Motor 1.3 Bmm zhasinanie motoru

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 07.11.2016 do 08.11.2016, založil/a pap
řadit dle data
12:22:40
08.11.2016
Borderer
-> Jarda: Odpověděl sem ti o téma vedle, "1.6 - přehřívá se", ať mu tady nezasírám téma.
11:50:02
08.11.2016
Jarda - zrušená registrace
-> King 08.11.16 10:53:31: nee, byla to off reakce na Borderera a feldu 1.6 mpi
10:53:31
08.11.2016
King
-> Jarda: Pokud je rec porad o BMM, tak to zadnej tlakovej senzor nema, takze spis se ECU nezda kombinace signalu z ostatnich cidel. Ta teplota je asi klic...
10:18:38
08.11.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer: pockej, me to u feldy ukazuje teplotu nasavanyho vzduchu okolo 100 a teplotu chladici kapaliny okolo 20, tak jsem myslel, ze to je v tom vagu jen prehozene :)

Jinak se mi objevuje chyba - tlak v sani - nesmyslny signal, to jsem si myslel, jestli neudelal nejaky zasleh LPG7
09:00:23
08.11.2016
pap
Dakujem!
23:21:54
07.11.2016
Borderer
Jako první bych se podíval na modul. Pokud je na něm nějaká netěsnost, většinou auto i startuje na tři válce atp.



Jám tohle teďka u feldy řešim taky, už sem vyměnil klapku, modul, čidlo chladící kapaliny a teďka už vypadá, že to bude nakonec čidlo v sání - dnes sem jel s VAGem cca 30km a občas tam skočila teplota nasávaného vzduchu nějakých 100°C a když se to trefilo do volnoběhu, tak to motor nerozdejchal.
22:21:14
07.11.2016
MOLSO
-> pap: ak je to BMM felicia, tak mrkni zapalovaciu cievku - modul. ci nie je nahodou popraskany obal alebo trhliny v plastovych castiach ... ked je sychravo tak to rado blbne
19:05:43
07.11.2016
pap
Ahojte,

mam nasledovny problem, systematicky opis situacie:

Motor v pohode nastartoval po 3 hodinovom stati (vonkajsie podmienky po dazdi, vlhko, aktualne pocasie), pri brzdeni po nohe z plynu sam zhasol (stalo sa to prvykrat), podarilo sa hned natartovat.

Po 500 m znova pri brzdeni po nohe z plynu zhasol. Nastartovat sa podarilo po 3 minutach striedaveho tocenia.

Po 30 metroch zhasol a uz nastartovat neslo.

Odtah, baterka von na nabijacku, po vrateni baterky spät, motor chytil bez problemov, az kym ta ista situacia, vonku prsalo, pri cuvani prilis nizke otacky, z ktorych sa uz nepozbieral a zhasol. Nepodarilo sa natartovat. po troch hodinach a odpojni baterky chytil bez problemov.



Netusim co tomu je, vychadzam z toho, ze ak odpojim baterku, tak si RJ "nezapameta" pripadnu chybu a zacinam od nuly, ale netusim co je zle (skrtiaca klapka alebo zapalovanie ( v podstate su to asi jedine dve moznosti)).



Nejake navrhy co ma skontrolovat, akou cestou sa mam uberat ?

Diagnostika sa teoreticky da vybavit, ale je to komplikovanejsie, tak skusam najprv vase skusenosti.

Dakujem!
Extreme Tyres