZ , rozdíl je v tom že na Felicii namontovali čerpadlo Lucas které trpí na kvalitu paliva, oproti tomu Golf s čerpadlem Bosch sežere vlastně cokoli mu člověk podstrčí.

A světe div se ono to těsnění je stejné jako na Felicii..a dokonce i ventilvíko..

Chtěl bych vidět fotku toho motoru pokud je to možné, čistě ze studijních důvodů..
upraveno 1x, naposled 24.01.2017 18:55:55
16:17:38
24.01.2017
suri
-> 11mAjA11 24.01.17 14:13:31: asi robíš s Etkou málo , bežne tam pri updatoch vypadávajú veci ktoré tam niekedy boli ...
14:13:31
24.01.2017
11mAjA11
Tak to potom si měl asi ojedinělý kus.

Kód motoru jsi vyčetl z bloku nebo z TP ?

Etka musí vědět vše a pokud je tam změna, vždy je to v ní uvedeno pod nějakou poznámkou či odkazem na nějaký další zdroj informací.
upraveno 1x, naposled 24.01.2017 14:14:53
13:41:46
24.01.2017
tasatunga
-> 11mAjA11 24.01.17 13:33:08: No podle ETKY jsem to taky tak našel, ale evidentně ani Etka neví vše..nebo nevím...
13:33:08
24.01.2017
11mAjA11
Podle Etky všechny motory 1.9D ve Felicii (jiné než kódu AEF se neosazovaly), mají výměnné těsnění pod číslem 028103483H.

Tak nevím 7 .
upraveno 1x, naposled 24.01.2017 13:34:24
13:26:07
24.01.2017
tasatunga
Felda 1.9D, kod motoru AEF...
12:57:08
24.01.2017
11mAjA11
Na kterém autě??
12:29:48
24.01.2017
tasatunga
Podstatná věc, existují 2 verze vík a těsnění. Buď se mění jen těsnění anebo je těsnění součástí víka a mění se to celé....:(
08:04:23
24.01.2017
tasatunga
-> 11mAjA11 24.01.17 07:54:17: No koukal jsem teda na nové víko ventilů a našel jsem ho pouze holé bez těsnění, takže to zřejmě nikdy z výroby nebylo jako komplet. Sadu těsnění včetně gumiček kolem šroubů od Elringu mám. Tak jen zkusím asi oslovit někoho jiného..:)
07:54:17
24.01.2017
11mAjA11
Tak to je celkem nesmysl.

TDi na nic takového netrpí, trpí tím že mají namotáno dardu a ta guma ztvrdne pod náporem oleje a tepla.

Na obou to stačí vyměnit a je to.

Těsnění se rozhodně nelepí, pokud je celá sada nová jsou v ní i těsnění pod upevňovací šrouby víka.

Jediné místo kam se aplikuje minimální množství tmelu je přechod rovné ploch do oblouku kolem uložení vačky a na druhou stranu stejně tak kolem záslepky toho menšího oblouku.



www.nahradnidily-skoda.cz /images_zbozi/16738_1.jpg



A pokud si dobře pamatuju tak na TDi by to mělo být tohle :



www.heureka.cz/?h%5Bfraze %...



upraveno 3x, naposled 24.01.2017 08:32:31
07:52:51
24.01.2017
tasatunga
-> suri 24.01.17 07:48:43: Těsnění mám, nicméně mi bylo řečeno, že pokud se to nové těsnění dá na staré víko..teče to....tak nevím no..Navíc kvalitní těsnění je 250Kč a nové víko buď už není nebo stojí raketu...
07:48:43
24.01.2017
suri
Na Octavii sa to tesnenie ale v origináli nedá objednať , na Feliciu áno , raz som to menil a bolo to ok , akurát si už nespomínam či sa dával aj tmel okolo vačky alebo nie .
07:22:41
24.01.2017
tasatunga
Zdravím. Má někdo zkušenost s přetěsňováním, resp. aplikací nového těsnění pod ventilové víko na naftovou felicii? Neautorizovaný servisák mi řekl, že v originále je to nalepené a pokud se mění pouze samotné těsnění (staré se oškrabe, nalepí se na víko nové), tak to nikdy pořádně netěsní a je lepší dát komplet nové víko ventilů s origo těsněním. Prý stejným problémem trpí i motory TDi (octávia 1). Díky za názory
Extreme Tyres